MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van de afzegging maar begrijpelijk. We hebben allemaal onze blessures meegemaakt en het komt wel weer goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Zou je niet kunnen squatten als je je armen wijd over de bar legt ipv hem smal vast te pakken? Je houdt hem dan als het ware met je ellebogen tegen ipv met je handen. Op die manier komt er weinig tot geen druk op je armen en schouders. Is iets minder stabiel dus zal wat kilo's kosten, maar is beter dan niets lijkt me.

Na 1 weekje rust ga ik ook niet dood. Hoe graag ik ook wil trainen, ik doe het gewoon even niet. Verveel me wel dood want het is m'n enige hobby lol zie mezelf ook geen sjaal breien ofzo. :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Jammer van de afzegging maar begrijpelijk. We hebben allemaal onze blessures meegemaakt en het komt wel weer goed.

Daarom... als alles is weer goed is kom ik 10x zo hard terug. BAM! Beware bitches! :fire:

Goed dat je nu je rust pakt met zo'n blessure ... die van mij is minder ernstig, maar dat zou ik eigenlijk ook moeten doen.

Zit met hetzelfde probleem een beetje: overtraining/overbelasting; een vaak geziene beginnersfout zullen we maar zeggen. ;)

Succes met je herstel en jij komt echt keihard terug!

• #2.584
Even een update want het is wel heel erg saai hier... Nu 1 week de bovenkant rust gegeven en verveelde me dood. Ging dus ook echt niet die gare apparaten doen.. Ik moest gewoon squatten of deadliften, had er ook veel zin in dus ben lekker na m'n werk naar Gym Alkmaar gegaan. Voeding is een aantal dagen erg slecht gegaan omdat m'n normale schema helemaal in de war is maar nu voel ik me weer kei goed. :cool:

Dinsdag 31 mei
Training @ Gym Alkmaar

Full Squat.
8x20 kg
8x40 kg
8x60 kg
8x70 kg
Worksets
5x80 kg
5x80 kg
5x80 kg
:D Heerlijk, was zo blij hierna... net als een kind in een speelgoedwinkel.. zo moet je het zien hehe. :p
Heb bij de eerste 4 sets de stang heel erg wijd gepakt maar dat lukt niet echt meer als je dan zwaarder gaat want dan rolt hij eraf omdat je dan minder spanning kan zetten lijkt wel. Dus bij 80 kg heb ik hem gewoon iets wijder gepakt dan normaal en heb nu nergens last van gelukkig.

Cardio.
41 minuten crosstrainer

Swiss Ball Sit Ups.
50x + 5 kg
50x + 10 kg

:woot: Zo ik voel me weer helemaal super.

Laatst bewerkt:
Hele sterke squats! ;)

netjes Sanne!

Fijn dat je je super voelt:)

lekkere squats :-) en harde pr's trouwens :D

Dat is goed om te horen.

• #2.590
Vrijdag 3 juni
Cardio

45 minuten crosstrainer
20 minuten fietsen - 7,7 km. Weet niet of dit gemiddel is? :p

Swiss Ball Sit Ups.
50x + 10 kg
50x + 15 kg

Nu lekker zonnen!

Nette cardio. Fietsen is zeker niet slecht. Maar als je echt wil verbranden met fietsen gaat de fietsduur toch omhoog moeten denken ik.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

• #2.592
Ehmm fietsen was direct na de crosstrainer, dus dan gaat de verbranding toch gewoon door. ;)

Das ook weer waar :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

gaat goed Sanne!

• #2.595
Ik log ook in m'n contest log maargoed wat ik daar doe is niet echt boeiend voor Powerlifting.

Morgen ga ik weer naar de fysio voor controle en sport massage. Ben zelf bang daar er nog niets veranderd is, misschien is het wel erger geworden dus ben benieuwd. Hopelijk mag ik weer lichte oefeningen gaan doen..

succes dan morgen!

• #2.597
Vandaag weer bij de fysio geweest om te kijken hoe het nu gaat. Weer allerlei bewegingen gedaan en het deed wel al iets minder pijn. Ik geloof dat het wel vooruit gaat. Dat een gewricht overbelast is, is gelukkig uitgesloten. Ik heb te weinig rust genomen en aangezien ik vaak pomp zijn m'n spieren verkort en als ik dus oefeningen ga doen waardoor er stretch op de spieren komt raakt het geirriteerd door te weinig rust te nemen waardoor het niet kan herstellen. Dat klinkt wel logisch voor mij.​

Ook heeft hij m'n boven armen, schouders, achterkant schouders en nek los gemasseerd. Hij vroeg of ik m'n armen wilde ontspannen maar dat deed ik al lol het zat echt erg vast allemaal maar is nu een stuk losser.​

Ik mag 3 keer in de week trainen maar wel super licht, niets forceren en niet te veel oefeningen. Dat schema waarbij ik SQ, BP en DL 4 week in de week pak ga ik sowieso vergeten. Word alle 3 gewoon 1 keer per week anders is het gewoon weer te veel.
Op rustdagen als ik opgewarmt ben of cardiodagen 3 rekoefeningen doen, 3 sets van 15 reps.
Over 2 weken ga ik weer heen voor controle en massage.
Ibuprofen ben ik mee gestopt, 10 dagen nemen vind ik wel genoeg. Lijkt me verder niet gezond.

Voor de rest slik ik nog wel:
L-glutamine
Glucosamine
Calcium - magnesium - zink
Omega 3
Multi vitaminen en mineralen
Dat is ook wel genoeg aan supplementen.​

Lekker 12 minuten onder de zonnebank geweest en dan vanavond terug voor cardio + buik. :) Voel me nu eigenlijk helemaal top want wilde even weten of het al wat beter ging.​

Laatst bewerkt:
Er is vooruitgang meid:) en dat is wat belangrijk is!

Komt wel weer goed zo te lezen(Y)

Echt brute stats heb je al Sanne! Je bent sowieso velen maten sterker dan de gemiddelde man haha! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven