XXL Nutrition

Saddam opgehangen.

Ik mis bij het filmpje het daadwerkelijke hangen. Waarom is dat nog niet vrijgegeven?

1 wijze les voor leiders wereldwijd, als de USA je uitkotst nadat ze je eerst hebben gesteund op iedere mogelijk manier : Zo snel mogelijk wegwezen!! Dat je land daarna verscheurd wordt en er duizenden of miljoenen doden vallen, ach dat is 'casual damage' zoals de Amerikanen zeggen.

collateral damage toch?

de doodstraf is voor deze man een bevrijding. Als martelaar gaat hij dan naar de hemel (althans dat is wat hij gelooft). Ze hadden deze man op moeten sluiten met niets meer dan water en brood. En dat de rest van zijn leven.

Ik keur niet goed wat er in Guantanamo Bay is gebeurd, maar zo'n staf wens ik deze man wel toe

Laatst bewerkt:
Overigens voor de duidelijkheid, provocerende opmerkingen over bevolkingsgroepen zijn nooit toegestaan. 1 reactie en de reacties daar op verwijderd.

Ik meende ook dat het casual damage was.

for what it's worth: het moet colletaral damage zijn, een officiele term uit het Amerikaanse leger

'Collateral damage is a U.S. Military term for unintended or incidental damage during a military operation. The term started as a euphemism during the Vietnam War, and can refer to friendly fire or the destruction of civilians and their property.'

Waar jullie je allemaal niet druk om maken zeg. Hij is (waarschijnlijk) dood en daarmee is het klaar. Denk een beetje om jullie bloeddruk, zeg!

om zeker te zijn zou een losstaand persoon een dna test moete uitvoeren,om absoluut zeker te zijn dat hij eraan is,zoals voorheen gezegd had hij veel dubbelgangers,het zou me niet verbazen als een paar corrupten agenten voor 20euro een andere sadam in de plaats zetten...

om zeker te zijn zou een losstaand persoon een dna test moete uitvoeren,om absoluut zeker te zijn dat hij eraan is,zoals voorheen gezegd had hij veel dubbelgangers,het zou me niet verbazen als een paar corrupten agenten voor 20euro een andere sadam in de plaats zetten...

dat zou op zich wel gaaf zijn. Dat hij dan over twee jaar via een video boodschap ineens de verantwoordelijkheid opeist voor een aantal aanslagen of iets dergelijks. Dan zou ik het gezicht van George dubbel U wel eens willen zien...

Vind het altijd zo vreemd, dat "bewijs"filmpjes van zulke slechte kwaliteit zijn, dat je het bijna niet kunt zien. Terwijl de kwaliteit voor de hanging perfect was.

Misschien is dit wel van iemand die het heeft opgenomen met zijn telefoon. Het "echte" beeld komt misschien nog wel. Anders klopt er natuurlijk geen zak van

ja mischien doet ie wel of issie dood

Terug
Naar boven