Fitness Seller

Saddam opgehangen.

Goede strop wordt gelijk je nek gebroken. Of hij heeft geleden kan ik overigens niet mee zitten, de man heeft zelf genoeg anderen ook laten lijden. Alleen blijft het natuurlijk vrij ziek dat de USA zijn marionet om zeep laat brengen.

De USA verzekerd zichzelf gewoon voor de macht in de komende decennia. Gooi een land plat, zet 1 of andere malloot aan de macht en laat het land daarna ongemoeid tot er 1 of ander regime uit ontspruit wat niet overeenkomt met de westerse moraal. Heb je meteen een excuus om het opnieuw plat te gooien. Het winnen van de oorlog is imo van ondergeschikt aan het vernietigen van infrastructuur want zeg eens; Wat kan het die Amerikanen nu schelen of er een democratische staat Irak gevormd wordt. Het is gewoon een schijnvertoning imo en de Amerikanen weten wel dat er op dit punt geen oplossing meer voor het probleem te vinden is. Uiteindelijk zal er weinig anders opzitten dan zich terug te trekken en het land aan zijn lot over te laten. De Irakezen zijn dus al bij voorbaat verloren.

Handig voor bepaalde lobby's dat dergelijke machtsspelletjes blijven duren, dat wel.

Mwah feit is dat ze beide bloed aan hun handen hebben.

tuurlijk heeft bush bloed aan zijn handen maar moet toch iemand verantwoordelijk zijn? Vind het wel een beetje te makkelijk om de schuld op iemand anders af te schuiven.

En ook al deed Amerika het voor hun eigen land, dan nog.. ze hebben irak van een dictator afgeholpen, ik snap ook niet waarom iedereen met de vinger naar Amerika wijst, irak is hier de slechterik, dus draai je vinger maar even 130 graden de klok andersom op.

Sadam komt er nog goed van af met de doodstraf...

Ik hoop dat ie brand in de hel.

tuurlijk heeft bush bloed aan zijn handen maar moet toch iemand verantwoordelijk zijn? Vind het wel een beetje te makkelijk om de schuld op iemand anders af te schuiven.

En ook al deed Amerika het voor hun eigen land, dan nog.. ze hebben irak van een dictator afgeholpen, ik snap ook niet waarom iedereen met de vinger naar Amerika wijst, irak is hier de slechterik, dus draai je vinger maar even 130 graden de klok andersom op.

Ik denk niet dat je precies begrijpt wat hier wordt besproken... en klopt.. Amerika heeft Irak van hun dictator "bevrijd" .. het is daar een stuk beter op dit moment dan vroeger onder de tijd van Saddam in het land van de slechterikken...

100 doden per dag maar, ik zou er graag willen wonen. In mijn buurt vallen al meer doden per uur volgens mij!!

Ik denk niet dat je precies begrijpt wat hier wordt besproken... en klopt.. Amerika heeft Irak van hun dictator "bevrijd" .. het is daar een stuk beter op dit moment dan vroeger onder de tijd van Saddam in het land van de slechterikken...

Kan zijn, heb ook niet alles meer gelezen aangezien bijna iedereen toch hetzelfde zegt.

beter 100 doden per dag dan 10 doden die voor de tijd uren lang zijn gemarteld.

Yep dat Irak is er echt op vooruit gegaan, baken van licht in een duistere wereld. De zoveelste keer dat de USA er een gigantische teringzooi van maakt omdat de leider hun niet meer aanspreekt. 1/3 van de Cambodjanen, vele Vietnamezen, 3000 Chilenen (minimaal), tienduizenden Zairezen etc waren ook heel blij dat de USA zich zo nodig moest bemoeien met hun land en wie het regeerde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg haar maar uit waarom de USA hun leider niet meer goed genoeg vond. Wordt wel lastig omdat ze al 30 jaar dood is. Met dank aan de good ole US of A.

Yep dat Irak is er echt op vooruit gegaan, baken van licht in een duistere wereld. De zoveelste keer dat de USA er een gigantische teringzooi van maakt omdat de leider hun niet meer aanspreekt. 1/3 van de Cambodjanen, vele Vietnamezen, 3000 Chilenen (minimaal), tienduizenden Zairezen etc waren ook heel blij dat de USA zich zo nodig moest bemoeien met hun land en wie het regeerde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg haar maar uit waarom de USA hun leider niet meer goed genoeg vond. Wordt wel lastig omdat ze al 30 jaar dood is. Met dank aan de good ole US of A.

Maar een wereld zonder de USA kan ik me ook niet indenken, je hebt verder wel gelijk.

Als je een beetje had opgelet had je gezien dat ik geen schuldvraag besprak, maar het had over het feit dat beide regimes bloed aan hun handen hebben.

Le-zen dus.

En ook al deed Amerika het voor hun eigen land, dan nog.. ze hebben irak van een dictator afgeholpen, ik snap ook niet waarom iedereen met de vinger naar Amerika wijst, irak is hier de slechterik,

Terwijl ze eerst diezelfde dictator aan de macht hebben geholpen.

En verder waren de Irakezen onder Saddam er stukken beter vanaf dan in het Iraq van nu. Dus wie is er dan de slechterik.

dus draai je vinger maar even 130 graden de klok andersom op.

180 graden zal je bedoelden.

Een circel is 360 graden. Delen door 2 dus.

beter 100 doden per dag dan 10 doden die voor de tijd uren lang zijn gemarteld.

abu-ghraib.jpg

Of was je dat even vergeten?

Laten we maar niet ingaan om die ontzetten simpele uitspraak dat 100 doden die dmv (auto)bommen opgeblazen zijn minder gruwelijk is dan 10 doden door marteling.

Enig idee hoe lang je kan lijden aan brandwonden voordat je dood bent?

abu-ghraib.jpg

Of was je dat even vergeten?

Laten we maar niet ingaan om die ontzetten simpele uitspraak dat 100 doden die dmv (auto)bommen opgeblazen zijn minder gruwelijk is dan 10 doden door marteling.

Enig idee hoe lang je kan lijden aan brandwonden voordat je dood bent?

Ja dat soort shit vergeet ik liever, maar ik vind niet dat je Amerika met Irak moet vergelijken, en dat er heel wat rotte appels in Amerika zitten oke... shit happens maar irak is 1 en al een rotte appel.

saddam%20elvis.jpg

saddam leeft nog !!!888!!

Gadverdamme, ik zeg dit niet vaak, maar ik KOTS op mensen die denken zoals jij! Je kunt het eens of oneens zijn met zijn politiek (ik ben het er ook niet mee eens), maar hem op het zelfde nivo plaasten (en in jou zieke geest nog erger) dan mensen als Saddam is ZIEK!

Als je zo over de wereld denkt, ga dan aub snel in Iran oid. wonen en ga daar lekker mee "klagen" over "het kwade Westen".

Meest achterlijke post ever. Blijf jij maar lekker geloven dat Bush dit allemaal doet om ons te beschermen tegen de kwade terroristen:rolleyes:

Als ze saddam ophangen moeten ze bush ook ophangen. Hij is een veel grotere boef.

Terug
Naar boven