Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Week 11, training 2
Squat 5x5 85kg
Bench 5/5/5/4 60kg +1x5 50kg zuiver op techniek
Barbell row 5x5 57,5kg
Had vandaag wat problemen met de bench press. Ik heb het gevoel dat mijn techniek niet helemaal juist is. Ik ga daarom volgende week met 52,5kg verder gaan op de bench press.
Was bij bb begonnen maar ik dacht dat ik hier misschien meer reacties ging krijgen op techniek en dergelijke, aangezien er hier meer mensen zitten die enkel benchen, squaten en deadliften.
Als ik zo meer geholpen kan worden, wat is dan het probleem?
Als het u niet aanstaat, lees er dan maar 1.
Sorry, heb examens, loop gestresst
Ik krijg op alletwee mijn logs commentaar van andere mensen, dus ik vind het wel interessant om ze alletwee open te houden en zo meer mensen te bereiken.
En aangezien er in deze sectie minder superdudes zitten, vond ik het wel nuttig om hier ook een log te plaatsen voor moest ik eens een probleem hebben
Het is niet zo dat ik alle aandacht wil of iets dergelijks, het is gewoon gebeurd en velen kijken niet bij powerlifting dus hou ik het ze maar alletwee.
Je kan niet genoeg bijleren toch?
Ik kreeg de baar niet iedere keer tegen mijn borst. Ik zie dat als een fail, het gewicht was te zwaar om de oefening correct te doen. Dit was al even zo, vandaar mijn beslissing om de volgende keer niet te verhogen.