XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Bench ging nog redelijk easy, gaat lekker zo.

Opzich wel he. :D Was wel super blij!

Nice getraind Sanne!

Hoe laat is NK precies?

Thanks man.
http://nkpowerliften.nl.nu/
11 uur begint het!

Haha, typisch frans inderdaad dat traangas. Heb daar ook wel eens een wedstrijdje meegemaakt :D
Maar geloof toch niet dat ik dan de volgende dag was gaan trainen hoor. Hardcore!

Goede uitgangspositie voor NK ook, ben echt heel erg benieuwd. Succes als ik voor die tijd je log niet meer zie ;)

Hahaha ja het was een belangrijke training, anders had ik gewoon niet naar die wedstrijd moeten gaan he. :p Die training gaat zeker wel voor.

Maar dank je wel meis, we spreken mekaar nog wel toch.

Thanks G.

De snelheid waarmee jij kracht opbouwt is echt belachelijk. Zeker talent. :thumbs:

Gaat lekker sanne!!

Gaat sterk Sanne.:thumb:

Abbo genomen: dit moet ik volgen, een sterke meid die vanuit het niets in zeven maanden aan een NK powerliften meedoet (TALENT)! :D

Gefeliciteerd met je BP-record en veel succes met de verdere voorbereiding. ;)

• #1.729
De snelheid waarmee jij kracht opbouwt is echt belachelijk. Zeker talent. :thumbs:

Thanks man!

:D Haha

Bedankt! :D

Kom ik het eerste stuk wel even kijken, moet om half 3 rugbyen. :(

Oke gezellig :) Leuk dat je komt!

Thanks.

Abbo genomen: dit moet ik volgen, een sterke meid die vanuit het niets in zeven maanden aan een NK powerliften meedoet (TALENT)! :D

Gefeliciteerd met je BP-record en veel succes met de verdere voorbereiding. ;)

Dank je wel en welkom haha. Ja ik ben ook blij, van hier uit kan het alleen maar beter worden!

doe een moord voor een squat filmp van je

Ik heb een youtube account, daar staan al mijn filmpjes:
http://www.youtube.com/user/SanneRiseOfBrutality?feature=mhum
Wie ga je voor me vermoorden? Ik heb wel een idee... :rolleyes:

Zeker mooi pr!

ik volg je nu ook al tijdje ;) goed bezig hoor ! ga zo door :bow:

Hee, even een vraagje over een van je filmpjes. Ik heb me door een powerlifter ooit laten vertellen dat een deadlift afgekeurd wordt als je hem over je bovenbenen laat 'glijden.' Heb ik dit verkeerd begrepen, is het inmiddels veranderd? Je DL filmpje lijkt me gewoon een goedgekeurde lift?

en daarna weer terugkomen zal nog niet efgelopen zijn denk ik veel deelnemers en daarna biertjes hmmmmssss
Haha, waarschijnlijk zal ik dan terugkomen. Oké:p

Wordt trouwens mn laatste rugby-wedstrijd waarschijnlijk, daarna compleet richten op powerliften:D

Nice bench!

BAM!

Ik wist wel dat je gewoon die 70kg pakt zometeen ;)

Errug netjes :thumb:

• #1.740
ik volg je nu ook al tijdje ;) goed bezig hoor ! ga zo door :bow:

Dank je wel man. :) Ik wist niet dat er zoveel mensen m'n log bekeken hehe.

Hee, even een vraagje over een van je filmpjes. Ik heb me door een powerlifter ooit laten vertellen dat een deadlift afgekeurd wordt als je hem over je bovenbenen laat 'glijden.' Heb ik dit verkeerd begrepen, is het inmiddels veranderd? Je DL filmpje lijkt me gewoon een goedgekeurde lift?

Als je hitcht word hij afgekeurd, niet als hij in 1 vloeiende beweging word gelockt.

en daarna weer terugkomen zal nog niet efgelopen zijn denk ik veel deelnemers en daarna biertjes hmmmmssss

Haha, waarschijnlijk zal ik dan terugkomen. Oké:p

Wordt trouwens mn laatste rugby-wedstrijd waarschijnlijk, daarna compleet richten op powerliften:D

Juuuu gezellig! :D

Haha thanks! Die BAM gaat vaker komen. :P

Ik wist wel dat je gewoon die 70kg pakt zometeen ;)

Errug netjes :thumb:

Damn je wist het al, vertel het me even van te voren zodat ik me geen zorgen hoef te maken.
:p
Thanks.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven