XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Je kunt ook alleen het schema volgen dan. Het schema wordt verteld via je mp3, maar er zit dus idd ook muziek doorheen. Rennen met iets in je hand werkt niet nee :(

Haha ja maar die man regelt ook dingen voor Start to run dus ik denk dat ik zo een schema krijg maar dan gewoon op papier.

jewel hoor rennen met dumbbells, genaamd; farmer run!

:p True.

waarom hardlopen als je kan sprinten?

Waarom sprinten als je kunt hardlopen?

Hardlopen is chill, toen ik nog niet trainde. Ging ik ook 1x in de week hardlopen ik begon gewoon met hardlopen een rondje van pak en beet 4,4km en gewoon blijven hardlopen, en geen moment lopen ook al vertraag je. Ik deed er de eerste keer bijna een uur over", maar geen moment stilgestaan of gewandeld :roflol: Maar de combinatie trainen+ hardlopen is niet te doen ook voor je knieën

Mwoa ligt er aan hoe je het combineert.

Hardlopen is heerlijk zolang je geen 100kg weegt.

Gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken. :P

Laatst bewerkt:
  • #2.483
Maandag 16 mei
Training @ Spartacus

Deadlift. Pronated grip. 4 sec up, 4 sec down.
Warming up
5x50 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
3x75 kg
Workset
3x80 kg
3x80 kg

Stiff Deadlift.
Warming up
5x50 kg
5x55 kg
Worksets
5x60 kg
5x60 kg

Squat. 3 sec up, 3 sec down.
Warming up.
5x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
3x70 kg
3x75 kg
Worksets
3x80 kg
3x80 kg

En toen begonnen m'n biceps weer flink te steken.. :( Gvd zeg, ik ga echt geen tire flips meer doen.

Lying Legcurl.
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg

Bench Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
3x40 kg
3x55 kg
En vanaf hier moest ik shirted maar was geen slim idee vanwege m'n biceps...
5x45 kg
En dat was t dan maar.

Shrugs. Light.
12x50 kg
12x50 kg
12x50 kg
12x50 kg

Nog stuk of 40 sit ups gedaan met 5 kg schijf en iemand staat dan op je voeten. Geeft die schijf aan, tik 'm achter je hoofd aan en dan weer terug geven. Dan weer een rep en die schijf weer aanpakken. Zijbuikspieren ook met 5 kg schijf.

Geen cardio gedaan.. even rust en dan morgen weer proberen te knallen.

Het word een keuze maken.. of sterkste vrouw of powerliften. Ik kies toch wel voor powerliften aangezien ik met sterkste vrouw alleen maar blessure's ga krijgen zoals het er nu naar uit ziet. Zou het liever allebij gaan doen maar dat gaat ten koste van het powerliften...

Verstandige keus :thumbs:
Combineren is lastig, zo niet ondoenlijk.

• #2.485
Ik baal echt wel want ik vind die sterkste vrouw trainen super leuk, zou het liefst iedere week gaan maarja dan word het veels te veel. Ik ga alsnog 1 a 2 keer per maand heen maar dan zie ik wel even wat ik dan ga doen.

Sterkste vrouw kan je altijd nog doen, want je hebt nog jaren voor je liggen: nu ga je gewoon alvast een sterke basis opbouwen! :D

Dat zal er ook voor zorgen dat je harder wordt zodat je lichaam meer gewend is en je minder blessuregevoeliger wordt, mocht je overstappen.

doe gewoon offseason sterkste vrouwtraining

Goeie training Sanne!

• #2.489
Sterkste vrouw kan je altijd nog doen, want je hebt nog jaren voor je liggen: nu ga je gewoon alvast een sterke basis opbouwen! :D

Dat zal er ook voor zorgen dat je harder wordt zodat je lichaam meer gewend is en je minder blessuregevoeliger wordt, mocht je overstappen.

Daar heb je ook weer gelijk in.. ben pas begonnen natuurlijk maar ik dacht ach ik doe allebij wel. :o Moet natuurlijk niet te veel willen maar heb m'n keuze al gemaakt.:)

doe gewoon offseason sterkste vrouwtraining

Off season? Bestaat dat bij PL dan? :p

Thanks Jorrit!

dunno maar je hebt vast wel perioden waarin je minder wedstrijden hebt toch?

Zijn aardig wat goede strongman athleten geweest die vanuit een powerlifting basis opereerden.

Feit is wel dat als je echt mee wil kunnen je tegenwoordig de events goed moet beheersen, maar pure kracht opbouwen dmv powerliften is nooit weg :)

• #2.494
Ja maar dat is een basis.. ik heb gewoon een schema dat echt gericht is op Powerliften en dus niet met een andere sport daarbij. Dat word dan te veel als ik een schema van 4 dagen heb + nog 1 dag daarbij een sterkste vrouw training.

Je bent wel sterk zeg! Succes met de contest!

Ga zo door Sanne!

Gaat echt top met gewicht meid! Je doet er ook echt een hoop voor! respect.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven