Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zou toch wat meer gewichten gaan proberen. Als je eerst een setje van 10 met 40 kilo doet, en daarna nog eens 2 setjes van 10 met 45 kilo, dan zit je dus veel te licht. Je moet gewichten pakken waarmee je de set maar net kan halen. Ga je voor een set van 10, dan moet je gewicht hebben die je maar net 10 keer kan doen, niet 9 keer, niet 11 keer.

Reacties die je krijgt moeten wel inhoud hebben natuurlijk of tenminste ergens over gaan. Je hebt er ook niets aan als heel je log vol staat met "goede training vandaag" "goed bezig" etc. Ik log voor mezelf om het digitaal ook nog een beetje bij te houden wat ik doe en daar hier en daar commentaar op te krijgen.

Foto's zijn echt handig om je progressie te meten dus zo snel mogelijk beginnen met periodiek foto's nemen;)

Laatst bewerkt:
Ik praat hier denk voornamelijk tegen mezelf aangezien ik zo weinig comments krijg, dus ik wens mezelf nog een fijne avond! :nut:

Ach koekje!Je bent ook pas 2600 keer bekeken...:aai:

Bedankt voor je compliment. Ik moet toch eens foto's maken maar sta niet graag half naakt op de foto. ;)
:eyebrow:

Heb je wel iets van een voedingsschema?Voor de rest sluit ik me aan bij Centaur, msschn iets zwaarder gaan in gewicht,:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou toch wat meer gewichten gaan proberen. Als je eerst een setje van 10 met 40 kilo doet, en daarna nog eens 2 setjes van 10 met 45 kilo, dan zit je dus veel te licht. Je moet gewichten pakken waarmee je de set maar net kan halen. Ga je voor een set van 10, dan moet je gewicht hebben die je maar net 10 keer kan doen, niet 9 keer, niet 11 keer.

Ja ik weet dat ik meer kan maar zoals ik al zei dat het niet echt een top training was. Komt morgen wel goed! ;) Bedankt voor je advies.

Reacties die je krijgt moeten wel inhoud hebben natuurlijk of tenminste ergens over gaan. Je hebt er ook niets aan als heel je log vol staat met "goede training vandaag" "goed bezig" etc. Ik log voor mezelf om het digitaal ook nog een beetje bij te houden wat ik doe en daar hier en daar commentaar op te krijgen.

Foto's zijn echt handig om je progressie te meten dus zo snel mogelijk beginnen met periodiek foto's nemen;)

Daar heb je ook gelijk in.
Ik ben zelf geen fan van foto's nemen maargoed moet ik binnekort maar eens doen dan. Zet ze dan wel in m'n privé album..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Ach koekje!Je bent ook pas 2600 keer bekeken...:aai:
Haha op naar de 3000 dan maar, taartje! :lol:

:eyebrow:

Heb je wel iets van een voedingsschema?Voor de rest sluit ik me aan bij Centaur, msschn iets zwaarder gaan in gewicht,:)

Geloof me, er is niets :eyebrow: aan mijn foto's lol.

Ja voedingsschema staat toch in de spoiler bij m'n eerste post. Alhoewel ik daar wat aan veranderd heb. 35 gr brinta in de ochtend plus whey in 250 gram kwark krijg ik niet weg in de ochtend. Doe nu iets van 15 of 20 gr brinta. Aardappels heb ik er ook uit geschrapt.

Ja ik weet dat ik meer kan maar zoals ik al zei dat het niet echt een top training was. Komt morgen wel goed! ;) Bedankt voor je advies.

Ook bij een "niet echt een top training" moet je gewoon voluit gaan. Dat je een keer geen zin hebt of moe bent, of slap voelt is nog geen reden om maar met wat lichte gewichten te gaan klooien. Dan kan je beter niet gaan als je toch niet voor de volle mep gaat, dan heeft je lichaam meer aan een dag rust als een beetje geklungel in de gym.

Doorzetten, afzien, huilen, gillen, schreeuwen! Je gaat 100%, of je gaat niet.

Welcome to our world.

• Like
Waarderingen: kaza
Ook bij een "niet echt een top training" moet je gewoon voluit gaan. Dat je een keer geen zin hebt of moe bent, of slap voelt is nog geen reden om maar met wat lichte gewichten te gaan klooien. Dan kan je beter niet gaan als je toch niet voor de volle mep gaat, dan heeft je lichaam meer aan een dag rust als een beetje geklungel in de gym.

Welcome to our world.

Haha om het dan helemaal niet te doen vind ik ook niets. En lichte gewichten? Ehhh dan bedoel je alleen de oefening bij de triceps, want bij de rest kon ik echt niet zwaarder hoor. Vandaar maar 1 x 5 x 10 kg bij de dumbbells. Ik heb het geprobeert maar als het niet lukt, dan lukt het niet.
Triceps indd een beetje verkloot maargoed moest daarna nog kickboksen dus was een beetje gehaast.

Vandaar maar 1 x 5 x 10 kg bij de dumbbells. Ik heb het geprobeert maar als het niet lukt, dan lukt het niet. .

Dan moet je gewoon voor jezelf aanleren dat een verdoete set gewoon een straf set word. Lukt die set met 10 kilo niet, en red je maar 5 herhalingen, dan pak je een ander gewicht, zodat je alsnog die 10 herhalingen kan doen. Op die manier is die verdoete set tóch 5 herhalingen extra op je training geweest.

Dat maken wij wel uit he?:D

:o overheen gekeken...

Legt aan de leeftijd zeker. :p

Dan moet je gewoon voor jezelf aanleren dat een verdoete set gewoon een straf set word. Lukt die set met 10 kilo niet, en red je maar 5 herhalingen, dan pak je een ander gewicht, zodat je alsnog die 10 herhalingen kan doen. Op die manier is die verdoete set tóch 5 herhalingen extra op je training geweest.

Oke duidelijk!

Kan niet anders zeggen dat hij wel gelijk heeft. En kritische kanttekeningen zijn best prettig

Nee oke dat is ook weer zo, merk nu iig dat er wel wat mensen kijken. :rolleyes:
Bedankt voor je compliment. Ik moet toch eens foto's maken maar sta niet graag half naakt op de foto. ;)

Hehe zo bedoelde ik het niet eens, doelde eigenlijk meer op je krachtprogressie en hoe je trainingen verlopen;).

En foto's kun je ook maken voor jezelf, je bent niet verplicht ze hier neer te zetten:) (alhoewel volgens mij genoeg jongetjes hier daar anders over denken:p)

Nieuw vlees, hmm daar houd ik wel van :)
succes!

:rolleyes:
ik zal het dan maar wat subtieler zeggen, welkom en veel succes

hehe

Ja, als vrouwen ze maken opeens wel he?:p

Nee hoor.. iedereen maakt fouten. :p:p

Hehe zo bedoelde ik het niet eens, doelde eigenlijk meer op je krachtprogressie en hoe je trainingen verlopen;).

En foto's kun je ook maken voor jezelf, je bent niet verplicht ze hier neer te zetten:) (alhoewel volgens mij genoeg jongetjes hier daar anders over denken:p)

Ik kijk wel in de spiegel :D Maar dan word je wel raar aangekeken hehe. Deed dat toenstraks even in de gym.. al die mannen zaten me maar raar aan te gapen.

Nieuw vlees, hmm daar houd ik wel van :)
succes!

Ik ben net zo mals als biefstuk. XD :hahaha:

:rolleyes:
ik zal het dan maar wat subtieler zeggen, welkom en veel succes

hehe

Zo kan het inderdaad ook! Haha... dank je, jij ook man!

Naar die pic's is iedereen wel nieuwsgierig denk ik! succes nog, volg de wijze woorden van mod centaur maar op

Welcome to our world.

ga je echt van genieten na een tijdje! beter dan coïtus zeg ik niet, maar na een zalig harde training voldaan onder de douche kan écht goed doen

Vandaag waren schouders + rug aan de beurt.

Opwarmen 10 minuten cross trainer.

Rug

Deadlift

1 x 8 x 10
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50

Seated Row

2 x 8 x 40 kg
1 x 8 x 45 kg
1 x 8 x 50 kg

Front Pull Down

1 x 8 x 35
1 x 5 x 40 kwam echt niet verder, heb 'm even afgemaakt door 'm als Back pull down te doen.
Daarna nog 2 x 8 x 35 gedaan.

Straight Arm Pulldown. Had 'm de vorige keer verkeerd uitgevoerd.

1 x 12 x 10
1 x 12 x 15
1 x 12 x 20
1 x 5 x 25
lukte niet
1 x 12 x 20

Schouders

Standing Military Press

1 x 8 x 10
1 x 8 x 20
1 x 4 x 25
lukte niet
2 x 8 x 20

Side Raises

1 x 10 x 4
1 x 10 x 6
2 x 10 x 4

Seated bent over raises.. ****ing zwaar ???

1 x 10 x 04
1 x 04 x 06
lukte niet
2 x 10 x 04

Upright row
1 x 12 x stang is ongeveer 10 kg, daarna:
3 x 12 x + 10 kg
Als ik er maar 2,5 kg extra bij deed kreeg ik 'm al bijna niet meer omhoog. Hoogstens 2 keer..

Vond het wel een lekkere training.. alleen die upright row is klote. :headbang:

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Haha moet jij geen kipfilet eten? :D

Naar die pic's is iedereen wel nieuwsgierig denk ik! succes nog, volg de wijze woorden van mod centaur maar op

ga je echt van genieten na een tijdje! beter dan coïtus zeg ik niet, maar na een zalig harde training voldaan onder de douche kan écht goed doen

Ja snap ik maar ik vind mezelf niet geschikt voor zo een foto. Komt wel als ik wat lichter ben.

Ik heb wel vaker een voldaan gevoel hoor! Vooral als ik lekker een uur ben wezen kickboksen. Dat tikt altijd lekker aan, vooral als het snikheet is! En aan alleen maar spier, zonder conditie heb je natuurlijk ook geen ruk.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven