AndroidHealthClinic

S4ndro's log: Getting strong

Met squatten mogen je knieen niet voorbij je tenen komen he. Weet niet of dit 't geval is, maar lijkt er wel een beetje op.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht dat een beetje niet erg was.

week 14, training 1

Week 14, training 1
Squat 5x5 105kg
Bench overgeslaan, nog altijd last van elleboog. Wil het niet verergeren.
Barbell row 5x5 65kg

week 14, training 2

Week 14, training 2
Squat 5x5 107,5kg
Bench press 5x5 60kg
barbell press 5/5/5/4/3 67,5kg

Woensdag training overgeslaan. Had opnieuw last van mijn rug. Hetzelfde als de vorige keer. Had vandaag ook nog een beetje last. Toch geprobeerd om te trainen. Begin met squatten en voel niets. Niet tijdens het squatten, en slechts een beetje na het squatten. Weet nog altijd niet wat de oorzaak is. Ik denk van een beetje nonchalant met gewichten te sleuren en de barbell te laden.
Barbell row was verschillende malen niet tegen de borst, vandaar dat ik volgende week opnieuw 67,5kg ga nemen.

Squat blijft maar hard gaan bij jou he:D?

ja ongelooflijk..:D
Had bij mijn 3de set wel het gevoel dat ik het niet ging halen. Heb de 4de en 5de rep er echt moeten uitpersen. Maar raar genoeg ging de 4de set gemakkelijker..:D

week 15, training 1

week 15, training 1
Squat 5x5 110kg
Overhead press x5 52,5kg
Deadlift 1x5 110kg

De deload bij overhead press en hetzelfde gewicht bij deadlift is wegens de lange tijd dat tussen de vorige training zat.

kracht stats gaat super zotezien !

blijf zo doorgaan :D

Het gaat inderdaad vrij vlot. vooral de squat en de deadlift dan. Had het totaal niet verwacht:D

week 15, training 1

week 15, training 2
Squat 5x5 112,5kg
Bench press 5x5 62,5kg
Barbell row 5x5 57,5kg

Train vanaf nu maar 2maal per week meer.

gisteren getraind, was wel lastig door het warme weer, en het was al laat, dus is niet echt lekker verlopen en had weinig zin.

Squat 5x5 115kg
Overhead press 5/4/4, daarna gestopt, 55kg
deadlift niet gedaan, gelukkig maar want mocht vandaag op mijn vakantiejob met dozen sleuren (in totaal 2500kg versleept)

Op de squat wou ik eigenlijk falen, het wordt te lastig en ik denk dat het goed zou zijn dat ik ging deloaden. Heb minder pauze genomen, maar raar maar waar is het toch weer geslaagd. Mag mijn benen blijkbaar niet onderschatten.:p

Even niet getraind, ben ook naar rock werchter geweest, dus dan kon het ook al niet. Ik denk dat het een week geleden was.

Squat 5x5 115kg
Overhead press 5x5 50kg
Deadlift 1x5 110kg

Overhead press gedeload na mijn fail van de vorige keer en deadlift hetzelfde gewicht van de vorige keer (ik denk 10dagen geleden). Alles ging goed, squat ging zelfs heel goed.

training gisteren:

squat 5x5 117.5kg
bench 5x5 67.5kg
barbell row 5x5 57.5kg

barbell row was even geleden, en ik had net gedeload, vandaar het lage gewicht. Het ging vrij gemakkelijk.
Op squat laatste rep er moeten uitpersen, maar bench en barbell row gingen alsof het niets was.

Terug van reis, blij dat ik terug kan trainen.
Alle gewichten verlaagd om geen blessures op te lopen.

Squat 5x5 107,5kg
Bench 5x5 60kg
Barbell row 5x5 50kg

training gisteren:
squat 5x5 110kg
overhead press 5x5 45kg
deadlift 1x5 100kg

nette trainingen hier:)

het begint. Mijn press is zwak, daar ga ik op moeten werken. Maar squat en deadlift gaan wel lekker.

squat 5x5 112,5kg
bench press 5x5 62,5kg
barbell row 52,5kg

sterke training man! ik heb de 5x5 ook gedaan en ben tot 117.5 geraakt, toen heb ik 2weken squat gelaten voor wat het is... wel sterk dat je 2x/week die squat doet, ik had bij de 117.5 niet genoeg aan 1week recup :-)

thanks
Deed het eerst 3x per week, maar ik denk dat ik ben overgeschakeld naar 2x per week toen ik in de buurt van 100kg kwam.
Binnenkort ga ik opnieuw 3x per week trainen maar ga dan i.p.v. 5x5 overschakelen naar 3x5. Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Terug
Naar boven