- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij weet ook niet wat je wil D.!
Eerst ben je tegen Moslims ( saddam is herstel was er ook 1 ) en nu kruip je hem in zn poepertje.
Volgens mij ben jij een licht onderdanig ventje die wel houdt van wat dwang![]()

Idd, die gestoorde vent kreeg wat hem toekwam
Ik word alleen spuugziek van die politieke spelletjes die eromheen spelen
Niet zijn broers veroordelen executeren op dezelfde dag maar op een later tijdstip
Hij is niet eens potverdomme veroordeeld voor de onrecht op de duizenden dode koerden
Nee idd,.. maar zwaarder dan hij is gestraft kan niet meer.
En voor mij is dat geen straf, maar verlossing
Bush zou idd naast Saddam moeten hangen om alles waar hij verantwoordelijk voor is.
Vrees dat we het met deze slechte beelden moeten doen, die hele executie zag er ook niet echt professioneel uit. Wel een dikke strop, dat wel.
Dan kan je er nog wel een paar oud-presidenten van US bijhangen ook.
En hoeveel van jouw aangehaalde punten kwamen tot stand met medewerking van de VS?
En laten we eerlijk wezen, na WO2 heeft de (schaduw)regering van de VS in de wereld zoveel meer doden en wreedheden op zijn geweten dan welke dictator dan ook. En dan tellen we niet mee dat veel dictatorale regimes met medewerking van de VS tot stand kwamen (Iraq, Afghanistan, Zuid Amerika).
het ging hier niet over de uitgevoerde wreedheden en betrokkenheid van een land of hoe een bepaalde dictatorale regimes tot stand zijn gekomen, maar over een vergelijking tussen twee individuen die, gezien de feiten, door sommige hier nogal krom is omschreven.