AndroidHealthClinic

Rust jij tussen de sets bij eenarmige oefeningen?

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Rust jij tussen de sets bij eenarmige oefeningen? Zoals bv dumbbell rows, standing
one leg curl, concentration curl etc.

Neen, maar zo vaak doe ik die oefeningen niet ;)

nee,nooit

goed topic. Vroeg mij dit ook wel eens af, maar ik rust er wel degelijk tussen. Je ademhaling moet toch ook terug op peil komen, anders is het tenkoste van je linker of rechter arm set. Moet wel zeggen dat het veel tijd in beslag neemt op dan 4 sets te doen (4x2)

Bij freubeloefeningen zoals pinkdumbbellkickback kan je wel direct door, maar bij bv leg press neem ik wel rust tusen de sets. Een set belast namenlijk niet alleen de spier, maar ook je gestel op zich (conditie)

Ja maar iets wat korter dan normaal.

Bij freubeloefeningen zoals pinkdumbbellkickback kan je wel direct door, maar bij bv leg press neem ik wel rust tusen de sets. Een set belast namenlijk niet alleen de spier, maar ook je gestel op zich (conditie)

Oh zijn die dingen daar voor... ik denk steeds maar dat iemand zijn ietwat groot uitgevallen piercing is kwijtgeraakt.

ontopic... ditto. (alhoewel de rust vaak tussen links en recht korter is dan voor de volgende set met links)

ligt eraan welke oefening. dumbbell curls en dumbbell rows niet. ja na het 1e setje voor allebei de armen even 2 minuten rust. met lunges doe ik eerst de linker been, even rusten en dan de rechter .

Bij DB Rows uiteraard wel. Bij Concentration Curls al wat minder vaak.

Nee, ben ongeduldig :P

Nee. Want op het moment dat ik met de andere arm of been verder ga, dan rust de ene uit.

Terug
Naar boven