AndroidHealthClinic

Schatting BF %

Fitt

Dutch Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Heb net even een foto gemaakt, kunnen jullie schatten hoeveel BF ik heb?
De weegschaal gaf 18% aan bij een gewicht van 67,6kg.

Doe nu ook HIIT na KT 20 minuten totaal - 30sec sprint 60 sec recovery is dit genoeg om puur lichaamsvet kwijt te raken in combinatie met een goed voedingsschema?

Want hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/ staat dat je minimaal 4x per week 3 kwartier cardio moet doen om BF kwijt te raken. En hoeveel keer in de week kun je HIIT doen?

alvast bedankt :rolleyes:

Body.jpg

Mwoah 18 zit niet heel ver van de waarheid denk ik in dit geval. 16-17% denk ik persoonlijk.

Bf percentage klopt wel. Gewoon lekker doorgaan. HIIT is een flinke aanslag op je CNS dus dat moet je even in de gaten houden. De aanbeveling is een dag rust tussen twee trainingen, of dat ook nodig is is afhankelijk van o.a. de intensiteit van je training en je conditie.

Ik kan een aantal dagen achter elkaar voluit HIIT-ten, daarna voel ik dat mijn lijf moe wordt en doe ik even rustiger aan. Als ik 's ochtends al voel dat mijn lijf moe is neem ik een dag vrij van trainen. Als ik merk dat mijn rusthartslag hoger is dan gebruikelijk doe ik ook even kalm aan.

Goed blijven opletten dus.

Gr. D.

Bf percentage klopt wel. Gewoon lekker doorgaan. HIIT is een flinke aanslag op je CNS dus dat moet je even in de gaten houden. De aanbeveling is een dag rust tussen twee trainingen, of dat ook nodig is is afhankelijk van o.a. de intensiteit van je training en je conditie.

Ik kan een aantal dagen achter elkaar voluit HIIT-ten, daarna voel ik dat mijn lijf moe wordt en doe ik even rustiger aan. Als ik 's ochtends al voel dat mijn lijf moe is neem ik een dag vrij van trainen. Als ik merk dat mijn rusthartslag hoger is dan gebruikelijk doe ik ook even kalm aan.

Goed blijven opletten dus.

Gr. D.

+1

En let even extra op je voeding als je zo bezig bent!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt voor het advies. :)
Heb me kcal behoeft uitgerekend maar dan kom ik op een onderhoudsbehoefte van 1594 kcal is dat niet heel laag ?

Nog even me schema toegevoegd

voedingschema

Bijlagen

Waar heb jij dit voedings schema vandaan???Ziet er heel mooi uit ik heb nog een oud schema werkt wel goed maar dit ziet er heel mooi uit zeg.

Mvg Marcel.

Ja, heb ik zelf gemaakt alleen je kan niet zoals bij die andere schema's producten selecteren en dat er dan vervolgens de voedingswaarde uit komt rollen. :)

Ik zou maximaal vijf keer per week HIIT doen. Maar wel aan het einde van je cutschema, als je tegen je plafond loopt te hikken. Doorgaans zou drie a vier keer per week voldoende moeten zijn i.v.m. rust.

Terug
Naar boven