MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb de rest van je trainingen ook even gecheckt, erg netjes! Ik denk dat je toch wel wat sterker dan mij bent ;)

Dat wordt dan maandagavond naar alkmaar:P?

Laat ze toch gaan, Sanne. Je wordt uit de tent gelokt en jij blijft maar happen. Reageer niet! Dat lokt alleen maar nieuwe reacties uit en voor je het weet gaat het niet meer over fit, sterk en gezond worden. Ik geloof wel dat je serieus bezig bent. Ik zou daarom zeggen; laat deze draad lopen, open een logje hierboven en post alleen nog maar over training en voeding. Ik hoop dat je dan een stel volgers om je heen verzamelt die je serieuze adviezen geeft.

plus één.

:heart:...die tetjes...

Waarom? Die pics kan je overal vandaan halen.

Ja en de maanlanding is ook niet echt gebeurd.

Dat wordt dan maandagavond naar alkmaar:P?

Ik ben er sowieso.:)

• Topic Starter Topic Starter
Heej welkom! Ik ga je logje zeker volgen.. Je krachtstats komen aardig overeen met de mijne! Ik begin nu weer helemaal bij het begin na 1,5 jaar niet getraind te hebben. Squat je ook helemaal diep? Dan is 40 kg best netjes hoor!

Ik zie dat je de laatste sets met minder gewicht doet, ik zou toch proberen om datzelfde gewicht aan te houden die je doet bij de eerste set. Ook al pers je dan misschien bij de laatste set er nog maar 4/5 reps uit :) Ik begin juist bewust met minder gewicht en bouw dit net zolang op tot ik bij de laatste set 8 reps maak met een max. aantal kilo (tot een max. van 4 sets). Zo weet ik dat ik de volgende training met een iets hoger begingewicht begin en met meer eindig natuurlijk :)

Dank je wel.. ik ga jou ook zeker volgen!
Nee ik squat niet tot de grond. Ik doe het iets lager dan de zit houding.. weet ook niet precies hoe ik het moet uitleggen. 40 kg ging de 2de keer niet meer.. Ik ga eerst even goed oefenen met 30/35 kg zodat ik het 100% goed uitvoer, voordat ik 'm echt zwaarder ga pakken!

Mmm ja de laatste sets.. je bedoelt side raises en seated bent over raises? Komt doordat ik ze die keer daarvoor verkeerd had uitgevoerd, toen lukte het met 8 kg, nu dus echt niet. :o Ik ging dus 6 kg proberen maar kwam niet verder dan 4 reps. :mad: En aangezien ik toch m'n set volledig wil uitvoeren pak ik 'm dan maar lager. Kan 'm dan nog wel een keer proberen met 6 kg maar als ik weer maar 4 reps haal, heeft het ook geen nut...

Trainde je 1,5 jaar veel zwaarder dan dat je nu kunt?

Bedankt voor je comment!

Laat ze toch gaan, Sanne. Je wordt uit de tent gelokt en jij blijft maar happen. Reageer niet! Dat lokt alleen maar nieuwe reacties uit en voor je het weet gaat het niet meer over fit, sterk en gezond worden. Ik geloof wel dat je serieus bezig bent. Ik zou daarom zeggen; laat deze draad lopen, open een logje hierboven en post alleen nog maar over training en voeding. Ik hoop dat je dan een stel volgers om je heen verzamelt die je serieuze adviezen geeft.

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik laat me niet zomaar kennen haha. Ze denken maar dat ze over iedere vrouw kunnen heenlopen omdat ze zo vaak afgewezen worden. Maar ik laat het hier nu ook bij hoor. :D Het zijn vaak dezelfde die lopen te zeuren etc.. heb al genoeg gelezen op dit forum erover hehe.
:thumb: voor jou.

Ik heb de rest van je trainingen ook even gecheckt, erg netjes! Ik denk dat je toch wel wat sterker dan mij bent ;)

Haha wel? Maakt niet uit toch! Even lekker door trainen en dan kun je ook wel weer zwaarder! :D

Ik trainde toendertijd wel iets zwaarder, maar ik merkte de laatste keer al dat ik weer iets zwaarder kon dus ik ik denk dat ik vrij snel op mijn oude niveau zit. Dit was overigens nog steeds niet hoog omdat ik er nooit serieus voor ben gegaan. Dit keer ga ik er voor en ik heb mij ook veel beter voor bereid. Ik verwacht ook dat ik pas sterker word zodra ik in de bulk ga.. de eerste maanden even mijn vetjes droppen :)

Ik trainde toendertijd wel iets zwaarder, maar ik merkte de laatste keer al dat ik weer iets zwaarder kon dus ik ik denk dat ik vrij snel op mijn oude niveau zit. Dit was overigens nog steeds niet hoog omdat ik er nooit serieus voor ben gegaan. Dit keer ga ik er voor en ik heb mij ook veel beter voor bereid. Ik verwacht ook dat ik pas sterker word zodra ik in de bulk ga.. de eerste maanden even mijn vetjes droppen :)

Je moet spiergeheugen nooit onderschatten, je zult vrij snel weer enigszins op je oude niveau zitten ;) Techniek is in het begin belangrijker dan zware gewichten, dus dat doet Sanne goed, of ze kan gewoon niet zwaarder natuurlijk :p

Hey! Gezellig, ik ben ook vrij nieuw hier! En ik vind je geen p*ssy hoor! ;)

tepels?

Nee, constant je lengte en gewicht veranderen getuigd van een hoog IQ. :thumbup:

+1 en die IP-check was wel op zijn plaats hier :thumbs:
eens een leugenaar .........

Waarom? Die pics kan je overal vandaan halen.

Alkmaar is wat ver voor me en aangezien ze wsl toch niet komt opdagen..
Heb weln beter idee, pics + blad papier met "Sanne SxE dbb contest" op (zoals alle vrouwen voor de contest hebben moeten doen) ;)

Ja en de maanlanding is ook niet echt gebeurd.

je denkt dat ze je graag mag he?
1 tip, hou je broek aan voor je cam anders ga je nog centjes mogen overschrijven ook wsl ;) bij een andere kerel hier hadde wat dbb'rs voor de grap zo via cam een filmpje van een andere griet laten afspelen, precies of zij zat voor de cam, en dat gedurende een aantal gesprekken.. herinner me het fijne er niet meer van, maar die kerel is aardig belachelijk gemaakt!
soit Sanne Sex, ga nu je topic niet meer vervuilen, lees wel vanaf de zijlijn mee en zie het wel verschijnen moest er hier eentje ge****ed worden door je :popcorn:

je denkt dat ze je graag mag he?
1 tip, hou je broek aan voor je cam anders ga je nog centjes mogen overschrijven ook wsl ;) bij een andere kerel hier hadde wat dbb'rs voor de grap zo via cam een filmpje van een andere griet laten afspelen, precies of zij zat voor de cam, en dat gedurende een aantal gesprekken.. herinner me het fijne er niet meer van, maar die kerel is aardig belachelijk gemaakt!
soit Sanne Sex, ga nu je topic niet meer vervuilen, lees wel vanaf de zijlijn mee en zie het wel verschijnen moest er hier eentje ge****ed worden door je :popcorn:

Ja, goeie grap maar ten eerste heb ik geen webcam -buiten dat ben ik niet zo van de cybercoïtus- en ten tweede was ik niet van plan ooit ´centjes over te schrijven´ naar één of andere e-chick, daar ik over vrouwelijke aandacht irl niet te klagen heb.Als ik niet op de bank in slaap val tenminste.
Het klinkt alsof jij degene bent met de slechte ervaringen hier, anyway bedankt voor je bezorgdheid, dat kan ik wel waarderen.

Laatst bewerkt:
veel blahblah, nog steeds geen tepels :(

Het houdt je wel bezig he, Calyptus?:p

Daarom, even flink doorknallen toch! :D

Je moet spiergeheugen nooit onderschatten, je zult vrij snel weer enigszins op je oude niveau zitten ;) Techniek is in het begin belangrijker dan zware gewichten, dus dat doet Sanne goed, of ze kan gewoon niet zwaarder natuurlijk :p

Haha :P ik kan gerust wel sterker worden hoor. Liever een goede techniek + in het begin iets lichtere gewichten, daarna natuurlijk opbouwen, dan een slechte techniek + super zware gewichten wat geen nut heeft + binnen een paar jaar kapot.
xD

Hey! Gezellig, ik ben ook vrij nieuw hier! En ik vind je geen p*ssy hoor! ;)

Hey! Thanks! Ik ga je volgen. Je hebt al een mooi lichaam hoor, maargoed iedere vrouw heeft natuurlijk wat te zeuren. :D
Ik wens je veel succes!

Maandag 26 juli
Benen

Opwarmen 10 minuten op de fiets

Squatten
1 x 8 x 20
1 x 8 x 30
1 x 8 x 30
1 x 8 x 35

Walking Lunges (eerste keer)
2 x 8 x 4 kg dumbbells
2 x 8 x 6 kg dumbbells

45° Leg Press. Deze dus voor het eerst vandaag, veel beter (en zwaarder) dan de leg press (Lying Leg Press) die ik normaal doe.
Heb alleen de gewichten geteld, ik weet niet hoeveel het apparaat weegt waaraan de gewichten zitten.
1 x 8 x 90
2 x 8 x 100
1 x 8 x 110
(even aangepast, verkeerd gerekend)
Vind deze veel lekkerder dan die seated leg press... saai ding xD

Leg Extension
1 x 12 x 35
3 x 12 x 30

Standing Leg Curl
1 x 12 x 30
1 x 12 x 35
1 x 12 x 40
1 x 12 x 45

Seated Calf Raises ipv Standing Calf Raises
even geprobeerd
1 x 25 x 35
1 x 25 x 40
1 x 25 x 45.. branden....

Daarna nog 15 minuten cardio op de cross trainer en 12 minuten fietsen.

Zeker wel lekkere training vind ik zelf, zal morgen behoorlijke spierpijn hebben. :D

Laatst bewerkt:
squats mag en moet zwaarder

Dude dat lukt me niet man dan val ik zowat om ... :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven