MuscleMeat

Sadistische horrorfilms

Momenteel ff wat aziatische films er door heen geknald (Ip man trilogie, 3 iron, ichi the killer, legendary assassin, the story of the weeping camels, cave of the yellow dog, warlords en nog wat die ik ff vergeet) maar het wordt nu ook wat mooier weer en bovendien heb ik aankomende maandag een tentamen die ff voorop staat. :P

Maar ze komen nog wel hoor! Al moet ik wel zeggen dat ik saaie films niet langer ga afkijken zoals ik mezelf had voorgenomen. Heb wel wat beters te doen dan dat.

Laatst bewerkt:
oke homie

Ip man is dope

BUMP

August Underground's Mordum

ik kan maar geen goeie kwalitiet vinden
iemand?

Weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar de film "Teeth" uit 2007 is wel een aanrader. Gaat over een meisje die erachter komt dat ze bepaalde dingen kan doen met haar 'muts'. Compleet over de top, maar wel de moeite de waard :)

Ik heb een paar weken geleden toch a serbian film gekeken. Eigenlijk vond ik dit nog best een sterke film. Ik had hem wel iets shockender verwacht maar dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik over elke scene al uitgebreid gelezen had en dus al precies wist wat er zou komen:o

er is ook nog een andere versie van a serbian film die wat extremer is heb ik begrepen, iemand die die gezien heeft en verschilt die echt zoveel?(meer details ofzo?)

Laatst bewerkt:
Inside

Ik heb een paar weken geleden toch a serbian film gekeken. Eigenlijk vond ik dit nog best een sterke film. Ik had hem wel iets shockender verwacht maar dat heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik over elke scene al uitgebreid gelezen had en dus al precies wist wat er zou komen:o

er is ook nog een andere versie die wat extremer is heb ik begrepen, iemand die die gezien heeft en verschilt die echt zoveel?(meer details ofzo?)
Ik heb A Serbian film ook gezien, hij is bij ons uit de video/dvdtheek gehaald waar ik werk..:rolleyes: Vond hem erg grof hoor.

Rob G heeft de beste films wel genoemd denk ik, maar nog een paar tips:

Der Weg Nach Eden (ik denk dat de patholoog anatoom in deze film stiekem een sadist is)
Henry: Portrait of a Serial Killer
Nekromantik

philosophy of a knife
forced entry
de Mordum series

of al genoemd?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 15:44 ----------

visitor q

Ik raad het kijken van horrorfilms sterk af. Ik heb er ptss aan overgehouden en slik nu antipsychotica.

eaden lake, Martyr, Dread

Haha Serbian Film. net gezien ****ing sick.

Zit er ook aan te denken om die te kijken, maar denk niet dat ik er echt veel aan vind. Eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten dat wanneer ik die film aan het kijken ben er iemand binnen komt lopen, volgens mij heb je dan wat uit te leggen :p.

Terug
Naar boven