Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuurlijk, kword al misty bij de openingstekst van de Titanic..
zkr is conditie goed..kdenk dat je er slim aan doet dit zo te doen..hou vol zou ik zeggen!
tuurlijk, kword al misty bij de openingstekst van de Titanic..
zkr is conditie goed..kdenk dat je er slim aan doet dit zo te doen..hou vol zou ik zeggen!

Hmm, dat klinkt toch als een stevige overbelasting. Denk dat dat zomaar eens zou kunnen komen door veel squat werk etc, doordat je trainings volume hoger geworden is met schema's van Henk en dat dan gecombineerd met de extra en voor jouw lijf nog niet zo bekende belasting van tire flips, etc.
Hoop dat het snel bij trekt!
PS: Misschien zou je juist wel naar Spartacus moeten gaan als ze daar een safety squat bar hebben. Die is zijn gewicht in goud waar als je last hebt van je biceps en toch wil trainen...
Damn, die bicep is sinds RPB toen hè? Kijken of je het pijnloos kunt doorbloeden, en anders niet trainen denk ik. Heb één keer in het verleden een overbelaste bicepspees gehad waardoor ik niet eens meer iets kon gooien. Echt bijna 3 maanden voor geen fl**ker meer kunnen trainen, dus let ermee op.
mischien Glutamine aanschaffen?..wellicht wat glucosamine en msm erbij..zal herstel wel bevorderen denk ik van de pees/spier
mischien Glutamine aanschaffen?..wellicht wat glucosamine en msm erbij..zal herstel wel bevorderen denk ik van de pees/spier
+1
Agree. Verder kun je het alleen zoveel mogelijk ontzien.
Ik zou dus even geen squats doen. Legpresses kan wel.
Deadlifts wellicht ook, zei het enkel met pronated grip. Bench zou ik ook niet doen. Good luck!

the real kenny powers wouldnt say that
wat je opnoemt btw is goed,die magnesium en calcium..maar voor aanhechtingen etc is een supp zoals bijv. glutamine echt voornamelijk bedoeld ook
Die kilo's vliegen erafNetjes. En ben benieuwd wat de fysio erover zou kunnen roepen.
Mensen die me vaak zien zagen het ook al en gaven me een compliment dus dat is altijd leuk maar ben nog niet klaar.
Squatten met straps om de halter moet wel kunnen, wel licht, maar ja zou je eens moeten proberen met Henk erbij of zo.
Misschien word ik ooit bruin. 
Straps om het halter zoals je ze normaal om je pols doet en dan bij het uiteinde vasthouden, wel gewoon strak natuurlijk.