AndroidHealthClinic

schadelijk effect op lever door stanozolol vallen mee

Alles met mate mannen, dat is de sleutel :P

Imo moet je geen grenzen opzettelijk overschrijden en jezelf regelmatig laten testen. Dat is imo relatief veilig kuren.

Idd, je moet er niet te veel met gaan overdrijven zoals 12weken aan een stuk 100mg winny ED, maar denk niet dat er veel mensen zijn die het gaan proberen (alhoewel het mij al eens paar hebben voorgesteld, echt gekkenwerk)

Idd, je moet er niet te veel met gaan overdrijven zoals 12weken aan een stuk 100mg winny ED, maar denk niet dat er veel mensen zijn die het gaan proberen (alhoewel het mij al eens paar hebben voorgesteld, echt gekkenwerk)

Ken er zo eentje die eens 8maanden aan een stuk op 40mg winny per dag zat en heeft er nooit iets aan overgehouden...let wel kerel leefde anders supergezond...

Ken er zo eentje die eens 8maanden aan een stuk op 40mg winny per dag zat en heeft er nooit iets aan overgehouden...let wel kerel leefde anders supergezond...

is volgens mij echt het risico niet waard.. Vanaf je de echte bijwerkingen begint te merken, is het meestal te laat..

En ik iemand 6 maand aan een stevige dosis dbol. Ook niks aan de hand.

Natuurlijk is dit niet voor iedereen weggelegd.

wat een domme, simpele reacties. niks aan de hand. we zullen wel zien wat er over een paar jaar aan de hand zal zijn.

je bent ook nog maar 27 jaar, maar hoe kan jij nu al weten dat je lever niet vol tumoren zit binnen 15 jaar. je kan wel degelijk levertumoren krijgen door regelmatig hoge dosissen AS te nemen, zelfs al zou je ze nooit gekregen hebben indien je geen AS zou gebruikt hebben. vraag dat maar aan een hepatoloog.

herken ik daar een licht neerbuigende ondertoon dirkie?

ik zeg ook niet dat hoge doseringen AS geen carcinogene effecten kunnen hebben, ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is en ik kan geen enkel geval opnoemen van het voorkomen van het door jou genoemde

wat ik wel zeg is dat de schadelijke effecten op de lever zwaar overrated zijn, er wordt hier op het forum gesproken over orals alsof langer dan 6 weken dianabol gebruik onherroeppelijke mutaties aan enzymen in de lever toebrengt.. en dat is imho bullshit - ik laat mijn leverwaarden continu meten en zie niets meer dan de verwachte lichte verhogingen in deze waarden (zelfs bij 'extreme' doseringen)

in vergelijking met bv. de effecten van 8 weken overmatig gebruik van alcohol durf ik de effecten van 8 weken dianabol zelfs verwaarloosbaar te noemen, maar vraag dat maar aan mr. J.M.L. Vroom - dat is de directeur van de Maag Lever Darm stichting ;)

• Topic Starter Topic Starter
ook een interresant artikkeltje inderdaad...

herken ik daar een licht neerbuigende ondertoon dirkie?

ik zeg ook niet dat hoge doseringen AS geen carcinogene effecten kunnen hebben, ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is en ik kan geen enkel geval opnoemen van het voorkomen van het door jou genoemde

wat ik wel zeg is dat de schadelijke effecten op de lever zwaar overrated zijn, er wordt hier op het forum gesproken over orals alsof langer dan 6 weken dianabol gebruik onherroeppelijke mutaties aan enzymen in de lever toebrengt.. en dat is imho bullshit - ik laat mijn leverwaarden continu meten en zie niets meer dan de verwachte lichte verhogingen in deze waarden (zelfs bij 'extreme' doseringen)

in vergelijking met bv. de effecten van 8 weken overmatig gebruik van alcohol durf ik de effecten van 8 weken dianabol zelfs verwaarloosbaar te noemen, maar vraag dat maar aan mr. J.M.L. Vroom - dat is de directeur van de Maag Lever Darm stichting
6 weken dianabol of winstrol is inderdaad niet iets waar je blijvende schade van zal hebben. is inderdaad minder erg dan 6 weken elke avond zuipen. eigenlijk noem ik dat geen kuren. ik heb het vooral over zware kuren jaren aan een stuk met enkel een paar weken rustperiodes ertussen. en 6 maanden aan een stuk dianabol zoals iemand daar beweerde, daar zouden volgens mij ook wel is problemen van kunnen komen.

Terug
Naar boven