AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer dat het PL'en voor jou niet valt te combineren met strongwoman training :( maar snap het wel.
Je weet maar nooit, misschien valt het later beter te combineren. Je bent immers nog maar relatief kort geleden begonnen met beide, en dan allebei tegelijk, dan kan ik me goed voorstellen dat het teveel is voor je lichaam.
Was stiekem wel nieuwsgierig hoe je het zou doen op die wedstrijd.

Die wedstrijd doet ze gewoon toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504
Ik ga die Strongwoman cup op 31 juli gewoon doen hoor! Heb daar erg veel zin in, dan maar pijntjes daarna. Heb dan pas weer 16-17 september een Powerlifting wedstrijd. Genoeg tijd om te herstellen! :D

Dinsdag 17 mei
Training @ Gym Alkmaar

Squat PL stijl.
Warming up
5x20 kg
5x20 kg
3x50 kg
3x60 kg
3x70 kg
3x80 kg
3x90 kg
Workset
Riem om
2x100 kg
En alweer steken in m'n biceps... Iemand deed dit keer met me mee dus hij was klaar en ging walking lunges doen ik dacht dat is wel eens leuk voor de verandering..... Niet dus...

Ongeveer 8 stappen gedaan per been met 14 kg dumbbell per hand, en kreeg daarna onwijze steken in m'n linker hamstring. Kon niet meer normaal in de de squathouding komen, was soort van half kwart squat. Damn dit deed zeer, soort van kramp ofzo wist niet precies wat het was. Spier verrekt ofzo? Wist niet meer wat ik moest doen, rekken of juist niet. Dus heb maar niets gedaan en ben maar gaan bankdrukken.

Bench Press. Middle grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
3x55 kg
3x55 kg
Moest veel zwaarder maar was geen slim idee.

Strict Military Press.
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg

Barbell Good-morning.
6x30 kg
6x30 kg

Barbell Curls. Voor stretch.
15x15 kg
15x15 kg

Moest nog veel meer oefeningen doen maar Henk zei gister al dat het belangrijk was om de hoofd oefeningen te doen, de rest is bijzaak. Dus heb zo veel mogelijk gedaan wat lukt. DB fly's en DB Pull over zag ik niet zitten, ook DL van block niet.

Kon hierna wel weer beetje normaal in de squat houding komen dus denk gewoon dat m'n hamstring opgerekt was? Ik ga het iig niet meer doen...:mad:
Morgen even een fysio opbellen voor m'n biceps want dit kan ook niet langer zo. Meteen even navragen over m'n hamstring.

Nog stuk of 50 sit ups gedaan met 5 kg schijf en iemand staat dan op je voeten. Geeft die schijf aan, tik 'm achter je hoofd aan en dan weer terug geven. Dan weer een rep en die schijf weer aanpakken.

Cardio.
32 minuten crosstrainer

Foto's voor de contest laten maken.... :o Komen als het goed is vanavond online.
Vet% wilde ik laten meten maar degene die het normaal doet was er niet gvd.. Moet ik wachten tot volgende week dinsdag.

Laatst bewerkt:
Lekkere training weer Sanne

Maar de combinatie trainen+ hardlopen is niet te doen ook voor je knieën

Dit zou geen probleem moeten zijn als je niet mega zwaar bent, ik voetbal zelf ook nog 2 keer in de week en mijn knieen gaan prima mee. Heb eerder het idee dat ik door te trainen(squatten) mijn spieren de klappen opvangen.

Veel succes in de contest! ;)

Dit zou geen probleem moeten zijn als je niet mega zwaar bent, ik voetbal zelf ook nog 2 keer in de week en mijn knieen gaan prima mee. Heb eerder het idee dat ik door te trainen(squatten) mijn spieren de klappen opvangen.

Nu nog wel ja, ik waag me er niet meer aan.

• #2.511
Woensdag 18 mei
Cardio

30 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen
:D Ging erg lekker. Gisteren was er nog een jongen bezig op de crosstrainer, beetje praatje gemaakt dus vandaag gezellig samen cardio gedaan. Hij wilt ook graag afvallen dus kunnen we elkaar mooi motiveren.

Vandaag ook vet% laten meten, de fitnessinstructeur was toevallig aanwezig:
27,6%

Toch al een stuk omlaag gegaan, zo een 2,4%. :) Meeste vet zit op m'n buik meen ik zelf.

Ook meteen afspraak gemaakt bij fysio voor m'n biceps omdat ze vandaag weer erg pijn deden terwijl ik geen krachttraining heb gedaan. Volgende week dinsdag kan ik heen dus ben benieuwd.

Woensdag 18 mei
Cardio

30 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen
:D Ging erg lekker. Gisteren was er nog een jongen bezig op de crosstrainer, beetje praatje gemaakt dus vandaag gezellig samen cardio gedaan. Hij wilt ook graag afvallen dus kunnen we elkaar mooi motiveren.

Vandaag ook vet% laten meten, de fitnessinstructeur was toevallig aanwezig:
27,6%

Toch al een stuk omlaag gegaan, zo een 2,4%. :) Meeste vet zit op m'n buik meen ik zelf.

Ook meteen afspraak gemaakt bij fysio voor m'n biceps omdat ze vandaag weer erg pijn deden terwijl ik geen krachttraining heb gedaan. Volgende week dinsdag kan ik heen dus ben benieuwd.

je loopt gewoon te chancen hahaha.

Maar ik geef je geen ongelijk hoor ben je vrijdag ook bij henk

• #2.513
Bedoel je sjansen? :p Nee man haha is gewoon een aardige jongen!

Ja ik ben vrijdag ook bij Henk, hopelijk gaat het allemaal lukken met m'n biceps maar ben bang van niet. Ik ben wel aanwezig dat sowieso, even zien hoe het gaat!

Bedoel je sjansen? :p Nee man haha is gewoon een aardige jongen!

Ja ik ben vrijdag ook bij Henk, hopelijk gaat het allemaal lukken met m'n biceps maar ben bang van niet. Ik ben wel aanwezig dat sowieso, even zien hoe het gaat!

ja dat bedoelde ik tja ben een oude man he :):).

dan zie ik je waarschijnlijk vrijdag

• #2.515
Moet ik je oppikken bij alkmaar station?

geef mij je nr ook :P

whoeeee:heart:

hartjes zijn slecht voor et testo gehalte gijs..ik compenseer het wel ff ; HAAT,VERDERF,DOOD,BLOED,PIJN,INGEWANDEN,BOSMUIZEN.

zo kheb er voor gezorgd dat iedereen zn herstel weer wat sneller verloopt, graag gedaan

OT; Je bent brutaal op die cardio bezig, marathon plannen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven