AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Goed getraind hoor! Was leuk:D

En ja, om heel bot te zijn, je moet gewoon doorbijten met dat pak. Denk dat het wel went.. :p

Dank je wel man, was inderdaad leuk!

Ja ga ik ook zeker doen! Ik was natuurlijk meteen negatief "dan maar geen wedstrijden" :rolleyes: Maar stiekem wil ik dat wel heeeeeeeel graag". :o

lekker getraind hoor, aan dat pak moet je gewoon wennen, wat voorn pak heb je ?
gewoon nie aan denken en er doorheen zakken!

Dank je! Voor squatten had ik een Inzer Hardcore geloof ik maat 30 of 31 en voor Deadlift een Centurion, geloof maat 40 maar die zat wel losjes.
Die Inzer zat echt zo strak, maar Pjotr zei dat hij nog wel strakker kon geloof ik. :eek:

Ik had dat wel willen zien....

jammer weer....

Mooie training girl

Haha je krijgt het nog wel een keer te zien! Ik wil wel in pak op het NK. Denk alleen voor de bench dan nog niet in pak maar de andere 2 wel.

Thanks Gijs. :)

Leuke gewichten! Lijkt me wel gaaf om een vriendin te hebben die zo meegaat in trainen.
Will you marry me? :d

Dank je! Voor squatten had ik een Inzer Hardcore geloof ik maat 30 of 31 en voor Deadlift een Centurion, geloof maat 40 maar die zat wel losjes.
Die Inzer zat echt zo strak, maar Pjotr zei dat hij nog wel strakker kon geloof ik. :eek:

okee, centurion voor deadlift ? ik heb een Titan centurion voor squat.. miss hebben ze die voor allebei ofzo. maatje 38, zit ook los. je gaat er de 13e wel in trainen he? zullen dan wel eens zien :D

• #1.444
Leuke gewichten! Lijkt me wel gaaf om een vriendin te hebben die zo meegaat in trainen.
Will you marry me? :d

Haha ja natuurlijk man, we gaan meteen trouwen.
:rolleyes:

okee, centurion voor deadlift ? ik heb een Titan centurion voor squat.. miss hebben ze die voor allebei ofzo. maatje 38, zit ook los. je gaat er de 13e wel in trainen he? zullen dan wel eens zien :D

Titan Centurion Deadlift suit is het.. zie nu dat dat maat 46 is lol. :eek: Ik heb normaal altijd 40 haha damn.
Jep 13e ga ik daar in trainen.. :rolleyes:

Ja ik ga dat echt zien! Ik weet hoe lekker ongeduldig je kan zijn, ik voorspel een agressie explosie bij jou met aanhijsen van pak en voorspel dat ik me dan bezeik van het lachen....

oe oe oe.... Bartje kan nie wachten

goede training met zeer nette gewichten :thumb:

sterke training Sanne
en 5 x 125 met slechte techniek is ook een Pr toch :P

ben benieuwd wat je op het NK gaat verzetten

Titan Centurion Deadlift suit is het.. zie nu dat dat maat 46 is lol. :eek: Ik heb normaal altijd 40 haha damn.
Jep 13e ga ik daar in trainen.. :rolleyes:

aah oke, haha ik heb maat 38 in die centurion :p maar je kan het niet vergelijken met andere kleding hoor. van inzer heb ik weer maat 26 volgens mij dusjah :p is allemaal anders.

hey pieperd alles goed,

Maar effe serious ze piepen allemaal de eerste keer,
dat zijn we gewend en vaak de mannen nog erger dan de meiden.
je deadlift is gewoon sterk en als we je techniek kunnen verbeteren.
persoonlijk denk ik dat je dan 1 van de beste vrouwelijke deadlifter kan worden die nederland gekend heeft.
Maar daar gaan een aantal jaren over heen, en flink wat gepiep:).

ikz ie je volgende week wel weer

Gewoon doorzetten!

Even mijn deadliftdoel voor het eind van het jaar opgeschoven toen ik je handtekening zag:roflol:

Goed bezig Sanne.

Nice deads!!

Wat ws er slecht aan je techniek dan? Bolle rug ofzo?

• #1.457
Eindelijk doet DBB het weer en kan ook weer normaal multi-quoten haha.

Ja ik ga dat echt zien! Ik weet hoe lekker ongeduldig je kan zijn, ik voorspel een agressie explosie bij jou met aanhijsen van pak en voorspel dat ik me dan bezeik van het lachen....

oe oe oe.... Bartje kan nie wachten

Haha dat viel juist mee... :P Ik had opzich wel beetje geduld met het aantrekken ervan want het MOEST me lukken grrrr :mad: :P
Maar je zult het me ook nog wel ongeduldig zien doen hehe

goede training met zeer nette gewichten :thumb:

sterke training Sanne
en 5 x 125 met slechte techniek is ook een Pr toch :P

ben benieuwd wat je op het NK gaat verzetten

Dank je wel mannen.. ik ben ook benieuwd.
Naja slechte techniek heb ik niets aan, maar m'n ego was wel even gestreeld.

aah oke, haha ik heb maat 38 in die centurion :p maar je kan het niet vergelijken met andere kleding hoor. van inzer heb ik weer maat 26 volgens mij dusjah :p is allemaal anders.

Lol ja als je mij met jou gaat vergelijken kunnen we beter meteen ophouden. :P

Ja sorry Jorgy.. :P Ik ben ondertussen sterker dan jij, dus dat kan niet he hahaha :P

hey pieperd alles goed,

Maar effe serious ze piepen allemaal de eerste keer,
dat zijn we gewend en vaak de mannen nog erger dan de meiden.
je deadlift is gewoon sterk en als we je techniek kunnen verbeteren.
persoonlijk denk ik dat je dan 1 van de beste vrouwelijke deadlifter kan worden die nederland gekend heeft.
Maar daar gaan een aantal jaren over heen, en flink wat gepiep:).

ikz ie je volgende week wel weer

Haha ja alles goed hoor, net lekker getraind met het nieuwe schema bij SSS! Ging aardig lekker, ben wel voldaan!
Beste vrouwelijke deadlifter? Wuuut:cool: Dan maar piepen, die 3 woorden bevallen me wel haha!
Ja tot volgende week en thanks voor het schema!

Dat moet je gewoon enorm motiveren!

Ik ga zeker doorzetten! :D

Even mijn deadliftdoel voor het eind van het jaar opgeschoven toen ik je handtekening zag:roflol:

Goed bezig Sanne.

Goed zo ! Haha wat is je doel nu dan? 205? :P
Thanks man. ;)

Bedankt mannen :)

Wat ws er slecht aan je techniek dan? Bolle rug ofzo?

Nee schouders kwamen niet over de stang heen en ik rukte aan de bar ipv van het te tillen met m'n benen. Is toch weer een andere techniek dus daarom minder gewicht gaan pakken. Dan zit ik over 3 maanden hopelijk op de 160!

• #1.459
Donderdag 3 februari

Heb een ander schema gekregen van Pjotr.
Vandaag voor het eerst bij SSS getraind. Opzich leuke gym maar weet niet wanneer er beleiding aanwezig is, dus zit nog even na te denken of ik daar volledig ga trainen.

Bench Press paused.
10x40 kg
3x55 kg
3x55 kg
3x55 kg

Bench Press met een plankje.
5x50 kg
5x50 kg
5x50 kg

Bench Press tot halverwege.
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg

Face Pulls.
12x20 kg
12x25 kg

Dippen. Dit kon ik eerst niet en nu wel, nice!
5xBW om te proberen.
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
Voortaan dan 5x3. :woot:

Cable Triceps Pushdown met touw.
8x20 kg
8x20 kg
8x25 kg

Decline Sit ups
10xBW
10xBW
10xBW

Vond het een lekkere training, was ook zo klaar eigenlijk. Morgen weer lekker deadliften! :cool:

Mooie training dame,

Haha als Sanne mag gaan deadliften its all good!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven