Fitness Seller

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Zaterdag 29 januari
Opwarmen 5 minuten crosstrainer en wat dynamische stretchoefeningen.

Full Squat.
1 x 8 x 40 kg
1 x 5 x 60 kg
5 x 5 x 65 kg

Bench Press.
1 x 20 x 20 kg touch n go
1 x 08 x 40 kg paused
1 x 05 x 50 kg paused
1 x 05 x 50 kg touch n go
1 x 05 x 50 kg paused
1 x 05 x 50 kg touch n go
1 x 05 x 50 kg paused

Incline Dumbbell Press. Gewicht en reps is per hand.
1 x 8 x 16 kg
1 x 8 x 18 kg
1 x 8 x 20 kg
1 x 5 x 22 kg.. :woot: PR! 22 kg lukte me nooit!

Incline Dumbbell Fly.
1 x 10 x 12 kg
1 x 10 x 14 kg
1 x 10 x 12 kg

Prone Bridges.
Set1 : BW + 20 kg 30 seconden
Daarna niet meer gedaan, voelde m'n onderrug nogal van gisteren dus andere 2 sets even overgeslagen.
Ik wilde eigenlijk 40 kg gaan uitproberen voor een PR maar m'n onderrug vertelde me dat dit niet zo een goed idee was hehe.

Laatst bewerkt:
Sterke trainingen en in twee dagen 2 PR's:)

Sanne de Gekstuuuhhhhhhhhhhh

Lekkr! 22kg op de incline! Damn, bijna zo lekker als je koppie :lick:

Lame!
Wat nou?! :mad:
Sanne sXe :bow:

Waarom doe je assistance voor je main lifts ? zeker een oefening als OH squat die nogal wat kracht kost

ho is! gewoon al een apparaat maxxen qua gewicht he! Moet niet veel gekker worden hier BAM!

gaat lekker hier en afvallen hoef je niet blijf gewoon in deze klasse 72 is te light voor je spieren wegen meer dan vet.

gefeliciteerd met je pr en ja volgende week doe je 125keer 5 dead zeker weten

idd, niet cutten maar lekker doorbulken, en voor de winst gaan :)

(en mocht het je tegenhouden, de meeste mannen houden van volle vrouwen, dus daar niet druk om maken :D)

• #1.430
SSS?:D

Trouwens nog een tip over je supplementatie, drink je snelle carbs icm aminozuren tijdens je workout. Zijn wat nieuwe onderzoeken over..

Hoge pieken in je bloedsuiker spiegel( veroorzaakt door voor/na suppletie met snelle KH's ) zouden nadelig zijn voor je eiwitsynthese. Terwijl wanneer je je spiegel redelijk gelijk houd ( door bijv. intra- workout te supplementeren ) en dit combineert met EAA's je eiwitsynthese juist een boost krijgt. Voeg je BCAA's toe aan je snelle carbs dan werkt dit spiersparend.

Daarnaast heeft post-workout supplementatie met snelle KH's kennelijk ook weinig impact op je eiwitsynthese( blijkt ook uit nieuwe onderzoeken ) enkel op je glycogeen aanvulling. Alleen hoef je je glycogeen niet per se op deze manier aan te vullen, als je overdag voldoende complex carbs eet dan zijn die snelle post workout overbodig.. Je glycogeen voorraden zullen voor je volgende training al lang weer terug angevuld zijn.

Kijk maar wat je met deze info doet, de betreffende onderzoeken staan in de wetenschapssectie geloof ik. :o

Nee ik was bij m'n vriend (maar nu ex:rolleyes:), en die traind in een k*t sportschool. Waren nu wezen kijken bij Family Fit in Culemborg. Wel een leuke sportschool opzich maar niet voor herhaling vatbaar, hoef er nu toch niet meer heen.

Mwoa ik houd het gewoon aan zoals ik het deed. :)

En weer een nieuwe PR, lekker meid.

Haha, die calfraises.... je bent verdomme een vrouw hoor!!! Doe us normaal. haha.

Klasse training dacht ik zo!

Dank je wel Bart! Haha ja ik doet toch normaal. :p

Sterke trainingen en in twee dagen 2 PR's:)

Sanne de Gekstuuuhhhhhhhhhhh

:D Thanks.

Lekkr! 22kg op de incline! Damn, bijna zo lekker als je koppie :lick:

Lame!
Wat nou?! :mad:
Sanne sXe :bow:

Je begint bijdehand te worden, Jorgy.. Pas op..;):p

Waarom doe je assistance voor je main lifts ? zeker een oefening als OH squat die nogal wat kracht kost

Gewoon, omdat het kan.

ho is! gewoon al een apparaat maxxen qua gewicht he! Moet niet veel gekker worden hier BAM!

:o Haha ik ga er binnenkort extra gewicht bij leggen, dat is pas BAM! :p

gaat lekker hier en afvallen hoef je niet blijf gewoon in deze klasse 72 is te light voor je spieren wegen meer dan vet.

gefeliciteerd met je pr en ja volgende week doe je 125keer 5 dead zeker weten

Ja dat is ook weer zo maar ik heb behoorlijk wat vet hoor. :p Ach ik zie wel hoe het allemaal gaat, ga niet te extreem cutten, maar als ik trek heb in iets lekkers dan neem ik het ook gewoon! :D

Gaat goed komen Pjotr, ik zie je dinsdag.

idd, niet cutten maar lekker doorbulken, en voor de winst gaan :)

(en mocht het je tegenhouden, de meeste mannen houden van volle vrouwen, dus daar niet druk om maken :D)

Bulken? ??? Wuuut je bent gek haha nee dat niet. Dan blijf ik nog liever op dit gewicht. :p
Tja je hebt vol en vol he.. ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.433
goeie gewichten :D

Ziet er goed uit hier, vet dat he als vrouw zo bezig bent :)

• #1.436
Dinsdag 1 februari
Training @ Spartacus.

Squat.
1 x 8 x 40 kg
1 x 5 x 50 kg
1 x 5 x 70 kg
Riem + Pak aangetrokken.. wat een hel zeg, maar ik ben dan ook een jankerd hehe...
Die pijpjes snijden echt in je benen... ben helemaal paars nu.
1 x 3 x 80 kg, alleen de laatste op diepte
1 x 2 x 90 kg, allebei niet op diepte
Toen wouden we knie banden om gaan doen maar ik, de p*ssy, wou heel graag dat pak uit dus niet meer verder gegaan. :rolleyes:

Overhead Press.
5 x 5 x 30 kg

Deadlift.
1 x 8 x 60 kg
1 x 5 x 70 kg
1 x 3 x 90 kg
1 x 1 x 110 kg
1 x 5 x 125 kg met lelijke techniek. Eigenlijk was dit een rep PR maar aangezien het te lelijk was reken ik die niet zo. ;)
Heb een paar hele goeie tips gekregen, aangezien m'n techniek best lelijk was. Nu met minder gewicht aan de gang, en vanuit daar weer opbouwen.
Deadlift pak aan, deze zat niet al te strak maar is om te wennen
1 x 5 x 70 kg met een betere techniek
Wel vergeten om een riem om te doen. Heb er nu 1 te leen tot het NK dus ben benieuwd hoe ik het ga doen tot die tijd.

Chin-ups 3xF.
Set 1: 5 reps
Set 2: 4 reps
Set 3: 4 reps

Ik wil echt wel heel graag verder hiermee dus moet niet meer zo janken en gewoon dat $%#$@ pak aantrekken lol. :p

Vrijdag even een kijkje nemen bij SSS.

Laatst bewerkt:
Goed getraind hoor! Was leuk:D

En ja, om heel bot te zijn, je moet gewoon doorbijten met dat pak. Denk dat het wel went.. :p

lekker getraind hoor, aan dat pak moet je gewoon wennen, wat voorn pak heb je ?
gewoon nie aan denken en er doorheen zakken!

Ik had dat wel willen zien....

jammer weer....

Mooie training girl

5x125 is sterk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven