Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
Ik nodig jullie allemaal maandag uit @ Gym, alkmaar.Ben ik van jullie gezeur af.
Haha ja man echt constant. Als ik pics gepost heb, houd je je teminste stil.
Dus de conclusie:
A. Je stats in je eerste profiel zijn de waarheid, en weeg je gewoon 98 kilo.
Persoonlijk ga ik voor A, want er is no way in hell dat een vrouw van 20 zich voor de grap voor gaat doen als iemand van 98 kilo.

Laat ze toch gaan, Sanne. Je wordt uit de tent gelokt en jij blijft maar happen. Reageer niet! Dat lokt alleen maar nieuwe reacties uit en voor je het weet gaat het niet meer over fit, sterk en gezond worden. Ik geloof wel dat je serieus bezig bent. Ik zou daarom zeggen; laat deze draad lopen, open een logje hierboven en post alleen nog maar over training en voeding. Ik hoop dat je dan een stel volgers om je heen verzamelt die je serieuze adviezen geeft.
...die tetjes...
Heej welkom! Ik ga je logje zeker volgen.. Je krachtstats komen aardig overeen met de mijne! Ik begin nu weer helemaal bij het begin na 1,5 jaar niet getraind te hebben. Squat je ook helemaal diep? Dan is 40 kg best netjes hoor!
Ik zie dat je de laatste sets met minder gewicht doet, ik zou toch proberen om datzelfde gewicht aan te houden die je doet bij de eerste set. Ook al pers je dan misschien bij de laatste set er nog maar 4/5 reps uitIk begin juist bewust met minder gewicht en bouw dit net zolang op tot ik bij de laatste set 8 reps maak met een max. aantal kilo (tot een max. van 4 sets). Zo weet ik dat ik de volgende training met een iets hoger begingewicht begin en met meer eindig natuurlijk
![]()
Ik ging dus 6 kg proberen maar kwam niet verder dan 4 reps.
En aangezien ik toch m'n set volledig wil uitvoeren pak ik 'm dan maar lager. Kan 'm dan nog wel een keer proberen met 6 kg maar als ik weer maar 4 reps haal, heeft het ook geen nut...Laat ze toch gaan, Sanne. Je wordt uit de tent gelokt en jij blijft maar happen. Reageer niet! Dat lokt alleen maar nieuwe reacties uit en voor je het weet gaat het niet meer over fit, sterk en gezond worden. Ik geloof wel dat je serieus bezig bent. Ik zou daarom zeggen; laat deze draad lopen, open een logje hierboven en post alleen nog maar over training en voeding. Ik hoop dat je dan een stel volgers om je heen verzamelt die je serieuze adviezen geeft.
Het zijn vaak dezelfde die lopen te zeuren etc.. heb al genoeg gelezen op dit forum erover hehe. Ik heb de rest van je trainingen ook even gecheckt, erg netjes! Ik denk dat je toch wel wat sterker dan mij bent![]()

Ik trainde toendertijd wel iets zwaarder, maar ik merkte de laatste keer al dat ik weer iets zwaarder kon dus ik ik denk dat ik vrij snel op mijn oude niveau zit. Dit was overigens nog steeds niet hoog omdat ik er nooit serieus voor ben gegaan. Dit keer ga ik er voor en ik heb mij ook veel beter voor bereid. Ik verwacht ook dat ik pas sterker word zodra ik in de bulk ga.. de eerste maanden even mijn vetjes droppen![]()
Techniek is in het begin belangrijker dan zware gewichten, dus dat doet Sanne goed, of ze kan gewoon niet zwaarder natuurlijk 
Nee, constant je lengte en gewicht veranderen getuigd van een hoog IQ.![]()

bij een andere kerel hier hadde wat dbb'rs voor de grap zo via cam een filmpje van een andere griet laten afspelen, precies of zij zat voor de cam, en dat gedurende een aantal gesprekken.. herinner me het fijne er niet meer van, maar die kerel is aardig belachelijk gemaakt!
je denkt dat ze je graag mag he?
1 tip, hou je broek aan voor je cam anders ga je nog centjes mogen overschrijven ook wslbij een andere kerel hier hadde wat dbb'rs voor de grap zo via cam een filmpje van een andere griet laten afspelen, precies of zij zat voor de cam, en dat gedurende een aantal gesprekken.. herinner me het fijne er niet meer van, maar die kerel is aardig belachelijk gemaakt!
soit Sanne Sex, ga nu je topic niet meer vervuilen, lees wel vanaf de zijlijn mee en zie het wel verschijnen moest er hier eentje ge****ed worden door je![]()
Ik trainde toendertijd wel iets zwaarder, maar ik merkte de laatste keer al dat ik weer iets zwaarder kon dus ik ik denk dat ik vrij snel op mijn oude niveau zit. Dit was overigens nog steeds niet hoog omdat ik er nooit serieus voor ben gegaan. Dit keer ga ik er voor en ik heb mij ook veel beter voor bereid. Ik verwacht ook dat ik pas sterker word zodra ik in de bulk ga.. de eerste maanden even mijn vetjes droppen![]()

Je moet spiergeheugen nooit onderschatten, je zult vrij snel weer enigszins op je oude niveau zittenTechniek is in het begin belangrijker dan zware gewichten, dus dat doet Sanne goed, of ze kan gewoon niet zwaarder natuurlijk
![]()
ik kan gerust wel sterker worden hoor. Liever een goede techniek + in het begin iets lichtere gewichten, daarna natuurlijk opbouwen, dan een slechte techniek + super zware gewichten wat geen nut heeft + binnen een paar jaar kapot.Hey! Gezellig, ik ben ook vrij nieuw hier! En ik vind je geen p*ssy hoor!![]()