AndroidHealthClinic

samsung hd-rdy tv via bol.com?

McMetronome

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
2.020
Lengte
1m88
Massa
83kg
Hai,

Zit te twijfelen om deze schoonheid te kopen bij bol.com. Hoor goede verhalen over hun service, en t ziet er uit als een goeie deal. En de reclamespotjes zijn natuurlijk kapotgrappig :D Iemand ervaring met het online kopen van lcd-schermen? Hoe langer je wacht hoe goedkoper alles is natuurlijk, maar moet toch een keer mn slag slaan :)

Grtz

Ik heb het gelezen in het reclamefoldertje. Niet vaak voor die prijs zoveel inch tegengekomen. Het is dat ik al een goede tv heb anders had ik het ook overwogen. Onthou wel dat je nog een hd ontvanger nodig hebt voor deze tv.

• Topic Starter Topic Starter
Zal hem voornamelijk gebruiken voor films/gamen, maar goeie headsup, had er inderdaad niet aan gedacht!

Beters koop je gewoon full-hd.

Hij is niet full hd en maar 60 hertz. Deze tv zal je tegenvallen. Ik heb zelf een leuke full hd lcd bij plasma-discounter.nl gekocht.
Ik zou gaan voor een 100hertz true hd(dus 1080P).
1080i is k*t.

Ik zou nog 300 euro meer sparen en dan heb je een hele nice tv die wel een tijdje mee zal gaan. Kheb een paar maanden geleden de LE46B650 gehaald en die kan ik over 5 jaar nogsteeds goed gebruiken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
300 euro sparen doe ik 2-3 maanden over :( En opzich ben ik niet veel gewend qua schermen hoor, toch vooral mn 19inch breedbeeld tft in mn laptop en in de woonkamer een aardige samsung HD-ready.

Zoiets zou ik nog wel willen overwegen:

http://www.plasma-discounter.nl/lcd-tv/samsung-lcd-tv/samsung-le32b350-art-114319/specificaties.htm

Maar die is volgens mij niet veel beter.

Edit: lol is dezelfde maar dan 5 tientjes duurder ^^

Stap gewoon een keer de mediamarkt in om te vergelijken denk ik :) Showroommodel ofzo zou ook leuk zijn natuurlijk ;)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Beters koop je gewoon full-hd.

Was 50cent maar een euro :(

Terug
Naar boven