Dus omdat de regels hier inderdaad wat laks zijn is het terecht dat dat gebeurt? Dan is het dus toch maar weer de schuld van de Nederlanders?
Zeker. Maar dat gaat ook zeker beide kanten op.
Voor een inbraak komen ze hier soms al helemaal niet meer langs. En ik woon nog in een redelijk nette buurt.
Het zou weer lekker makkelijk zijn, maar helaas.
Ach arme jongen! Is het zo moeilijk hier? Wat doen we je toch aan?!?!?! Onze welgemeende excuses. We zullen je niet langer dwingen om te blijven, je mag weg!

Geaccepteerd worden? Laten we eens beginnen bij het begin. Zodra ik iemand waarvan ik praktisch zeker weet dat hij (zelden "zij", want meisjes doen het veel beter) hier is geboren extreem gebrekkig Nederlands hoor praten is het voor mij al 'game over'. Zo iemand weiger ik inderdaad te accepteren. Net als dat ma Tokkie ook geen baan bij een callcenter zal krijgen. Eigen schuld, dikke lul.
Wat betreft spanningen: het is ook spannend om door het centrum van een grote stad te lopen. Want door welke groep allochtone jongeren zal je deze keer worden uitgedaagd? Of, als je vrouw bent, zeker weten dat je tijdens koopavond minstens 1x per avond fysiek wordt lastiggevallen en tig keer voor h**r wordt uitgemaakt. En nooit door Lonsdale- of andere (even trieste) groepjes blanke jeugd.
Problemen binnen de familie? Dat hebben autochtonen natuurlijk nooit! Wat weten zij er van? Wanneer leren we nu eens dat "wij" het allemaal makkelijk hebben en "jullie" met alle problemen zitten opgescheept! Domme blanken!
En dat geldt natuurlijk niet voor autochtonen. Die hebben nooit problemen. En als ze ze hebben, dan krijgt iedereen ze te horen. Hielden die autochtonen hun mond maar eens over problemen. Ze zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan die stoere allochtonen die als Atlas* hun zorgen dragen.
* karma voor de eerste die hem begrijpt