AndroidHealthClinic

sanca's update'je

Ha Johan!

Het is weer een poosje geleden.. Maar kom tóch even buurten.

Je bent je massa nog niet verloren zie ik :) Die rug van je is net een zonsverduistering.

• Topic Starter Topic Starter
wnnr word er eens gecut??:D

Never again :D

Hehehe :D

Neej, effe serieus, met het huidige BF kan ik goed leven en het vrouwtje vind het nog net te doen dus als ik het zo kan houden en stilletjesaan opbouwen cut ik nooit meer en als het echt de spuigaten uitloopt met het vetgehalte kan het zijn dat ik er eens een cut tegenaan gooi

en gelijk heb je:D
niet bang om wat kracht in te leveren?

niet slecht

het lijkt wel alsof je extra biceps hebt zitten achterop je rug bij je schouders bovenin goede wijdte zit erop!!! dat is wel hard!! zeker veel pullups gedaan met gewicht zeker om die te ontwikkelen of?

Netjes sanca :cool:

ja, maar de laatste tijd wat minder dan anders, ik merk echt wel het verschil qua gains hoor, maar het blijft toch kriebelen om weer intensiefer muaythai te gaan doen, beetje de gulden middenweg gaan zoeken nu

Kan je minder gainen met bodybuilden als je daarbij kickbokst? (dat is een vraag) Want bij kickboks ''worden je spieren lang'' en bij bodybuilden moeten ze vooral korter worden toch? Of heeft het gainen alleen te maken met je voedsel etc omdat je veel verbrand bij kickboksen. ???:rolleyes:

hahahahaha
Het lang kort verhaal.. hoe kom je daar bij?:roflol:

hahahahaha
Het lang kort verhaal.. hoe kom je daar bij?:roflol:

Ok, het klopt dus niet :p

Nog een vraag; Als je swoensdags en donderdag pushups hebt moeten doen bij de kickboks training (en mma training), het waren er ongeveer 100 per training, kan je dan vrijdag je triceps trainen? Of overbelast je ze dan.

Ik zou je doen hoor :D.
Neen serieus hoeveel weeg je nu?

Wat een woestenij.

Terug
Naar boven