Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Teveel concurrentie is de klasse waar je nu zit? Waarom niet gewoon nog harder trainen en wat vvm erbij pakkenGa me daar nu ook strikt aan houden (m.u.v wedstrijden), toch eens proberen of ik in de -72 kg klasse kan komen zonder kracht in te leveren

Teveel concurrentie is de klasse waar je nu zit? Waarom niet gewoon nog harder trainen en wat vvm erbij pakken![]()

Tjonge jonge, je laat toch niet het sporten schieten voor je vent![]()

Ik heb vanaf vandaag ook m'n voedingsschema gepost in m'n begin post. Mocht iemand daar benieuwd naar zijn.![]()

)Ik hoop dat het voor je werkt, maar volgens mij zit je veel te laag in je koolhydraten. Ik kijk nu even door het oog van een bodybuilder, maar ik zou bij je ontbijt de melk eruit laten en de brinta vervangen door 75 tot 100 gram havermout en 15 gram rozijnen. Die energie heb je 's avonds nodig voor je training.
Verder bij je supplementen aminozuren toevoegen en deze 's ochtends en voor en na je training nemen om je spiermassa te beschermen.
De weegschaal zegt trouwens wel iets, maar lang niet alles. Je VVM meten en daarnaast de spiegel is een betere manier (huidplooidiktemeting)![]()
Neem het anders gerust eens je voeding door met Pjotr en Gijs. Gijs weet, door zijn bodybuilding-verleden ook heel veel over voeding, al heeft hij zelf wat moeite om daar af en toe naar te handelen![]()
) met rozijnen? Nee man, veels te veel koolhydraten. Ik heb het nu verhoogt naar 40 gr + het is lekker met opgewarmde melk en whey mmmm dikke pap. 

ik vind het ook wel een heel grote decrease in 1 keer. zou het wat geleidelijk aan laten verlopen, je zegt dat je onderhoud nu 2300kcal is, dan zou ik eerst een maandje of 2 rond de 2100kcal gaan zitten en kijken wat dat doet. neem je tijd voor dit soort dingen, te snel cutten is vaak funest voor alles; je musclemass, je kracht, je algehele energie etc.
plus ik weet niet hoe je nu eet/at maar je hele schema ziet er flink gezond uit, als je nu crap links gaat laten liggen die je eerst wel at zal je ook al vooruitgang zien puur door kwalitatief betere voedingstoffen (maar daar zullen de "het draait om totaal aantal kcals" mensen me wel ongelijk in geven)
just my 50 cents.
Ik zit nu op de 2000 kcal, heb een paar kleine dingetjes extra erbij gedaan dus vind het wel best zo. Daar kan ik wel mee leven zolang het niet over de 2300 gaat.
Alleen mis ik fruit wel soms.. eerst at ik iedere dag een appel of soms zelf even sinaasappelsap persen maargoed dat zijn ook weer extra kcal.
Weet jij een goed tijdstip om dat wel te kunnen eten zonder dat het te veel invloed heeft?

na je training of voor je training kunnen die suikers uit je fruit geen kwaad. bij je ontbijt moet het imo ook wel kunnen, fruit is te waardevol om het te gaan mijden omwille de snelle suikers. gewoon een kwestie van goed timen dus
sowieso ben ik ook van mening dat een beetje extra kcals op je trainingsdagen nooit kwaad kunnen, zeker niet (vlak) voor je training. het zijn imo je niet-trainingsdagen waarop je echt moet/kan gaan schrappen, vooral koolhydraten op die avonden mijden werkt voor mij persoonlijk heel goed.
maar goed, ik ben geen cut-expert voor de rest, dit zijn maar mijn ervaringen. er zullen vast mensen zijn die dit met allerlei vormen van wetenschap kunnen weerleggen of het totaal niet er mee eens zijn, dusch nogmaals: just my 2 cents.

1 van de vele manieren brah, je praat geen poep nu.
Oftewel carb-cycling ofzo?
Na m'n training neem ik al snelle koolhydraten, waxy maize. In de ochtend zou ik dan wel wat fruit erbij kunnen nemen.. lekker.
Voor de rest noem ik dit niet cutten lol ben geen BB'er he...
Enne net waren het nog just your 50 cents.. heb je van die andere 48 cent eten voor je chincilla gekocht?![]()

SSS?Toch maar morgen en zaterdag ochtend trainen. We gaan een kijkje nemen bij een andere gym, die waarschijnlijk een stuk beter is en niet zo een ruk openingstijd heeft.![]()

Haha 75/100 gr brinta () met rozijnen? Nee man, veels te veel koolhydraten. Ik heb het nu verhoogt naar 40 gr + het is lekker met opgewarmde melk en whey mmmm dikke pap.
Zit dan nu op 2000 kcal.
En waarom eigenlijk rozijnen?
http://www.xxlnutrition.nl/bcaa-powder/xxl-nutrition
Die neem ik al, zijn aminozuren. Neem ze altijd alleen voor het trainen.
Vet% heb ik laatst nog laten meten, dus dat komt nog wel over 3 maanden. Iedere maand meten zie ik het nut namelijk niet van in.
Ik zit nu op de 2000 kcal, heb een paar kleine dingetjes extra erbij gedaan dus vind het wel best zo. Daar kan ik wel mee leven zolang het niet over de 2300 gaat.
Alleen mis ik fruit wel soms.. eerst at ik iedere dag een appel of soms zelf even sinaasappelsap persen maargoed dat zijn ook weer extra kcal.
Weet jij een goed tijdstip om dat wel te kunnen eten zonder dat het te veel invloed heeft?