XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
,

Zo blij? :D Boeit me echt geen **** hoor haha. Je denkt maar lekker dat ik fake ben, ik post niet voor jan l*l die trainingen.
Veel plezier nog met ip's checken!

Ik vind het boeiender te weten hoe jij in een maand tijd van 98 kilo naar 72 kilo bent gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had daar ook gewoon eerst 72 kilo staan maar is een beetje vaag om met 2 profielen dezelfde statts te hebben he. En zoals ik al zei: Ik wil het profiel verwijderen maar dat gaat hier niet. Dus dan niet.

Met andere woorden: in minimaal 1 van de 2 profielen zit je te liegen, welke is waar, of sterker nog, zijn ze allebei gelogen?

Ik vind van 98kg naar 72kg makkelijker dan van 1.72m naar 1.64m:p.

vleesje heb je nou gelogen
je breekt nu tientallen harten :eek:

Ik had daar ook gewoon eerst 72 kilo staan maar is een beetje vaag om met 2 profielen dezelfde statts te hebben he. En zoals ik al zei: Ik wil het profiel verwijderen maar dat gaat hier niet. Dus dan niet.

;)

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Ik nodig jullie allemaal maandag uit @ Gym, alkmaar. :D Ben ik van jullie gezeur af.

Ja, dat las ik in je vorige post ook al, maar dat veranderd nog steeds niet het feit dat je zit te liegen in je profiel. Sterker nog, je eerste profiel had je geen enkele reden om over je stats te liegen omdat je dan 2 profielen met dezelfde stats zou hebben, want je had maar 1 profiel.

Dus de conclusie:
A. Je stats in je eerste profiel zijn de waarheid, en weeg je gewoon 98 kilo.
B. Je zat in je eerste profiel al over je stats te liegen, en neemt daarmee elke geloofwaardigheid over je huidige stats weg.

Persoonlijk ga ik voor A, want er is no way in hell dat een vrouw van 20 zich voor de grap voor gaat doen als iemand van 98 kilo.

Laatst bewerkt:
Ja, dat las ik in je vorige post ook al, maar dat veranderd nog steeds niet het feit dat je zit te liegen in je profiel. Sterker nog, je eerste profiel had je geen enkele reden om over je stats te liegen omdat je dan 2 profielen met dezelfde stats zou hebben, want je had maar 1 profiel.

Dus de conclusie:
A. Je stats in je eerste profiel zijn de waarheid, en weeg je gewoon 98 kilo.
B. Je zat in je eerste profiel al over je stats te liegen, en neemt daarmee elke geloofwaardigheid over je huidige stats weg.

Persoonlijk ga ik voor A, want er is no way in hell dat een vrouw van 20 zich voor de grap voor gaat doen als iemand van 98 kilo.

Snap je überhaupt wel wat ik schrijf ?!?!?! omg...
Ik weeg 72 kilo, dat is al zwaar zat. Aangezien ik dat profiel niet kan verwijderen, heb ik die stats gewoon veranderd. Niemand wist toch dat dat een profiel was van mij, zo who gives a ****. No way dat ik 93 kilo weeg met een lengte van 164 hahahaha.

Maar doe wat je wilt joh.. Al wil je me bannen, fine by me. Zegt alleen meer over jou dan over mij. Welke kneus doet nou moeite om voor de GRAP trainingen etc te posten? Denk eens na.

en btw.. op m'n eerste profiel stond ook gewoon eerst 164 en 72 kg. Toen heb ik dit profiel aangemaakt en die stats dus veranderd, kijk maar naar de laatste aanpassing op dat profiel.

-----------------

Nu ben ik er voor de rest klaar mee. Je gelooft me of je gelooft me niet.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Haha ben benieuwd of er nog mensen op af komen:p.

Zo kansloos zijn sommige misschien wel ja.. xD Als ze überhaupt weten waar alkmaar ligt. Denk dat de meeste IQ's niet hoger zijn dan 20. :P

Laatst bewerkt:
ik weet maar 1 oplossing om heel dit ding uit te klaren...

Pics van je tepels...

Niet genoeg borstvoeding gehad kereltje? :aai:

misschien wel van een hoog IQ maar wel duidelijk een laag EQ :D

Niet genoeg borstvoeding gehad kereltje? :aai:

heb ik trouwens al gezegd dat ik het niet vind kunnen dat je tegenspreekt?

Je moet een beetje je plaats beginnen weten... Als ik zeg "spring", dan spring je terwijl je ondertussen in de keuken een biertje en sandwich met kaas bent gaan halen.

Daarna laat ik je ms eens aan mijn godenlichaam zitten. Ms. Eigenlijk wil ik je gewoon vernederen met een golden shower en je vriendinnetjes nemen, strongman.

Laatst bewerkt:
Nee, constant je lengte en gewicht veranderen getuigd van een hoog IQ. :thumbup:

Haha ja man echt constant. Als ik pics gepost heb, houd je je teminste stil.

misschien wel van een hoog IQ maar wel duidelijk een laag EQ :D

Jij komt ook erg slim over met je oranje kleurtje! ;)

heb ik trouwens al gezegd dat ik het niet vind kunnen dat je tegenspreekt?

Je moet een beetje je plaats beginnen weten... Als ik zeg "spring", dan spring je terwijl je ondertussen in de keuken een biertje en sandwich met kaas bent gaan halen.

Daarna laat ik je ms eens aan mijn godenlichaam zitten. Ms. Eigenlijk wil ik je gewoon vernederen met een golden shower en je vriendinnetjes nemen, strongman.

Duidelijk aandacht tekort.

Heej welkom! Ik ga je logje zeker volgen.. Je krachtstats komen aardig overeen met de mijne! Ik begin nu weer helemaal bij het begin na 1,5 jaar niet getraind te hebben. Squat je ook helemaal diep? Dan is 40 kg best netjes hoor!

Ik zie dat je de laatste sets met minder gewicht doet, ik zou toch proberen om datzelfde gewicht aan te houden die je doet bij de eerste set. Ook al pers je dan misschien bij de laatste set er nog maar 4/5 reps uit :) Ik begin juist bewust met minder gewicht en bouw dit net zolang op tot ik bij de laatste set 8 reps maak met een max. aantal kilo (tot een max. van 4 sets). Zo weet ik dat ik de volgende training met een iets hoger begingewicht begin en met meer eindig natuurlijk :)

Laat ze toch gaan, Sanne. Je wordt uit de tent gelokt en jij blijft maar happen. Reageer niet! Dat lokt alleen maar nieuwe reacties uit en voor je het weet gaat het niet meer over fit, sterk en gezond worden. Ik geloof wel dat je serieus bezig bent. Ik zou daarom zeggen; laat deze draad lopen, open een logje hierboven en post alleen nog maar over training en voeding. Ik hoop dat je dan een stel volgers om je heen verzamelt die je serieuze adviezen geeft.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven