Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bush kun je niet vergelijken met napoleon, napoleon was intelligent, bush kan nog geen eens zijn speech foutloos (voor)lezen.
![]()
kuch ra ra ra wie die linkse isleven met oogkleppen is niet zo fijn
Toekomstige slachtoffers zullen er zijn hoor. Morgen, overmorgen, dinsdag etc.
Die zouden niet in zulke aantallen gevallen zijn als Saddam er nog zat.
Niet dat Saddam zo ok was, maar hoe de VS dat land de t*ring in heeft geholpen moeten we zeker niet vergeten.
het draait alleen maar om olie... en er zijn al landen die het niet meer pikken zoals korea en iran... nog effe en amerika kan inpakken...
Bush is ook intelligent, hoe kan het anders dan dat hij 4 jaar lang een hele natie achter hem aan heeft gehobbeld...dat bereik je niet met doomigehid, maar met slimme manipulatie
Weet je wat nog het ergste van alles is (behalve al die slachtoffers elke dag weer opnieuw dan)?
Dat wij met z'n allen alleen maar kunnen speculeren hoe het echt zit.
Welke kant je ook kiest en welke theorie je ook aanhangt, je bent afhankelijk van welke propaganda machine je het meeste aanspreekt.
Ik denk dat langzaam maar zeker niemand, maar dan ook echt niemand meer de ECHTE waarheid weet.
Beangstigend eigenlijk.
Bush is ook intelligent, hoe kan het anders dan dat hij 4 jaar lang een hele natie achter hem aan heeft gehobbeld...dat bereik je niet met doomigehid, maar met slimme manipulatie
Ik denk niet dat de VS dat land de t*ring in heeft geholpen, momenteel misschien wel maar ik ben ervan verzekerd dat het loop der jaren het zonder saddam beter zal zijn. Ook al hield Saddam het midden-oosten behoorlijk stabiel omdat hij het extremisme heel extreem aanpakte.
? Ik dacht het niet. Ik denk juist dat ze indirect hun eigen land aanvallen, omdat Irak repressailles wil op de aanvallen van de VS. Deze jongens en meiden worden de dood ingestuurd, zonder dat het ook maar iets oplevert....Of Saddam er nu dood is of niet, er staat wel weer een nieuwe Saddam op. De haat jegens 'het westen' zit zo enorm diep bij die mensen dat het onmogelijk is om dat in te dammen.
De VS zou er verstandig aan doen de tropen terug te trekken en om het beleid eens op de binnelandse politiek te richten. Deze oorlog valt niet meer te verkopen aan het thuisfront en aan de moeders en vaders die hun zonen en dochters naar Irak zien vertrekken. Met welk doel in hemelesnaam? Het eigen land verdedigen? Ik dacht het niet. Ik denk juist dat ze indirect hun eigen land aanvallen, omdat Irak repressailles wil op de aanvallen van de VS. Deze jongens en meiden worden de dood ingestuurd, zonder dat het ook maar iets oplevert....
Of Saddam er nu dood is of niet, er staat wel weer een nieuwe Saddam op. De haat jegens 'het westen' zit zo enorm diep bij die mensen dat het onmogelijk is om dat in te dammen.
De VS zou er verstandig aan doen de tropen terug te trekken en om het beleid eens op de binnelandse politiek te richten. Deze oorlog valt niet meer te verkopen aan het thuisfront en aan de moeders en vaders die hun zonen en dochters naar Irak zien vertrekken. Met welk doel in hemelesnaam? Het eigen land verdedigen? Ik dacht het niet. Ik denk juist dat ze indirect hun eigen land aanvallen, omdat Irak repressailles wil op de aanvallen van de VS. Deze jongens en meiden worden de dood ingestuurd, zonder dat het ook maar iets oplevert....
inderdaad, dat is ook de reden waarom ik een beetje achter Amerika sta, ik denk dat de meesten Amerika nu als de badguys ziet terwijl dat misschien eigenlijk helemaal niet zo is, mensen vormen die mening na aanleiding wat ze horen, maar zien kunnen ze het niet. wat men zegt, eerst zien dan geloven is nu wel een beetje aan de orde.
Die proberen toch ook hun wil en macht en systeem op te leggen aan landen als Irak, door er een oorlog mee te beginnen.

Ik heb een duscussie teweeg gebracht![]()
Zelf ben ik van mening dat 9/11 misschien wel HEEL makkelijk uitkwam voor bush om een oorlog te beginnen.
Hebben jullie nooit die kritische films gezien van 9/11 dat er geen brokstukken zijn gevonden bij dat gecrashte vliegtuig wat op t witte huis zou zijn moeten vliegen, geen (duidelijke)beelden van t pentagon terwijl daar veel camera's op gericht stonden. Dat F16's die twin tower vluchten WEL neer hadden kunnen halen.
Dat maakt busch een grotere crimineel dat saddam. Het enige verschil is dat hij de baas is van t (nu nog) machtigste land ter wereld en saddam van een stel arrabieren die 50 jaar achterliggen op de 1e wereld landen
![]()

Ik zie amerika wel als badguy, net zo goed als ik ook Saddam als Baduy zie, en Libanon en ga zo maar door.
De VS verwijt landen als Irak dat ze zich te veel bemoeien met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Dat hun macht te ver reikt. En wat doet Amerika danDie proberen toch ook hun wil en macht en systeem op te leggen aan landen als Irak, door er een oorlog mee te beginnen.
Ik vind dat een misplaatste vorm van arrogantie.
WO II is voorbij, duitsland is verslagen en geen vijand meer. De koude oorlog is voorbij. Rusland is verslagen en geen vijand meer. De Vietnam oorlog is voorbij en is geen vijand meer. De Cuba Crisis is voorbij en is geen vijand meer. In de jaren 80 was de VS al in oorlog met Afganistan. De eerste golfoorlog is voorbij, de tweede is eigenlijk nog aan de gang. in Afganisatn wordt ook weer gevochten
Kortom: Amerika heeft altijd vijanden gehad, en heeft zich altijd superieur gevoeld aan ander landen. Micchien hebben ze deze vijanden nodig, om juist de mensen in het eigen land bij elkaar te houden (een 'wij versus zij' theorie). Misschien wordt het eens tijd voor de VS om hun positei in de wereld te herzien en te accepteren dat ze misschien niet meer het machtigste land op aarde zijn. Misschien is het midden-oosten als geheel zelfs sterker, en zou amrika eens die arrogantie van zich af moeten schudden
He martie, anders stop je met posten, wat een nonsens verkondig jij.
Maar ik denk dat als jij je in bush verplaatst hetzelfde zal handelen, Amerika is een groot en machtig land, en denken al snel dat ze om 't zo maar te noemen de "shit" zijn, dat zou jij ook zo voelen, ik ook. En al snel denk je dat je land een voorbeeld moet zijn voor de hele wereld en ik ben ervan overtuigd dat de Wereld een leider nodig heeft, in dit geval amerika.
He martie, anders stop je met posten, wat een nonsens verkondig jij.