AndroidHealthClinic

S4ndro's log: Getting strong

ik deed maandag 5x5, woensdag 3x3 en vrijdag 1 topset (of max gewicht, of max reps).

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
is dat niet het 5 3 1 programma van wendler?

eigenlek Texas Method: Maandag volume (5x5) woensdag recovery (3x3) en vrijdag max (1rm)

eigenlek Texas Method: Maandag volume (5x5) woensdag recovery (3x3) en vrijdag max (1rm)
is dat niet meer voor wat gevorderde? Ik zou dit misschien na stronglifts doen.

training vandaag:

squat 5x5 115kg
overhead press 5x5 47,5kg
deadlift 1x5 105kg

misschien wel, maar gezien je ook al 5x5 doet.... :-)

squat 3x5 117,5kg
bench 5x5 65kg
barbell row 5x5 55kg

Ben overgegaan naar maar 3x5 squats omdat ik opnieuw 3x per week ga trainen. Heb nu wel het gevoel dat ik niet zo goed getraind heb:p
Heb nog teveel energie!:p

squat 3x5 120kg
overhead press 5x5 50kg
deadlift 1x5 110kg

als ik je trainingen even overloop, valt me op dat je deadlift niet echt stijgt (of zie ik dit verkeerd?) in verhouding met je squat vind ik dit vreemd, of je moet je rug steviger gaan trainen met hogere rows, dumbbell rows, chinups en pull ups.

Squat blijft wel beresterk :-)

ja ik weet het.
Deadlift kan hoger, heb geen moeite (of misschien toch een beetje:p) om 110kg te deadliften.
Heb gewoon toevallig paar maal de training van deadlift overgeslaan (stom, stom, stom) en heb het nog niet echt ingehaald. Maar ik wil niet te snel het gewicht verhogen, schrik om snel een plateau te bereiken. Dus ik laat alles zijn gang gaan, en ik denk wel dat uiteindelijk de deadlift de squat wel voorbij zal steken. squat ga ik niet lang meer volhouden denk ik. Elke week het gewicht verhogen begint zwaar te worden, en de recuperatie valt wel nog mee nu het maar 3x5 meer is, maar het blijft zwaar. Had nooit verwacht zo een squat te bereiken na een paar maand (zat al na een viertal maand op 120kg dacht ik) dus ben al blij dat ik zover geraakt ben. Ik gok dat ik tot 130kg zal geraken met 3x5 en dat het dan wel eens zal stoppen.

squat 3x5 122,5kg
bench press 5x5 67,5kg
barbell row 5x5 57,5kg

squat 3x5 125kg
overhead press 5x5 52,5kg
deadlift 1x5 115kg

blijft hier stevig stijgen :-) ook de overhead press gaat pecies vlotjes :-)

ja ma overhead press wordt weer moeilijk. Heb het gevoel dat ik daar niet vlot mee vooruit ga.

squat
5x127,5
5x127,5
4x127,5:mad:
Eerste faal op squats

Bench
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

barbell row
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

2x5x127 is wel sterk man, spijtig van de fail.
En overhead... pfff... ik zit net op 60kg, na maanden op 57,5 gezeten te hebben, dus ik stijg er ook niet zo hard met :-)

Jah die overhead press loopt echt niet achter ofzo hoor;)
En die squat faal tjah die zat er ook wel aan te komen. het ging maar door met je:thumb:
Beginnen die pootjes al te groeien? want dat kan niet anders.
Wou dat ik zulke progressie had.

Jah die overhead press loopt echt niet achter ofzo hoor;)
En die squat faal tjah die zat er ook wel aan te komen. het ging maar door met je:thumb:
Beginnen die pootjes al te groeien? want dat kan niet anders.
Wou dat ik zulke progressie had.
Heb al mijn baggy pants moeten vervangen omdat ze skin pants waren geworden. Dus ja die pootjes zijn al gegroeid.:p

netjes man, en de squat kon niet blijven gaan he:p. volgende keer heb je hem;)

Terug
Naar boven