MuscleMeat

s23 met een test base?

Bezoekers in dit topic

mark83nl

Novice
Lid geworden
12 feb 2018
Berichten
13
Waardering
1
Hallo ik ben mark 35 jaar en nieuw op dit forum ,althans dit is mijn 1e topic.
Ik ben van plan om mijn 1e s23 kuur te gaan doen, dit met een test base. Alleen heb ik geen idee wat een test base is moet ik dit gelijk met de s23 tegelijk gaan kuren ? of eerst met de test base beginnen en later met de s23 ? ik heb gelezen dat je ook rad140 als testbase kunt nemen ? zelf zit ik te denken aan 4 andro als testbase.
ik hoop dat iemand mij hier wat meer uitleg over ken geven, en niemand mij belachelijk wilt maken .

greets
 
Ik dacht altijd dat er testosteron bedoeld werd als basis. Misschien dat iemand anders hier iets van weet
 
Je zou 4 Andro of trest kunnen nemen als testbase.
 
ok moet ik dat gelijk met de s23 starten?
 
Ben je al begonnen met je s23 en test base?
 
Ja zit in me 2e week nu, stack het samen met rad140
 
tot nu toe goed, ik neem 15mg rad140 en 20mg s23 voel me kip lekker en me kracht is zeker al omhoog aan het gaan. Heb nog geen bijwerkingen mogen ervaren tot nu toe en hoop dat dat zo blijft!
 
tot nu toe goed, ik neem 15mg rad140 en 20mg s23 voel me kip lekker en me kracht is zeker al omhoog aan het gaan. Heb nog geen bijwerkingen mogen ervaren tot nu toe en hoop dat dat zo blijft!

Geen merkbare dan toch.
 
Oh mooi, maar waarom rad140 en geen test base?
 
Ik heb 4 andro als test base, en neem ook nog arimex
 
Wie heeft jou dat wijsgemaakt?
Tim smith is de eigenaar van een amerikaanse webwinkel die sarms en peptides verkoopt ken hem van een facebook groep.Die heeft mij dat vertelt en ik lees daar ook vaak genoeg dat mensen 4 andro nemen als test base voor een sarm kuur.
 
Tim smith is de eigenaar van een amerikaanse webwinkel die sarms en peptides verkoopt ken hem van een facebook groep.Die heeft mij dat vertelt en ik lees daar ook vaak genoeg dat mensen 4 andro nemen als test base voor een sarm kuur.
Ik dacht al zoiets. Een eigenaar die zelf sarms, peptides en prohormonen verkoopt. Test base is testosteron en niks anders. Maar ja, 't is mijn probleem niet.
 
Ik dacht al zoiets. Een eigenaar die zelf sarms, peptides en prohormonen verkoopt. Test base is testosteron en niks anders. Maar ja, 't is mijn probleem niet.

Ik heb sowieso geen probleem! En een gast in dit topic had ook gereageerd dat je 4 andro of tren kunt nemen als test base, en hij lijkt mij ook geen verkoper van sarms etc.
 
Back
Naar boven