MuscleMeat

Sanne's log: Rise of Brutality

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die stone van 85 zou je wellicht nog kunnen.

Ha ha. Slecht vel LOL

Nondeju wat een volumes, gij beescht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Zaterdag 5 maart
Training @ Raw Power Baarn
Vandaag ben ik in Baarn bij Gijs geweest voor een strongwoman training aangezien ik erg benieuwd was naar de onderdelen.

Eerst even opgewarmd met een een lege Prowler.
2 x 40m dat ding zo snel mogelijk vooruit duwen. Damn wat heb ik een slechte conditie hehe.

Axle Clean & Press. 2 autobanden zaten er ook aan. Zag er best hardcore uit. :P
Met leg drive
3x42,5 kg
3x52,5 kg
3x52,5 kg
4x52,5 kg
Ging voor 3x3 maar de laatste set ging makkelijker dan de vorige sets dus even een 4tje van gemaakt hehe.

Yoke.
Eerst even proberen met een lege yoke, deze weegt 50 kg.
50kg - 40 meter
80kg - 40 meter
150kg - 20 meter
200kg - 15 meter
Oke best goed vind dit, eerste keer yoke en meteen 15 meter met 200 kg. BAM!
Deze staat op film. M'n techniek is nog erg lelijk maar voor de eerste keer is het een mooi begin hehe.
http://www.youtube.com/watch?v=uqm9L--3Ojc

Farmers Walk.
50kg per hand - 20 meter
50kg per hand - 40 meter
55kg per hand - 40 meter
Zijkant van m'n dijen zijn helemaal paars hehe die dingen komen elke keer daar tegen aan.

Toen ging ik een medley doen.
Duckwalk 60 kg - 15 meter. Dit loopt echt heel raar
Stone 80 kg - dit lukte me niet. Pakte hem verkeerd vast.
Prowler met 20 of 40 kg, dat weet ik dus niet meer precies - 40 meter.

Toen was ik pissig want wil gewoon die stone tillen. Bart had hem even goed gelegd voor me en toen lukte het wel! :D
Stone 80 kg - 10 meter
Stone 80 kg - 15 meter :woot:
Stone 80 kg - 15 meter
Bij de laatste liet ik de steen aan het einde vallen, die stuiterde op de grond en toen op m'n voet.. Nu loop ik als een verrekte mongol, heel m'n voet is paars en blauw. :P Dat krijg je er van als je graag sterk wilt worden moet ik dan maar denken. :P
Heel die medley eigenlijk niet meer precies gedaan want wilde die stone gewoon. BAM JONGUH! :D

Prowler
40 kg - 20 meter
50 kg - 30 meter

En toen was ik wel een beetje dood.
Heb nog fat dumbbell press gedaan maar dat lukte me niet meer. Andere keer maar weer! :P
Alles was de eerste keer dus kan nergens een PR bijzetten hehe dat komt nog. Tot nu toe ben ik tevreden.
Was een leuke dag jongens, heb me goed vermaakt met jullie. Ik ga zeker vaker komen! :D

Laatst bewerkt:
klinkt goed voor een eerste keer :thumbs:

al komt dat paars toch iéts te vaak in het verhaal terug:o

Goed getraind en dikke respect voor die 200 yoke!

Nice Sanne, volgende keer ga ik mee!

Sterk!
Respectah!

Misschien moet ik eens wat meer emanciperen, of zijn vooral die cleans en presses heel sterk voor een vrouw(tje)..? :thumb:

Erg sterk Sanne.
Was ook gezellig weer

Respect

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Goede training, ook een lekker volume haha

Je bent zeker een strongwoman!;)

goed getraind Sanne.. je gaat ontzettend hard!

sterke training. tip voor de yoke: eerst uitpakken, en zorgen dat je stabiel staat en dan pas gaan lopen, anders dan ga je slingeren en is ie nog veel zwaarder om te houden (zie je bij je eerste paar meter op het filmpje).

oja en blauwe plekken wen er maar aan als je vaker dit type trainingen gaat doen :)

Je hebt je zeker bewezen gister Sanne! Erg sterk en goeie instelling :) en je hebt me ge'ownd op de yoke haha :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.877
Damn wat een reacties, bedankt mannen en jongen! Ik vond het echt leuk, is eens een keer iets anders en ook goed wat conditie werk waar ik echt wat aan heb.

@ Eddine
Om eerlijk te zijn weet ik niet waarom m'n begeleider er zoveel volume in gooit. Ik heb gevraagt om een schema en dat heeft hij voor mij gemaakt dus daar houd ik me dan aan. Zal morgen eens vragen trouwens.

@ CP
Ja dat vertelde Gijs me ook al. Alles was de eerste keer dus niets ging foutloos. :P

Laatst bewerkt:
Ontzettend sterk, je core is echt al behoorlijk sterk als je zo je yoke etc bekijkt. Je begint al te lopen terwijl hij nog wiebelt dat je hem dan nog een flink stuk kan corrigeren is knap. De yoke is 50 leeg, we hebben toen verhoogt met 2x15 naar 80kg. De gewichten kloppen dus wel maar is 50 leeg. Je hebt ook al behoorlijk wat gedaan, als je weet wat er allemaal kan dan kun je zelf bepalen hoeveel volume je nog erbij wilt doen aan events zoals fat db press, zwerfkei press, chain yoke, axle dl etc. Ook kun je aan het eind van de training assistance doen in de vorm van safetybar goodmornings, rackpress, swissbar etc alleen is dat afhankelijk van wat je de dag ervoor doet in je schema.

WOW, echt bijzonder sterk als ik dit zo zie.., netjes!

Grappig dat de weg gebruikt wordt voor deze activiteiten, de buurtbewoners staan denk ik niet meer raar te kijken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven