AndroidHealthClinic

Saddam opgehangen.

schijnt dat hij er al van wist voordat het gebeurde!!! alles is inelkaar gezet...de hebben de grootste muil over kernwapens dat niemand ze mag hebben terwijl ze ze zelf hebben...en zelf zijn de zo goed als de enige die ze tot nu toe gebruikt hebben tegen anderen...en daar sluiten wij onszelf bij aan nou... je wilt niet weten wat er allemaal speelt en dat zullen we ook nooit te weten komen..nog een paar jaar dan komt er een nieuwe wereld macht...china bijvoorbeeld die mensen hebben tenminste normen en waarden... en geloof me bush krijgt het al benauwd wat betreft china....

schijnt dat hij er al van wist voordat het gebeurde!!! alles is inelkaar gezet...de hebben de grootste muil over kernwapens dat niemand ze mag hebben terwijl ze ze zelf hebben...en zelf zijn de zo goed als de enige die ze tot nu toe gebruikt hebben tegen anderen...en daar sluiten wij onszelf bij aan nou... je wilt niet weten wat er allemaal speelt en dat zullen we ook nooit te weten komen..nog een paar jaar dan komt er een nieuwe wereld macht...china bijvoorbeeld die mensen hebben tenminste normen en waarden... en geloof me bush krijgt het al benauwd wat betreft china....

Ik hoop het maar voor de anti-bush parade

De Chinezen zijn zelf leverancier van wapens wereldwijd, altijd al geweest. Die hebben net zo goed aan Irak wapens geleverd toen de Irak-Iran oorlog aan de gang was.

China is momenteel ook zo heerlijk bezig met de onderdrukking van Falun Gong leden, Tibetanen, Oegjoeren en iedere andere groep die maar als disident wordt aangemerkt. China zal ons niet omhoog stuwen in de vaart der volkeren.

stink amerikanen!! hun hele leven bestaat uit creditcards en leningen...dat zegt al genoeg...allemaal uiterlijk vertoon..net zoals de oorlogen, met grof geschut erheen... ze konden niet eens winnen van vietnam... hahahaha sukkelsssssssss

ja waarom niet? zo komt er wel een eerlijk gevecht dan heeft iedereen wapens... niet zoals amerika wil... amerika kernwapens en de rest niet zodat ze als het te moeilijk word effe zo een ding erop kunnen pleuren

china normen en waarden??? Die zullen ze vast hebben, maar dan wel hele verkeerde. Dat land heeft decennia onder het bewind gestaan van Mao. Denk je nu echt dat dat een goede basis voor een land is?

het is gewoon 1 groot machtspel meer niet... we kunnene r beter niet over nadenken want dan krijg je alleen maar een afkeeer tegen de maatschappij

bush zit niet voor niks op een mountainbike in china!! haha wat een zielige vertoning was dat trouwens....

daar gaat het niet om... het gaat er om dat ie gewoon zat te slijmen daar...maar goed dat is een ander onderwerp het ging over saddam...het rare is dat amerika hem zelf aande top heeft gezt in dat land toen des tijds...toen wisten ze dondersgoed wat er ging gebeuren wat hij had toen al het een en ander geflikt...het verbaast mij niks als de executie is scene is gezet voor de buitenwereld

daar gaat het niet om... het gaat er om dat ie gewoon zat te slijmen daar...maar goed dat is een ander onderwerp het ging over saddam...het rare is dat amerika hem zelf aande top heeft gezt in dat land toen des tijds...toen wisten ze dondersgoed wat er ging gebeuren wat hij had toen al het een en ander geflikt...het verbaast mij niks als de executie is scene is gezet voor de buitenwereld

door gasten als jij moet hij wel slijmen om zn imago op te krikken ja.

Heren, gezellig dat halve slowchatten maar graag wat meer niveau hier.

Weet je wat nog het ergste van alles is (behalve al die slachtoffers elke dag weer opnieuw dan)?

Dat wij met z'n allen alleen maar kunnen speculeren hoe het echt zit.

Welke kant je ook kiest en welke theorie je ook aanhangt, je bent afhankelijk van welke propaganda machine je het meeste aanspreekt.
Ik denk dat langzaam maar zeker niemand, maar dan ook echt niemand meer de ECHTE waarheid weet.

Beangstigend eigenlijk.

dat maakt het hele geheel zo ziekelijk.. gewoon een wereld vol leugens en mensen die strijden om macht en geld en daar gerust duizenden weerloze en onschuldige mensen voor opofferen of het allemaal niks is.. dat is idd het belachelijke aan dit alles.. één grote puinhoop..

China, mensenrechten.... oke, waar ging het fout in die zin? :rolleyes:

ja waarom niet? zo komt er wel een eerlijk gevecht dan heeft iedereen wapens... niet zoals amerika wil... amerika kernwapens en de rest niet zodat ze als het te moeilijk word effe zo een ding erop kunnen pleuren

Dat verhaal ligt imo iets gecompliceerder. Met de komst van de kernwapens ontstond er een bipolaire situatie in de wereld. De Sovjets vs de Ami's. Een wapenwedloop van de ziekste soort. Mochten die landen het geld dat daarmee gemoeid is (geweest) in hun landen hebben gestoken, dan had de wereld er heel wat anders uit gezien. Maar das weer een ander verhaal.
De situatie die nu onstaat, is een meer multipolaire situatie van kernmachten, eentje die veel makkelijker instabiel wordt dan een bipolaire situatie. Een kwestie van beste van twee kwaden imo. Ff een bom er op pleuren is natuurlijk onzin. Gebruik van dergelijke wapens zou immense gevolgen hebben, dat is het idee achter kernwapens. Si vis, pacem para bellum.

Maar al die zooi moet natuurlijk zsm exit. Ben benieuwd of ik het nog mee ga maken. (of dat uberhaupt iemand dit meemaakt :D) Imo is de aanwezigheid van kernwapens dé grote bedreiging van de mensheid (op korte termijn), die door mensenhanden zelf is geschapen.

Amerika heeft Saddam in z'n positie geholpen, nu moet ie dood. Smerige handen all over the place. Irak is doomed de komende decennia.

Eindelijk is die man dood!

Sadam komt er nog goed van af met de doodstraf...

Ik hoop dat ie brand in de hel.

Er is geen hel waar je in brand en hij word ook niet vernietigd.
Want dan moet iedereen die verantwoordelijk is voor zijn dood ook branden in de hel.
En branden in de hel dient geen enkel nut.
Saddam krijgt nu terug dat wat hij in zijn leven aan liefde en haat heeft gegeven, elke moord op elke mens zal hij voelen.
Hij bepaalt zelf de lengte van zijn hel/vagevuur.
Wat belangrijk is of hij spijt en berouw heeft.
Vraagt hij om vergiffenis.
Maar ook hij heeft weer de kans (karma) om aan zijn fouten te werken.

Er staat duidelijk geschreven dat je niemand mag doden.
De mens heeft dat legaal gemaakt.
Gelukkig zijn er landen die begrijpen dat het fout is.
En de regering heeft wel een voorbeeld functie.
Hoe kan je zelf mensen vermoorden en tergelijkertijd van je burgers verwachten dat ze zich "normaal" gedragen.
Je mag niet voor eigen rechter spelen maar hun spelen wel voor God.

Op tv hoor ik een vrouw uit Irak zeggen dat ze Saddam aan het volk hadden moeten geven, en die hadden het moet beslissen.
Dan is hij nu beter af.
Veel zijn blij dat hij dood is, maar ook veel niet en vinden Bush een moordenaar.
Ik vind dat ze alletwee een kern van waarheid hebben.

Terug
Naar boven