- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed komen man.
Vandaag even rustig aan gedaan. Zou eigenlijk helemaal niet naar de Gym gaan maar heb even een jongen geholpen met squatten, deadliften en MP. Kreeg al direct last van m'n biceps als ik de stang vast pakte bij het squatten.
Heb dan maar stuk of 50 sit ups gedaan met 5 kg extra en ben naar huis gegaan.
Morgen is er eigenlijk een belangrijke Powerlifting training bij Spartacus maar dit is geen goed idee. Krijg alleen maar meer last. Bij het ontgrendelen van de handrem in de auto krijg ik al steken..![]()
Wedstrijd van zaterdag ga ik sowieso niet doen en zal wel een ander trainingsschema moeten gaan vragen aan Henk.
paar andere oefeningen dan normaal, even m'n ding gedaan. Ik wist ook niet precies wat ik moest doen kwa indeling en herhalingen want daar ben ik niet zo goed in.
Heerlijke training, voel me weer super goed. Eindelijk weer krachttraining kunnen doen ookal lijkt dit niet op m'n normale trainingen maar het moet maar even. Ik wil heel graag herstellen. 
Als die k*t pees nou gewoon even opt**ft dan kan ik teminste die 160 kg deadlift trekken, daarna zal ik pas rusten. 

Beetje opbouwen totdat ik geen melk fles meer ben hehe.Daar ben je dus nog wel even zoet mee. In ieder geval veel sterkte en probeer dan ook echt je rust te pakken voor je bovenlichaam! En die 160 gaat er vast snel aan geloven![]()

Seated Leg Curl, jeetje wel heel zwaarje bent toch heel goed bezig:0
wordt steeds mooier hiero, tjik die meeste mannen van dbb er uit traint
Lekkah Sanne!

Moest me wel inhouden maargoed kan daar niet op m'n hakjes gaan deadliften.. had wel epic gewezen, dat wel natuurlijk.