MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooizo. Succes in ieder geval zondag!

Heel veel succes zondag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
foei foei wat een training weer!

Rust verdient hoor.

cheers

sterke traingen, en veel succes alvast

Mooizo. Succes in ieder geval zondag!

De rest van DBB is ook benieuwd wat jij gaat liften:D

Bedankt mannen! :D Volgens mij is de rest nog zenuwachtiger dan ik... :rolleyes:
:trollface:
:nowai:

Hierbij wens ik je veel succes morgen, Sanne: laat ze zien wat voor talent en kracht je hebt! :D

wat is er morgen:P

En en en en en, al zenuwachtig? :p

Nee hoor meis, heel veel succes morgen! Ik lees maandag wel hoe het is gegaan. Geniet ervan.

succes en tot morgen ;)

• #1.770
Iedereen bedankt en ja ben behoorlijk zenuwachtig lol. Al een aantal nachtmerries gehad.. :o
Ben al m'n tas aan het inpakken zodat ik niets vergeet en eten aan het verzamelen. :p Maar ik heb er erg veel zin in. :D

Jullie zien zondag avond het resultaat in m'n log!

Ahaa succes!

Veel succes gewenst. :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Waarschijnlijk is het al 1000x langsgekomen, maar waar wordt het NK powerliften gehouden?

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Laat maar, ik zie het al. Alkmaar. :)
Beetje te ver, anders kwam ik zeker even buurten.

Iedereen bedankt en ja ben behoorlijk zenuwachtig lol. Al een aantal nachtmerries gehad.. :o
Ben al m'n tas aan het inpakken zodat ik niets vergeet en eten aan het verzamelen. :p Maar ik heb er erg veel zin in. :D

Zondagavond lig je, als t goed is, voor pampus in je nest... Ik voel me altijd zo verkaast na zo'n dag en dan nog dat takke end terug rijden...
Afijn, lekker slapen vannacht, en zie je morgen

Succes Sanne, moet wel goed komen! zet hem op.

Gewoon je best doen en plezier maken. Wij hebben vertrouwen in je.

• #1.776
Thanks mannen.... over 12 uurtjes zit ik in de auto. :P

Zondagavond lig je, als t goed is, voor pampus in je nest... Ik voel me altijd zo verkaast na zo'n dag en dan nog dat takke end terug rijden...
Afijn, lekker slapen vannacht, en zie je morgen

Ehhh 15 minuten rijden en ik ben weer thuis, ik woon in een dorp naast Alkmaar. :p Heb ik ook eens geluk, ben al vanaf m'n 13de overal naar toe aan het reizen. :D
En daarna lekker chillen in een groot bad, welcome to the good life. :p
Tot morgen!

succes morgen !!

succes ;)

Succes poepie;p

( dat klinkt gewoon smerig...)

Succes vandaag meid!

Knallen met die shit! Make me proud!

BAM

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven