Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sanne,

Volg je log al tijdje maar heb nog nooit gepost. Lees dat je overbelaste supraspinatus hebt.
Heb zelf 3 jaar geleden een scheur en verschillende kleine scheurtjes (rupturen) opgelopen in deze peesachtige spier.
Wat je ook doet... blijf in ieder geval doorbloeden, dus trainen, heel licht maar absoluut niet helemaal stoppen, wat fysio of huisarts ook zegt. Langzaam gewicht opvoeren, mag wel heel iets pijn doen, voel je zelf wel aan wat nog kan. Wat bij mij echt wonderen heeft verricht was Osteobolin-C van Applied Nutriceuticals. Herstel ging echt heel snel samen met de lichte training.
Doe ermee wat je wilt...en succes met je herstel

Gr. Dennis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Dinsdag 7 juni
Cardio @ Gym Alkmaar

Crosstrainer
50 minuten
Direct er achteraan
20 minuten fietsen
Totaal 1 uur en 10 minuten

Toen nog buikspieren met dat iemand op je voeten staat en hij je een schijf weer aangeeft en je weer een rep doet zonder en met schijf.
Stuk of 70 keer met paar keer pauze tussendoor want is echt zwaar. Ook nog dat je achterover hangt en dan moet blijven hangen. 3x10 sec ongeveer, **** dat is echt heavy.
Dat ga ik morgen zeker voelen...:D

Morgen weer lekker squatten.. ohh yeahhh! :cool: Over 2 weken weer naar de fysio en dan m'n vet% ook weer laten meten.

-------------------------

Thanks voor de reacties mannen.

Sanne,
Volg je log al tijdje maar heb nog nooit gepost. Lees dat je overbelaste supraspinatus hebt.
Heb zelf 3 jaar geleden een scheur en verschillende kleine scheurtjes (rupturen) opgelopen in deze peesachtige spier.
Wat je ook doet... blijf in ieder geval doorbloeden, dus trainen, heel licht maar absoluut niet helemaal stoppen, wat fysio of huisarts ook zegt. Langzaam gewicht opvoeren, mag wel heel iets pijn doen, voel je zelf wel aan wat nog kan. Wat bij mij echt wonderen heeft verricht was Osteobolin-C van Applied Nutriceuticals. Herstel ging echt heel snel samen met de lichte training.
Doe ermee wat je wilt...en succes met je herstel

Gr. Dennis

Dank je voor je reactie, heb zelf nog nooit van Osteobolin-C gehoord... Weet niet of ik dat ga gebruiken.
Hoe kwam het dat je scheurtjes had opgelopen?

Iemand anders die ervaring heeft Osteobolin-C??

Laatst bewerkt:
Dank je voor je reactie, heb zelf nog nooit van Osteobolin-C gehoord... Weet niet of ik dat ga gebruiken.
Hoe kwam het dat je scheurtjes had opgelopen?
Iemand anders die ervaring heeft Osteobolin-C??[/QUOTE]

heel gek mss maar met squaten opgelopen. Stang rolde te ver naar achter, naar m'n onderrug zeg maar, met behoorlijk gewicht en heb die stang toen weer naar voren gehaald tijdens het squaten. Daar heb ik die grote scheur opgelopen en die kleine scheurtjes kwamen volgens de arts van het vele "zware" trainen.

Ik had ook nog nooit van osteobolin-c gehoord maar wilde alles proberen om maar zo snel mogelijk weer redelijk te kunnen trainen, is niet goedkoop maar hiep mij echt... idd mss zij er ook nog anderen die het hebben geprobeerd.

• #2.606
Woensdag 8 juni
Training @ Spartacus

Erg fijn om weer bij Spartacus te zijn hihi. Even goed gesprek met Henk gehad hoe of de wat.. Meerdere reps met minder gewicht heeft helemaal geen zin, dat brengt voor mij niets dus gewoon gedaan wat Henk voorstelde. :)

Opwarmen 5 minuten crosstrainer

Squat. :heart:
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
5x40 kg
Worksets
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg
Geen pijntjes, helemaal niets. Normaal begon het bij opwarmen al te steken en te doen.

Leg Extension. Wat een oud ding haha daar kan ik echt niet heel zwaar mee maar doe voorlopig de extra oefeningen ook gewoon light.
8x15 kg
8x15 kg
8x15 kg
8x15 kg

Lying Leg Curl.
8x15 kg
8x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Bench Press.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
Worksets
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg

Deadlift. Pronated Grip.Ohhh yeaahhh :D :heart:
Warming up
5x50 kg
5x50 kg
5x60 kg
Worksets
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg
Ohhh ik voelde me zo heerlijk hierna, hier heb ik weer 3 weken op zitten wachten. :o:p

Isometric Held Hyperextension.
4x15 sec

Buik.
Crunches 30x keer
Crunches zijbuikspieren 30x
Lying leg raises op fitness bankje 30x

Toen was ik klaar, geen pijntjes.. helemaal niets. Morgen wel flinke spierpijn overal denk ik.

Krijg nu een schema voor 3 keer per week. We gaan het weer langzaam opbouwen. Voor de rest moet ik gewoon even vergeten wat de fysio heeft gezegt kwa opbouw met trainingen. Wel rustig aan doen en niets forceren en blijven rekken.

Mood = :D:D:D

Mooi dat je weer normaal hebt kunnen trainen!

En verder succes met het herstel/opbouwen.

Heel mooi dat je weer normaal hebt kunnen trainen inderdaad!

Ben jij vrijdag toevallig ook bij Spartacus?

love is in the air!

• #2.610
Mooi dat je weer normaal hebt kunnen trainen!

En verder succes met het herstel/opbouwen.

Dank je wel :)

Heel mooi dat je weer normaal hebt kunnen trainen inderdaad!

Ben jij vrijdag toevallig ook bij Spartacus?

Jaaa het is niet zwaar maar ben gewoon helemaal blij hihi.

Nee ik werk tot ongeveer 20:00 dus ga @ Gym Alkmaar trainen. Dinsdag ben ik er weer.

Oh yeah, i'm totally in love. :roflol:

ga je dan ook de stang knuffelen enzo, plates kusjes geven??

• #2.612
Heb ik al gedaan..:o

hard matti hard..ik wil binnekort 200 DL zien,,ik geef je 2 weken,START!

• #2.614
Ja baas... :bang:

• #2.615
Donderdag 9 juni
Cardio @ Gym Alkmaar

Eerst even lekker 12 minuten onder de zonnebank.

Crosstrainer
20 minuten

Direct er achteraan
15 minuten fietsen
Totaal 35 minuten

Niet zo heel lang maar had weinig energie vandaag.

Swiss Ball Sit Ups
50x + 10 kg
Crunches
30x
Crunches zijbuikspieren
20x
Swiss Ball Sit Ups
20x + 10 kg

• #2.616
Ik heb besloten om te stoppen met hardlopen, ik denk dat dat niet echt voor mij is weggelegd. Iedere keer als ik nu op de crosstrainer sta voel ik de voorkant van m'n schenen terwijl ik dit eerst niet had dus slimmer om er mee te op te houden. Helaas maar ik ben dan ook geen geboren hardloper hihi. :p

ach je hebt ook andere manieren van cardio....lees veel plezier zaterdag op zondag 18 en 19juni, kan je een marathon doen!

• #2.618
Haha nee dat doe ik arme Mikey niet aan, dat gaat gewoon gezellig worden maargoed dat woord ken jij natuurlijk niet perverseling. :)

pervers = ook gezellig ... nu niet zo bekrompen doen :P

Ik heb besloten om te stoppen met hardlopen, ik denk dat dat niet echt voor mij is weggelegd. Iedere keer als ik nu op de crosstrainer sta voel ik de voorkant van m'n schenen terwijl ik dit eerst niet had dus slimmer om er mee te op te houden. Helaas maar ik ben dan ook geen geboren hardloper hihi. :p

probably je tibialis die het niet bij kan benen (wat een leuke woordspeling is in deze.)

en nu... SPRINTUUUUH :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven