MuscleMeat

Ruzie tijdens boodschappen doen?

smokey juul zei:
Wat ik me nou net meemaak.
Ik kom net de albert hein uit, loop richting de uitgang van het winkelcentrum, daar heb je zo'n draaiendeuren, en daarnaast is een gewone deur. Voor als je haast hebt ofzo. Ik wil erdoorheen en zo'n dikke gast van 55 komt er tegelijk door. Ik stoot hem dus aan wat het paste niet. Ik zeg sorry meneer, zegt die gast, wat ben jij voor een k*tboer. Ik denk wat krijgen we nu, ik zeg rot op dikkop. Geeft die gast mij een duw, ik geef hem meteen een hoek en hij ging neer. Ben daarna maar direct doorgelopen want iedereen stond me aan te gapen. Maargoed ik vind zoiets belachelijk, ik vind zinloos geweldig ook k*t. Maar deze meneer vroeg er toch om. Moest het even kwijt. :mad:

roidrage! :hedbang:

Volgende keer doodtrappen, laat je niet kennuhhhhhhhhh!!!! Maastricht de gekstuhhhh!!!

Benieuwd hoeveel topics we dit jaar krijgen over de verharding van de maatschappij en hoeveel er dan weer schande over spreken. Dezelfden die over bepaalde zaken schande spreken lachen nu waarschijnlijk het hardst mee. Mooie wereld is het toch.

EricR zei:
Volgende keer doodtrappen, laat je niet kennuhhhhhhhhh!!!! Maastricht de gekstuhhhh!!!

Benieuwd hoeveel topics we dit jaar krijgen over de verharding van de maatschappij en hoeveel er dan weer schande over spreken. Dezelfden die over bepaalde zaken schande spreken lachen nu waarschijnlijk het hardst mee. Mooie wereld is het toch.
Neem DBB zeker niet serieus :)

Beetje kansloos.
is ook al eerder gezegd, als die vent zou duwen zou ik hem hard in zijn gezicht uitlachen.

dan is het of afwachten op de eerste poeier, of hij loopt langzaam maar zeker in de kijker weg.

Dani zei:
Heeft niets met Balkenende te maken maar alles met fatsoen. Je moet gewoon met je lompe poten van een ander afblijven ook als je geduwd wordt.

Die lompe tokkie moet met zijn poten van mij afblijven en al helemaal z'n grote smoel dichthouden als hij geen reden heeft om mij uit te schelden. Actie reactie noem ik dat.

Sinlath: afwachten op de eerste klap? Ik ben niet zo van het geweld, maar ik laat niet over me heenlopen en als de eerste klap uitgedeeld wordt, ben ik graag degene die dat doet.

Capoeirist zei:
En de man stond op en stak mes tussen je ribben...

Toevallig liep er een politie agent en je werd mee genomen voor verhoor en mocht voorkomen vanwege zinloos geweld...

He wat jammer.. die man viel net met zijn hoofd op een uitstekend stukje winkelwagentje.. en nu licht ie in coma.. jammer dat is sjago is omdat zijn vrouw begon te zeuren en dat hij dat nu met de dood moet bekopen..

In dit soort situatie's moet je gewoon de eer aan jezelf houden en weg lopen. In de kroeg ga je hoeken als een man aan je vriendin zit.. of als iemand je aanvliegt.. maar toch niet in een supermarkt omdat iemand je k*tboer noemt gelijk terug beginnen te schelden....

maarja echte jochie's gaan hoeken, echte mannen lossen het fatsoenlijk op.
Ik heb alleen pagina 1 gelezen, maar ik weet genoeg..
Kerel, ik ben het met je eens!! Kon je geen karma meer geven, dus daarom deze oproep..
Geef Capoeirist karma!!

Wat scheelt er daar in Holland jongens, citizendildo wordt zonder reden door een bende aangepakt en jij slaat een dikz*k neer bij een banale situatie ad uitgang van een supermarkt ?

Ik weet het niet goed maar bij ons gebeuren die dingen niet :D

Donderdag ook maar eens proberen, ram gewoon wat bejaarden voor hun kop. Staan altijd in de weg met hun rollators terwijl ze koffie aan het drinken zijn bij de AH. Zal ze leren die oude gebakkies.

Sinlath zei:
dan is het of afwachten op de eerste poeier, of hij loopt langzaam maar zeker in de kijker weg.

eerste poeier ben je meestal te laat.. of je moet verdomd goed alert zijn :)

Een verkapt 'ik heb mijn eerste 55 jarige vetklep in het nieuwejaar gehoekt" topic.

Ik vind dat smokey goed gehandeld heeft.

EricR zei:

:roflol:

EricR zei:
Donderdag ook maar eens proberen, ram gewoon wat bejaarden voor hun kop. Staan altijd in de weg met hun rollators terwijl ze koffie aan het drinken zijn bij de AH. Zal ze leren die oude gebakkies.

:roflol: open je dan ook een topic!

Hm die ouwe zak die me nooit teruggroet op de gym schop ik morgenavond vol op z'n borstkast als die zich weer 's moe zit te maken op die butterfly machine.

Lekker.

Geeft me nieuwe inspiratie deze topic ;)

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Capoeirist opnieuw punten kan geven.

Wijze woorden en helemaal waar!

De situatie is een beetje moeilijk, ik denk dat ik het zelf niet had gedaan, maar wel ooit een keer iets dergelijks meegemaakt, en had toch flink de neiging om te laten zien dat het ook een keer fout kan gaan

Uiteindelijk NIET gedaan

Come on, een gast van 55 slaan...

Het was ongetwijfeld een lompe boer, maar om na een duwtje gelijk iemand neer te hoeken is echt triest, zeker omdat je weet dat hij toch geen serieuze tegenstand kan bieden, je kan je dus nooit bedreigd hebben gevoeld.

Zelda zei:
Come on, een gast van 55 slaan...

Het was ongetwijfeld een lompe boer, maar om na een duwtje gelijk iemand neer te hoeken is echt triest, zeker omdat je weet dat hij toch geen serieuze tegenstand kan bieden, je kan je dus nooit bedreigd hebben gevoeld.

Sommige dikke mensen zijn sterk hoor. Kijk maar naar al die powerlifters!

• Topic Starter Topic Starter
Geloof me dat die gast zeker te weten tegenstand kon bieden. 55 weet ik veel, gewoon een oudere gast 40+'r. Zo'n gedrag word afgestraft.

Terug
Naar boven