MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie wedstrijd, volgend jaar kampioen!

erg sterk sanne!

Puike wedstrijd gedraaid, Sanne: klasbak!

Je kan met recht trots op jezelf zijn en dit jaar nog zal je een totaal van 400+ halen, me dunkt. :D

gefeliciteerd, lekker bezig geweest !

top getilt Sanne!

Top gedaan, 3x PR:D

Jezus ik zit zo te kijken maar die 172,5 was zelfs nog sterker dan ik in gedachte had, volgens mij was je hier minder van overtuigd want je setup is anders. Ik denk dat je hem wel al boven de knie had kunnen krijgen maar of je hem echt goed had kunnen doortrekken. Dit kunstje gaat je in ieder geval snel lukken!

Ik heb er dus vandaag ook geen **** van kunnen zien, van jouw lifts maar die filmpjes zien er erg sterk en strak uit. Ik ga je niet meer feliciteren hoor, want je wordt hier nou al 2 pagina's lang afgelebberd en dat zal nog wel ff doorgaan ook...;)
Maar verdomd sterk, dat is t wel! En een mooie 2e plek!

Die squat ziet er soepel uit zeg, zit zeker meer in! Gefeliciteerd met je resultaten :thumb:

Prachtige wedstrijd gefraaid, en een geweldig resultaat (ik vond dat het lebberen wat begon af te zwakken ;)) :thumb:
Jammer genoeg was het ook voor het publiek niet makkelijk om het echt goed te zien allemaal...
We gaan nog mooie dingen van je zien.

Sanne sXe;5615245Als 2de geëindigd in de -84 kg klasse met een totaal van [B zei:
350 kg en 321,6 wilks punten! [/B]Ik ben best trots op mezelf, dat durf ik nu echt wel te zeggen. :D
Andere jongens hebben ook goed hun best gedaan, ben ook trots op jullie :P. Ook leuk dat er jongens bij waren om ons te supporten, erg sportief! :D
Al met al een top dag gehad!

super prestatie :thumbs:

Ziet er goed uit, aan de filmpjes te zien leek het echt totaal zonder moeite te gaan :D
Ziet er echt stoer uit, al die tattoos ook er bij :P

lol, in dat 2de filmpje zie je die n*gers in het publiek al wat moeilijk boos kijken. (ze gingen later een scene maken)

nette wedstrijd gedraaid hoor. Erg toffe filmpjes! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.816
Gefeliciteerd met de 2e plaats, sterke squat!

Thanks man!

Heb echt buiten je eerste squat niks gezien, maar ziet er erg sterk uit. Alleen die stap op de deadlift is nog gekker dan wat ik deed he haha.

Haha bedankt. Ik schrok er zelf ook van, aangezien Henk m'n beurten regelt maar het wat het proberen waard. :P

goeie wedstrijd, gefeliciteerd :thumb:

goed gedaan poepie :P ;)

nee serieus netjes
Die dead was nog net iets te zwaar maar soon to come!

Proficiat met je resultaat. Ferm en zeer netjes

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Mooie wedstrijd, volgend jaar kampioen!

Bedankt mannen!

Puike wedstrijd gedraaid, Sanne: klasbak!

Je kan met recht trots op jezelf zijn en dit jaar nog zal je een totaal van 400+ halen, me dunkt. :D

Hehe say wut? 400+? Ik ga voor de 500 totaal! Ik houd wel van een wat extremer doel. ;)

gefeliciteerd, lekker bezig geweest !

Bedankt! :D Ging erg lekker ook!

Jezus ik zit zo te kijken maar die 172,5 was zelfs nog sterker dan ik in gedachte had, volgens mij was je hier minder van overtuigd want je setup is anders. Ik denk dat je hem wel al boven de knie had kunnen krijgen maar of je hem echt goed had kunnen doortrekken. Dit kunstje gaat je in ieder geval snel lukken!

Ik ook.. ik zag 'm op de video en dacht dat hij een stuk dichter bij de grond was.

Ik heb er dus vandaag ook geen **** van kunnen zien, van jouw lifts maar die filmpjes zien er erg sterk en strak uit. Ik ga je niet meer feliciteren hoor, want je wordt hier nou al 2 pagina's lang afgelebberd en dat zal nog wel ff doorgaan ook...;)
Maar verdomd sterk, dat is t wel! En een mooie 2e plek!

Hahaha ik ben door niemand afgelebberd hoor :( Kreeg alleen maar handen en 3 zoenen op de wang hahahaha. :p
Maar bedankt, ook leuk dat je er bij was !

Die squat ziet er soepel uit zeg, zit zeker meer in! Gefeliciteerd met je resultaten :thumb:

Thanks!

Prachtige wedstrijd gefraaid, en een geweldig resultaat (ik vond dat het lebberen wat begon af te zwakken ;)) :thumb:
Jammer genoeg was het ook voor het publiek niet makkelijk om het echt goed te zien allemaal...
We gaan nog mooie dingen van je zien.

Hahaha :P Ja toen ik zelf in het publiek zat ging ik maar staan anders zag ik helemaal niets. Ik kwam net met m'n voeten op de grond als ik op de stoel zat. :p
Jup jullie gaan nog heel veel zien van mij, dit is pas een begin!

Bedankt :D

Ziet er goed uit, aan de filmpjes te zien leek het echt totaal zonder moeite te gaan :D
Ziet er echt stoer uit, al die tattoos ook er bij :P

Ja maar het was ook minder zwaar dan verwacht, misschien door de adrenaline. Het was iig een erg fijne wedstrijd.

lol, in dat 2de filmpje zie je die n*gers in het publiek al wat moeilijk boos kijken. (ze gingen later een scene maken)

Huh :P 2de filmpje van m'n squat? Ik zie niets hoor...

Net de filmpjes gekeken - gefeliciteerd meid!
Sterk! :bow:

Goed gedaan b*ch!!!!!!!!!!!
Die 172,5 was nog niet eens kansloos ook haha cooooooool:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven