XXL Nutrition

sanca's update'je

:rolleyes:Goed bezig topper!

Ziet er veel beter uit dan die foto met die dunne poten.

Veel succes met de wedstrijden hou me even op de hoogte van de status.
Ik ga je log volgen maat

Fijne avond verder toegewenst,

• Topic Starter Topic Starter
21aiqfn.jpg

wkixxu.jpg

o5885v.jpg

2hpk7yh.jpg

4g2l3p.jpg

veaowp.jpg

foto's komen me bekend voor :D :p

hoelang train je nu trouwens totaal???

Vind het netjes alleen poseren is niet je favoriete bezigheid zo te zien :P
+ niet stoned trainen he:D

Op het eerste gezicht ben je aardig vooruit gegaan in massa Sanca! Die armen zien er best uit. Je kijkt alleen een beetje bezopen, of is dat het licht :P?

hoelang train je nu trouwens totaal???

Vind het netjes alleen poseren is niet je favoriete bezigheid zo te zien :P
+ niet stoned trainen he:D

Hmmm, effe denken...Het is zeker een dikke 10 jaar geleden dat ik met de gewichten in aanraking kwam, maar trainen kon je dat toen niet echt noemen. Ik lette niet op mn eten, trainde zeer onregelmatig (week wel, 4 weken niet, soms half jaar tot een jaar niets :o) en als ik dan trainde was het meestal armen en rug, ik had wat plates, korte barbell en geen powerrack ofzo :roflol:

Het is eerlijk gezegd door hier een acount te maken dat ik er serieuzer mee bezig ben, eenmaal de kilotjes begonnen te komen had ik de smaak te pakken, ondertussen was ik van een kleine 60kg naar 97kg gegaan op een goede 3 jaar tijd

Sinds een tijdje ben ik dus gebeten door het strongmanvirus, ik heb er zelfs mn muaythai voor gedropt en wil hier zeker en vast mee verder gaan, nu alleen nog sterk worden :D

Hahaha, tja poseren... Ik maak me altijd eerder kleiner dan groter als ik weer eens een poging doe :rolleyes:

Op het eerste gezicht ben je aardig vooruit gegaan in massa Sanca! Die armen zien er best uit. Je kijkt alleen een beetje bezopen, of is dat het licht :P?

Thanks!
Ik was idd nog een beetje scheef van de avond ervoor :P

nice vooruitgang stoney!

Goed bezig topper!

Ik heb ook mijn muay thai gedropt voor kt!
Ben inmiddels 4 weken verder en het bevalt erg goed.
Soms mis ik die beestachtige trainingen wel. Zaterdag weer 1 lesje gevolgd, probleem is dat je te veel afvalt.

Keep up the good work..

goed he, brede rug!

Goed bezig topper!

Ik heb ook mijn muay thai gedropt voor kt!
Ben inmiddels 4 weken verder en het bevalt erg goed.
Soms mis ik die beestachtige trainingen wel. Zaterdag weer 1 lesje gevolgd, probleem is dat je te veel afvalt.

Keep up the good work..

Afvallen vind ik geen echte reden, dan moet je gewoon meer eten naar mijn mening. Ik voetbal ook 2x per week en over mijn gains maak ik me nooit zorgen, blessure's en dat soort gezeik moet ik wel in mn achterhoofd houden.

Afvallen vind ik geen echte reden, dan moet je gewoon meer eten naar mijn mening. Ik voetbal ook 2x per week en over mijn gains maak ik me nooit zorgen, blessure's en dat soort gezeik moet ik wel in mn achterhoofd houden.

Heb je wel eens een muay thai of kickboks les gehad?

Je lats zijn erg goed!!!
Hoeveel doe je eigenlijk bankdrukken als ik vragen mag? je borst ligt idd een beetje achter vergeleken met je rug, veel bankdrukken en butterflyen :d :p

hoeveel doe je bankdrukken...ik kan echt niet tegen die brabantse gramatica

Terug
Naar boven