MuscleMeat

rust

imadoer

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
68kg
Hey,

Ik heb ergens gelezen dat je spieren 48 uur rust nodig hebben om te herstellen en dan dus ook te groeien (?) Maar hoe zit dat dan als je met fullbody op maandag woensdag en vrijdag traint? Dan haal je die 48 uur niet..

Greetz

Dan haal je die 48 uur wel, als je op dezelfde uren traint

48 uur regel vind ik zelf maar onzin, gewoon doorknallen!

Is afhankelijk van heel veel factoren, kun je niet zo zeggen...

Waarom?

Leer je eigen lichaam kennen, het is echt niet altijd 48 uur.
Zorg dat je voeding optimaal is en genoeg rust neemt, het kan verschillen van soms maar 24 tot wel 72 uur bijvoorbeeld. Daarnaast speelt genetisch ook een grote rol.

Ik spreek uit ervaring;)

Waarom? Leer je eigen lichaam kennen, het is echt niet altijd 48 uur. Zorg dat je voeding optimaal is en genoeg rust neemt, het kan verschillen van soms maar 24 tot wel 72 uur bijvoorbeeld. Daarnaast speelt genetisch ook een grote rol. Ik spreek uit ervaring;)

Je lichaam leren kennen, genetisch bepaald, optimale voeding en genoeg rust is iets heel anders dan: ''gewoon doorknallen!''

Sommige mensen pakken dit op als: Zware training gehad deze ochtend? Boeiend, ik doe dezelfde training deze middag nog eens omdat ik ''gewoon doorknal''!
Je uitleg erbij is veel beter ;)

-

Laatst bewerkt:

hoezo? Er zijn mensen die ook 5 keer per week squatten en dat met succes doen en er erg sterk van worden. Als je het slim plant kan je wel 5 keer peer full body trainen.
Al is je benen dood trainen met een echte "leg day" natuurlijk wat heel anders

je lichaam leren kennen, genetisch bepaald, optimale voeding en genoeg rust is iets heel anders dan: ''gewoon doorknallen!'' sommige mensen pakken dit op als: Zware training gehad deze ochtend? Boeiend, ik doe dezelfde training deze middag nog eens omdat ik ''gewoon doorknal''! Je uitleg erbij is veel beter ;)

k.

hoezo? Er zijn mensen die ook 5 keer per week squatten en dat met succes doen en er erg sterk van worden. Als je het slim plant kan je wel 5 keer peer full body trainen. Al is je benen dood trainen met een echte "leg day" natuurlijk wat heel anders

Dat zie ik als ''gewoon doorknallen''.

Ik snap jouw (en BB1995 zijn) punt wel hoor, ik wil alleen voorkomen dat TS dalijk denkt dat het goed is om alles te negeren en maar gewoon door te trainen, zonder planning.
Dat is alles eigenlijk.

Welkom op dutchbodybuilding, waar je meer rust dan traint.

hoezo? Er zijn mensen die ook 5 keer per week squatten en dat met succes doen en er erg sterk van worden. Als je het slim plant kan je wel 5 keer peer full body trainen. Al is je benen dood trainen met een echte "leg day" natuurlijk wat heel anders

No Pain No Gain he:p

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

stats: 72kg train jij uberhaupt wel?

Nee die traint niet.

Terug
Naar boven