MuscleMeat

sanca's update'je

goeie progressie,volg jij een split?

• Topic Starter Topic Starter
gaat goed sanca hoe groot ben je eigelijk?

thanks 1,76m

Goeie rug ja, en dikke traps :eek!: :thumbup:

Mooie kamer heb je, sanca :roflol:

:roflol: dat is de logeerkamer ;)

Ziet er super uit Sanca:thumbs:

damn netjes bro. Goed te zien hoe die brute shrugs n side raises hun vruchten beginnen af te werpen ;)

yep, ik merk zelf ook veel verschil tegen een paar maanden geleden, die brute shrugs en sideraises blijven er dus sowieso in ;)

Goede back double bicep, sanca:thumbs:

ik vind mn biceps bij die pose een beetje tegenvallen :o

goeie progressie,volg jij een split?

thanks, sinds een maand of 3 wel, daarvoor klommelde ik maar wat aan, deed ik fullbody maar ik deed alleen waar ik goesting in had :D
nu heb ik meer discipline en regelmaat

anders moet je eens een kijkje nemen in mn logje ;)

Gefeliciteerd met je 90kg kerol!

Gaat lekker kerel! door rossen nu! :D

Gefeliciteerd met je 90kg kerol!

thanks bro', mn doel was om in september de 90 aantetikken en dan te cutten
nu zijn de plannen lichtjes gewijzigd... op naar de 95 :D
als mn bf dan laag blijft eens kijken of ik naturel de 100 haal, lijkt me wel te doen

Ja toch, en vooral als je pas 3 maanden serieus bezig bent man. Dan kun je ook wel naturel de 200 aantikken denk ik. Cutten is zwaar overrated, je wil toch geen wedstrijden gaan doen toch? Zo lang je bf niet hoger wordt zou ik lekker zo door gaan.

Ja toch, en vooral als je pas 3 maanden serieus bezig bent man. Dan kun je ook wel naturel de 200 aantikken denk ik. Cutten is zwaar overrated, je wil toch geen wedstrijden gaan doen toch? Zo lang je bf niet hoger wordt zou ik lekker zo door gaan.

thanks, het is eigenlijk sinds ik hier een logje en foto's bijhou ik niet meer aanmodder, waar dbb niet goed voor is :D
ik heb nog nooit moeten cutten, ik vind het ook wel goed zo, maar ja mn vriendin heeft me leren kennen toen ik blokjes had en dan kan ik moeilijk afkomen met een pens :D maar het valt goed mee
eens een wedstrijdje meedoen zou natuurlijk top zijn :o

thanks, het is eigenlijk sinds ik hier een logje en foto's bijhou ik niet meer aanmodder, waar dbb niet goed voor is :D
ik heb nog nooit moeten cutten, ik vind het ook wel goed zo, maar ja mn vriendin heeft me leren kennen toen ik blokjes had en dan kan ik moeilijk afkomen met een pens :D maar het valt goed mee
eens een wedstrijdje meedoen zou natuurlijk top zijn :o

Ik heb het je al vaker gezegd, dumpen die handel en neem een goed trainingsmaatje :D

ik ook 1,76m pff maar ik heb nog een lange weg te gaan naar de 90kg:(

doe ik ook,mn doel nu is eind van het jaar 80 te wegen :)

nice sanca! zo door knallen!

gaat lekker pikkie

"Sanka, you dead man?"

"no, I'm a beast!"

RoawrRR

Sanca en ik gaan samen naar de 100kg bw! :hedbang: :bierbang:

Sanca lekker aant bulken, gaat lekker hoor :D

Terug
Naar boven