Fitness Seller

say what????

StillStrong zei:
Haha niet moeilijk, (criminele) allochtonen worden geknuffeld met slappe straffen en een "positieve discriminatie" beleid en autochtonen worden eruit gepikt omdat ze ergens 10 KM te snel rijden of hun gordel vergeten aandoen.Dit onderzoek is een belediging voor autochtonen die weer maar eens onterecht zwart worden gemaakt. Het zal bovendien een nog grotere verschuiving naar rechts betekenen en winst voor vlaams belang, omdat autochtonen dit niet zullen pikken.

Laat ze eens een onderzoek doen naar het aantal criminele feiten gepleegd , door autochtonen en allochtonen, laat ze eens nagaan hoeveel werklozen en steuntrekkers er zijn, enz enz... dan kunnen we echt lachen.

Dit is gewoon slap geouwehoer van je hoor! dat de straffen te licht zijn ben ik het met je eens.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Wat is hier verkeerd aan??? Dat turken een zaak overnemen is toch beter dan teren op "jouw" centjes in de uitkering.

Ik dacht dat mijn punt duidelijk was, niet dus.
Dat turken een winkel overnemen of openen is op zich geen probleem, wat wel een probleem is, is dat het een turkse slager of een turkse groenten winkel of kebap zaak word, met daarbij de nodige turkse vlaggen en opschriften. Daarbij komt ook nog dat er om de 200meter een kebapzaak staat waarbij een mens zich afvraagt of er dan werkelijk zoveel vraag is achter kebap in zo'n strontdorpje als heusden-zolder.

Mijn mening (zolang ik die nog mag hebben ) is dat vlaanderen vlaams moet blijven en dat onze cultuur niet omver mag geblazen worden door vreemde culturen.

Greetzzz

"Diefstal, vandalisme, heroïne, coke en wapenhandel, allemaal op naam van de turken, en ze zijn er nog fier op ook."

Heroine en coke voornamelijk, en ik hoef niet uit te leggen hoe dat nederland binnen komt, en hoe MAKKELIJK dat verhandeld wordt. Daar heeft nederland zelf schuld aan. Voor de rest, ik leg me er ook bij neer. Het klopt gewoon dat er gediscrimineerd wordt. Sinds een paar van die relnichten nederland op z'n kop hebben gezet staan allochtonen centraal. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar als jullie naar de politie bellen en iets melden dat er iets thuis bij je is gebeurd, komen ze dan gelijk, of i.i.g binnen tien minuten? Bij ons komen ze niet, of 2 uur later. Eerlijk waar zonder te overdrijven. Ik weet dus niet hoe ik dit dan moet gaan interpreteren. Het ligt voor de hand om te zeggen dat het discriminatie is, maar dat schuif ik nog maar even van de tafel. Autochtonen moeten ook niet denken dat de allochtoon het zo simpel heeft hier in nederland. Al die dagelijkse spanningen, en dan nog eens niet geaccepteerd worden + dat er altijd wel wat is binnen de familie. En daar lopen ze gewoon mee door in het dagelijks leven zonder iemand er iets over te vertellen, er verschuilt zich meer achter een allochtoon dan menig mens denkt.

twjunk zei:
Ik dacht dat mijn punt duidelijk was, niet dus.
Dat turken een winkel overnemen of openen is op zich geen probleem, wat wel een probleem is, is dat het een turkse slager of een turkse groenten winkel of kebap zaak word, met daarbij de nodige turkse vlaggen en opschriften.
Zo gaat het hier ook. Het is inderdaad alleen maar positief dat ook allochtonen aan het werk zijn. Dat juich ik toe. Maar een voorbeeld van een plaatselijke winkel:
Een buurtsupertje werd eind vorig jaar overgenomen door een turkse eigenaar. No problemo, als hij zo zn geld wil verdienen. Folders (Nederlandstalig) in de brievenbus over hun aanbiedingen. Helemaal top. Nu 6 maanden later: folder is geheel in het turks, met alleen turkse producten, en een turkse vlag als achtergrond.

Dan denk ik: waarom? Ik zie nooit folders van Appie Hein met een NL vlag als achtergrond (tenzij feestdag of zo). Waarom die uiterst trieste drang om iedereen maar te dwingen te erkennen dat ze turks zijn? Vroeger interesseerde het me helemaal niet wat iemand zn afkomst was, maar door dit soort gezeik (van allerlei bevolkingsgroepen) gaat het me zo langzamerhand wèl irriteren!

SageFrancis zei:
Heroine en coke voornamelijk, en ik hoef niet uit te leggen hoe dat nederland binnen komt, en hoe MAKKELIJK dat verhandeld wordt. Daar heeft nederland zelf schuld aan.
Dus omdat de regels hier inderdaad wat laks zijn is het terecht dat dat gebeurt? Dan is het dus toch maar weer de schuld van de Nederlanders?

Voor de rest, ik leg me er ook bij neer. Het klopt gewoon dat er gediscrimineerd wordt.
Zeker. Maar dat gaat ook zeker beide kanten op.

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar als jullie naar de politie bellen en iets melden dat er iets thuis bij je is gebeurd, komen ze dan gelijk, of i.i.g binnen tien minuten? Bij ons komen ze niet, of 2 uur later. Eerlijk waar zonder te overdrijven.
Voor een inbraak komen ze hier soms al helemaal niet meer langs. En ik woon nog in een redelijk nette buurt.

Ik weet dus niet hoe ik dit dan moet gaan interpreteren. Het ligt voor de hand om te zeggen dat het discriminatie is, maar dat schuif ik nog maar even van de tafel.
Het zou weer lekker makkelijk zijn, maar helaas.

Autochtonen moeten ook niet denken dat de allochtoon het zo simpel heeft hier in nederland. Al die dagelijkse spanningen, en dan nog eens niet geaccepteerd worden + dat er altijd wel wat is binnen de familie.
Ach arme jongen! Is het zo moeilijk hier? Wat doen we je toch aan?!?!?! Onze welgemeende excuses. We zullen je niet langer dwingen om te blijven, je mag weg! :rolleyes:
Geaccepteerd worden? Laten we eens beginnen bij het begin. Zodra ik iemand waarvan ik praktisch zeker weet dat hij (zelden "zij", want meisjes doen het veel beter) hier is geboren extreem gebrekkig Nederlands hoor praten is het voor mij al 'game over'. Zo iemand weiger ik inderdaad te accepteren. Net als dat ma Tokkie ook geen baan bij een callcenter zal krijgen. Eigen schuld, dikke lul.

Wat betreft spanningen: het is ook spannend om door het centrum van een grote stad te lopen. Want door welke groep allochtone jongeren zal je deze keer worden uitgedaagd? Of, als je vrouw bent, zeker weten dat je tijdens koopavond minstens 1x per avond fysiek wordt lastiggevallen en tig keer voor h**r wordt uitgemaakt. En nooit door Lonsdale- of andere (even trieste) groepjes blanke jeugd.

Problemen binnen de familie? Dat hebben autochtonen natuurlijk nooit! Wat weten zij er van? Wanneer leren we nu eens dat "wij" het allemaal makkelijk hebben en "jullie" met alle problemen zitten opgescheept! Domme blanken!

En daar lopen ze gewoon mee door in het dagelijks leven zonder iemand er iets over te vertellen, er verschuilt zich meer achter een allochtoon dan menig mens denkt.
En dat geldt natuurlijk niet voor autochtonen. Die hebben nooit problemen. En als ze ze hebben, dan krijgt iedereen ze te horen. Hielden die autochtonen hun mond maar eens over problemen. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan die stoere allochtonen die als Atlas* hun zorgen dragen.

* karma voor de eerste die hem begrijpt

dj_phreak zei:
Dus omdat de regels hier inderdaad wat laks zijn is het terecht dat dat gebeurt? Dan is het dus toch maar weer de schuld van de Nederlanders?

Zeker. Maar dat gaat ook zeker beide kanten op.

Voor een inbraak komen ze hier soms al helemaal niet meer langs. En ik woon nog in een redelijk nette buurt.

Het zou weer lekker makkelijk zijn, maar helaas.

Ach arme jongen! Is het zo moeilijk hier? Wat doen we je toch aan?!?!?! Onze welgemeende excuses. We zullen je niet langer dwingen om te blijven, je mag weg! :rolleyes:
Geaccepteerd worden? Laten we eens beginnen bij het begin. Zodra ik iemand waarvan ik praktisch zeker weet dat hij (zelden "zij", want meisjes doen het veel beter) hier is geboren extreem gebrekkig Nederlands hoor praten is het voor mij al 'game over'. Zo iemand weiger ik inderdaad te accepteren. Net als dat ma Tokkie ook geen baan bij een callcenter zal krijgen. Eigen schuld, dikke lul.

Wat betreft spanningen: het is ook spannend om door het centrum van een grote stad te lopen. Want door welke groep allochtone jongeren zal je deze keer worden uitgedaagd? Of, als je vrouw bent, zeker weten dat je tijdens koopavond minstens 1x per avond fysiek wordt lastiggevallen en tig keer voor h**r wordt uitgemaakt. En nooit door Lonsdale- of andere (even trieste) groepjes blanke jeugd.

Problemen binnen de familie? Dat hebben autochtonen natuurlijk nooit! Wat weten zij er van? Wanneer leren we nu eens dat "wij" het allemaal makkelijk hebben en "jullie" met alle problemen zitten opgescheept! Domme blanken!

En dat geldt natuurlijk niet voor autochtonen. Die hebben nooit problemen. En als ze ze hebben, dan krijgt iedereen ze te horen. Hielden die autochtonen hun mond maar eens over problemen. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan die stoere allochtonen die als Atlas* hun zorgen dragen.

* karma voor de eerste die hem begrijpt

Goed gezegd DJ. Weinig aan toe te voegen.

Corazon zei:
Atlas droeg de wereld op z'n schouders :cool: karma mag je houden :p
Je had het ook niet verdiend. :) Het was een verwijzing naar een bepaalde allochtone bevolkingsgroep die ook een handje heeft van bovenstaande retoriek. :P

dj_phreak zei:
Je had het ook niet verdiend. :) Het was een verwijzing naar een bepaalde allochtone bevolkingsgroep die ook een handje heeft van bovenstaande retoriek. :P

Ohh shit :roflol: dacht ik effe slim te zijn

Terug
Naar boven