XXL Nutrition

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Watvoor scene, details, details ! :D

Ik weet niet precies waar het over ging, maar een zo;n gast stond op en ging een beetje boos doen tegen een chick (Volgens mij zijn vriendin ofzo). Toen ging hij weer zitten. Ik denk dat die chick toen wat zei want een andere gast stond op en begon te schreeuwen tegen haar.
Toen kwam een van de powerlifters ertussen staan en zei dat ie rustig moet doen en dat ie schijt aan zijn ruzie had. Daarna kon de wedstrijd weer verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Net de filmpjes gekeken - gefeliciteerd meid!
Sterk! :bow:

Dank je wel! Ben echt wel blij op het moment.

kom maar bij simson langs, dan lebberen wij je wel even af! :eyebrow:

Dacht dat jij homo was? ???

Goed gedaan b*ch!!!!!!!!!!!
Die 172,5 was nog niet eens kansloos ook haha cooooooool:D

Yeeeeeeeeeahhh dikkie :D Dank je wel! :p Alles behaald wat ik wilde, en nog een risico genomen dus mij hoor je niet klagen. BAM!

hoorde ik lebberen?:)

OT knap sterk dame!

Gaaf zeg, voor je eerste NK!

Ziet er zo makkelijk uit op de filmpjes. Op naar die 500 kg totaal dan :p

Nou had ik vrij hoge verwachtingen, maar zelfs die heb je ruim overtroffen. Knap werk geleverd, daar mag je zeker trots op zijn. :thumbs:

proficiat

congrats!Enne vette ink op je pecs!Wat staat er op?Foto mag wel via PM hoor :P

hey sanne goed getild.

weet je het gaat steeds beter en dan ook nog 70 op de bank.
die 172,5kg deadlift spande je verkeerd aan maar je kreeg er beweging in dus die ga je ook wel binnenkort trekken en buigen 130 netjes hoor.

ben je er vrijdag ook weer bij

Nice Sanne, well done :thumb:

• #1.832
Dinsdag 1 maart
Training @ Spartacus

Vanaf vandaag weer een ander schema. Nu eerst een herstel training. We gaan goed aan m'n techniek werken, veel zware gewichten gaan we de komende tijd niet zien. Techniek is belangrijk natuurlijk. Vooral aan m'n squat moet gewerkt worden. Ik heb er veel zin in. :D Let's bring it on.

Deadlift. Normal grip. 4 sec up, 4 sec down.
Warming up
8x50 kg
5x60 kg
5x60 kg
Worksets
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg

Damn wat zwaar met die 4 seconde op en 4 seconde neer. Maar wel fijn, een sterke rug is gewenst.

Stiff Deadlift.
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg

Lying Legcurl.
6x15 kg
6x20 kg
6x20 kg
6x20 kg

Bench Press. Legs up. Touch n go.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x35 kg
5x45 kg
Worksets
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg
Stuk zwaarder als je je benen omhoog hebt ipv van op de grond.

Bent Over Rows.
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg
6x40 kg

Dippen. Tussen 2 bankjes.
6x
6x
6x
6x

Shrugs. Traps waren een beetje dood dus niet zwaar gedaan. En 12 is ook k*t, i love low reps. :P
12x60 kg
12x80 kg
12x50 kg
12x50 kg

Incline Sit Ups.
8x
8x
8x
8x

En nog een oefening voor balans van je lichaam. Zal het proberen uit te leggen. Je pakt 2 dumbbells, niet te zwaar. Ik had er 2 van 6 kg. Deze leg je op de grond zoals je opdrukt zeg maar alleen dan verticaal ipv van horizontaal dan druk je jezelf omhoog. En dan met je linker arm 5 rows doen, en rechter arm daarna ook. Is echt even worstelen met je evenwicht, maar na een paar keer proberen lukte het. Henk weet wel wat hij moet kiezen voor mij haha de eerste paar keer rolde ik over grond. :p
Fijne training eigenlijk. :D

Niks mis mee voor een hersteltraining! Goed bezig geweest. Nu dan naar 17 april toe werken?

Zo weer lekker bezig beweest :d

• #1.835
Gaaf zeg, voor je eerste NK!

Ziet er zo makkelijk uit op de filmpjes. Op naar die 500 kg totaal dan :p

Haha ja het viel me ook wel mee, behalve de 172,5 :P Ach was zeker een mooie ervaring. :D

Nou had ik vrij hoge verwachtingen, maar zelfs die heb je ruim overtroffen. Knap werk geleverd, daar mag je zeker trots op zijn. :thumbs:

Dank je wel!

congrats!Enne vette ink op je pecs!Wat staat er op?Foto mag wel via PM hoor :P

Wat zijn pecs haha? Ik heb japanse style en prikkeldraad. :P Foto's staan op facebook.

Dank jullie wel!

hey sanne goed getild.

weet je het gaat steeds beter en dan ook nog 70 op de bank.
die 172,5kg deadlift spande je verkeerd aan maar je kreeg er beweging in dus die ga je ook wel binnenkort trekken en buigen 130 netjes hoor.

ben je er vrijdag ook weer bij

Thanks Pjotr. Lekker he, wie had dat gedacht die 70 kg bank... Aangezien ik even vast zat op die 62,5. Doe jij ook mee aan het NK Bankdrukken op 27 maart? Henk vroeg het aan mij, dus ik doe wel mee. :P

Ja ik ben er vrijdag ook, moet ik je oppikken?

Niks mis mee voor een hersteltraining! Goed bezig geweest. Nu dan naar 17 april toe werken?

Thanks Mike. Ehmm 27 maart NK Bankdrukken en dan daarna inderdaad 17 april Kaasstad. :D Jij ook?

Wat een drukte op de planning! Onder voorbehoud zeg ik ja :)

Verdamme wat een lekkere training gelijk weer meid. Volgens ben je nog gemotiveerder dan mij zeg!

nice

Ken toch weinig mensen met Jou motivatie man.
Wat niet wegneemt dat Sanne stevig bezig is natuurlijk :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.839
Wat een drukte op de planning! Onder voorbehoud zeg ik ja :)

Oke cool!

Verdamme wat een lekkere training gelijk weer meid. Volgens ben je nog gemotiveerder dan mij zeg!

nice

:D:D Dank je wel Bart.

Ken toch weinig mensen met Jou motivatie man.
Wat niet wegneemt dat Sanne stevig bezig is natuurlijk :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Wat geef je andere complimenten in mijn log? :P It's my time to shine ! :D
Thanks hahaha

We gaan toch niet jaloers doen lieverd......

Je weet toch dat ik van je hou!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven