MuscleMeat

Schema controle/advies

MVDS

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Hallo allen,

Sinds een maand of 2 ben ik weer begonnen met fitnessen, voornamelijk om weer in vorm te komen en massa op te bouwen. Nu ik het idee heb de basis weer onder controle te hebben, wil ik graag weer beginnen met het volgen van een fullbody schema. Daarom heb ik onderstaand schema gemaakt. Graag zou ik van jullie, als ervaren fitness-guru's ;), advies willen ontvangen over eventuele aanpassingen in volgorde/oefeningen. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien of niet goed begrepen. Ook als het wel klopt, zie ik daar graag een bevestiging van.

Benen
Squats 3x9
Calf Press 3x9

Rug
Barbell Bent Over Row 3x9
Hyper Extension 3x9

Borst
Barbell Bench Press 3x9
Dumbell Incline Press 3x9

Schouders
Barbell Overhead Press 3x9
Dumbell Lateral Raise 3x9

Lats
Shrugs 3x9

Triceps
Tricep Dips 3x9
Cable Tricep Extension 3x9

Biceps
Cable Curl 3x9
Incline Dumbell Curl 3x9

Buik
Ab Crunch (Apparaat) 3x20
Leg Raises 3xFailure

Mijn doel is, zoals gezegd, het bouwen van massa. Ik ben mij bewust van het belang van eten en rust en let hier dan ook goed op. Ik ga 2 keer per week dit schema af werken en daarnaast nog 2 tot 3 keer per week mijn conditie bij te werken door te gaan fietsen.

Mochten er nog vragen zijn, schroom dan niet om deze te stellen. Alvast bedankt voor de moeite!

Laatst bewerkt:
Bij 2x per week zou ik de standaard compounds pakken.
De totale reps rond de 25-30 per oefening voor 3×8 5×5 3×10 4×6 8x3 10x3 6x4 wat je zelf fijn vindt

Squats
Bench
Deadlift
Press
Chin ups
Facepulls

Bij 2 keer per week zou ik zoiets doen:

Squat
Deadlift
Bench
Overhead press
Barbell row