Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Haha af en toe wat liefde is goed voor iedereen. :P

Ik vind cardio wel lekker op het moment. Het zorgt dat ik m'n doelen sneller bereik en conditie is ook belangrijk toch. :)

tuurlijk, kword al misty bij de openingstekst van de Titanic..

zkr is conditie goed..kdenk dat je er slim aan doet dit zo te doen..hou vol zou ik zeggen!

• #2.524
tuurlijk, kword al misty bij de openingstekst van de Titanic..

zkr is conditie goed..kdenk dat je er slim aan doet dit zo te doen..hou vol zou ik zeggen!

Gaat goed komen man.

Vandaag even rustig aan gedaan. Zou eigenlijk helemaal niet naar de Gym gaan maar heb even een jongen geholpen met squatten, deadliften en MP. Kreeg al direct last van m'n biceps als ik de stang vast pakte bij het squatten.
Heb dan maar stuk of 50 sit ups gedaan met 5 kg extra en ben naar huis gegaan.
Morgen is er eigenlijk een belangrijke Powerlifting training bij Spartacus maar dit is geen goed idee. Krijg alleen maar meer last. Bij het ontgrendelen van de handrem in de auto krijg ik al steken..:mad:

Laatst bewerkt:
Hmm, dat klinkt toch als een stevige overbelasting. Denk dat dat zomaar eens zou kunnen komen door veel squat werk etc, doordat je trainings volume hoger geworden is met schema's van Henk en dat dan gecombineerd met de extra en voor jouw lijf nog niet zo bekende belasting van tire flips, etc.

Hoop dat het snel bij trekt! :thumbup:

PS: Misschien zou je juist wel naar Spartacus moeten gaan als ze daar een safety squat bar hebben. Die is zijn gewicht in goud waar als je last hebt van je biceps en toch wil trainen...

Damn, die bicep is sinds RPB toen hè? Kijken of je het pijnloos kunt doorbloeden, en anders niet trainen denk ik. Heb één keer in het verleden een overbelaste bicepspees gehad waardoor ik niet eens meer iets kon gooien. Echt bijna 3 maanden voor geen fl**ker meer kunnen trainen, dus let ermee op.

• #2.527
Even een update. Daarnet weer gewogen en gewoon gegeten vandaag:
76,1 kg.
BAM! 5,2 kg afgevallen.. erg blij al! Op naar de 70 kg! :D

Hmm, dat klinkt toch als een stevige overbelasting. Denk dat dat zomaar eens zou kunnen komen door veel squat werk etc, doordat je trainings volume hoger geworden is met schema's van Henk en dat dan gecombineerd met de extra en voor jouw lijf nog niet zo bekende belasting van tire flips, etc.

Hoop dat het snel bij trekt! :thumbup:

PS: Misschien zou je juist wel naar Spartacus moeten gaan als ze daar een safety squat bar hebben. Die is zijn gewicht in goud waar als je last hebt van je biceps en toch wil trainen...

Ja laten we hopen dat het overbelasting is Anton!
Ik heb voor vanavond al afgebeld, ze hebben trouwens ook geen safety bar squat anders had dat wel een uitkomst geweest inderdaad...

Damn, die bicep is sinds RPB toen hè? Kijken of je het pijnloos kunt doorbloeden, en anders niet trainen denk ik. Heb één keer in het verleden een overbelaste bicepspees gehad waardoor ik niet eens meer iets kon gooien. Echt bijna 3 maanden voor geen fl**ker meer kunnen trainen, dus let ermee op.

Ja man bijna 2 weken nu daarom ga ik gewoon even flink rusten, die wedstrijd volgende week is toch niet belangrijk maargoed heb me er wel op verheugd dus het is nu gewoon afwachten: dat is trouwens niet m'n sterkste eigenschap hehe.

Laatst bewerkt:
mischien Glutamine aanschaffen?..wellicht wat glucosamine en msm erbij..zal herstel wel bevorderen denk ik van de pees/spier

mischien Glutamine aanschaffen?..wellicht wat glucosamine en msm erbij..zal herstel wel bevorderen denk ik van de pees/spier

+1

Agree. Verder kun je het alleen zoveel mogelijk ontzien.

Ik zou dus even geen squats doen. Legpresses kan wel.
Deadlifts wellicht ook, zei het enkel met pronated grip. Bench zou ik ook niet doen. Good luck!

Rust

• #2.531

Zal vanavond even wat aanschaffen.... nam zelf ook supplementen zoals omega 3, calcium/magnesium/zink en multivitaminen maar daar ben ik al een tijd mee gestopt. Misschien slim om dat ook weer te gaan nemen aangezien ik toch niet heel veel binnen krijg.

+1

Agree. Verder kun je het alleen zoveel mogelijk ontzien.

Ik zou dus even geen squats doen. Legpresses kan wel.
Deadlifts wellicht ook, zei het enkel met pronated grip. Bench zou ik ook niet doen. Good luck!

Ik ga geen van alle oefeningen doen... heb m'n begeleider al gebelt en die zei dat het misschien ook beter was om de wedstrijd volgende week over te slaan. Maar zoals ik al zei; even wachten tot dinsdag wat de fysio precies zegt.

Lijkt mij ook het beste ja.

Die kilo's vliegen eraf:D Netjes. En ben benieuwd wat de fysio erover zou kunnen roepen.

Squatten met straps om de halter moet wel kunnen, wel licht, maar ja zou je eens moeten proberen met Henk erbij of zo.

• #2.535
the real kenny powers wouldnt say that;)

wat je opnoemt btw is goed,die magnesium en calcium..maar voor aanhechtingen etc is een supp zoals bijv. glutamine echt voornamelijk bedoeld ook

Ik heb gister glucosamine en l-glutamine gehaald. Meteen ingenomen dus misschien bevorderd dat het herstel wat sneller.

Die kilo's vliegen eraf:D Netjes. En ben benieuwd wat de fysio erover zou kunnen roepen.

Dank je Mike. :) Mensen die me vaak zien zagen het ook al en gaven me een compliment dus dat is altijd leuk maar ben nog niet klaar. :P

Squatten met straps om de halter moet wel kunnen, wel licht, maar ja zou je eens moeten proberen met Henk erbij of zo.

Hoebedoel je? Dat die straps dan los hangen dat ik die met m'n handen vasthoud?

Straps om het halter zoals je ze normaal om je pols doet en dan bij het uiteinde vasthouden, wel gewoon strak natuurlijk.

• #2.537
Zaterdag 21 mei
Cardio

Heerlijk weer vandaag. Om half 10 opgestaan en even wezen hardlopen bij Geesterambacht.

Warming up
Beetje wandelen en wat huppelen hehe

3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
3 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
6 minuten hardlopen

Nog wat stretchen en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Straks achterop bij een vriendin op haar nieuwe motor en vanmiddag mooi in de zon liggen. :D Misschien word ik ooit bruin. :p

Straps om het halter zoals je ze normaal om je pols doet en dan bij het uiteinde vasthouden, wel gewoon strak natuurlijk.

Haha dat lijkt me echt gevaarlijk. :P

Laatst bewerkt:
  • #2.538
Maandag 23 mei
Cardio
Hardlopen op nuchtere maag

Harde wind vandaag... irritant als je met tegenwind moet hardlopen maar met zij en mee wind was het wel lekker.

Warming up
3 minuten wandelen

3 minuten hardlopen
1,5 minuut wandelen
4 minuten hardlopen
1 minuut wandelen
5 minuten hardlopen
1,5 minuut wandelen
6 minuten hardlopen
2 minuten wandelen
5 minuten hardlopen
2 minuten uitlopen

Gaat wel lekker nu, niet echt last van m'n schenen gelukkig. De schoenen zitten erg fijn!

Laatst bewerkt:
Goed bezig san, doe rustig aan. keep it up x

als je met tegenwind loopt moet je gewoon de andere kant op lopen :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven