Fitness Seller

Schema eerste kuur!

BodyMaster1

Cool Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal,

Hierbij mijn schema omtrend mijn eerste kuur.
Het is de bedoeling een lichte kuur te nemen. Dan zal ik zo min mogelijk bijwerkingen oplopen, of minder ernstig.

Kuur: DBoll +Winstrol 5 weken.

Week 1: 15mg Dboll + 10mg Winstrol per dag
Week 2: 25mg Dboll + 10mg Winstrol per dag
Week 3: 35mg Dboll + 15mg Winstrol per dag
Week 4: 30mg Dboll + 15mg Winstrol per dag
Week 5: 20mg Dboll + 10mg Winstrol per dag

Nakuren met Nolva:

Week 1: dagelijks 30 mg
Week 2: dagelijks 10mg

En dat zal het ongeveer worden!
Hieronder nog is mijn stats:

-20.5 jr
-1.80cm
-89 kg
-13% vet
-3.5 jr in training -4/5 keer per week.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Groetjes,
Stefan

waarom maar 5 weken en geen 6?de winny is veel te laag gedoseerd daar ga je niks van ondervinden+ d-boll niet op en afbouwen ,het lichtste kuurtje
die je kunt doen met deze stack is
week 1-6 20mg d-boll/dag
week 1-6 25mg wistrol/dag

20mg d-boll=minimum dosis
25mg winstrol=minimum dosis
als je winny neemt hoef je niet na te kuren met een middel als nolva je kunt gewoon clomid nemen of HCG

Doe de winstrol tabs maar op 30-40 mg /dag. 10mg per dag is VEEL te weinig.

En zoals dream warrior al zei: je hoeft niet op en af te bouwen. Beter kun je de 5 weken vol knallen. De 15 mg dboll per dag zal niet veel doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Dream,

Zijn 2 van deze verschillende tabletten niet erg schadelijk voor je lever?
Of is daar de hoeveelheid niet echt te groot voor?
Met zo'n lichte kuur? hoeveel kg kom je daarvan aan gemiddeld..?
En ja kan maar 5 weken gebruiken want daarna ga ik op vakantie.

:
als je winny neemt hoef je niet na te kuren met een middel als nolva je kunt gewoon clomid nemen of HCG

-Hoe ziet dat schema eruit na mijn kuur?

Groetjes,

Laatst bewerkt:
ja 2 orals is niet al te best, maar op jouw voorgenomen dosis valt het gelukkig mee. Alleen zoals al gezegt, is je dosis te laag . Althans voor de winstrol.

gains zijn afhankelijk van veel factoren en verschillen per persoon. Ik zou er geen uitspraak over durven doen.

Denk er wel aan dat je op vakantie niet je eigen vol giet met bier, wel blijft trainen en ook goed blifjt eten, anders zijn al je gains weer weg als je terug komt in Nederland.

Frank123 zei:
Denk er wel aan dat je op vakantie niet je eigen vol giet met bier, wel blijft trainen en ook goed blifjt eten, anders zijn al je gains weer weg als je terug komt in Nederland.

Hallo Frank,

Ik kan je gerust stellen.
Ik train zo serieus en ben zo zuinig op mijn lichaam dat alcohol en roken bij mij uit den boze zijn! zelfs op vakantie!!
Ook dan zoek ik altijd iets met een sportschool en waar ik goed kan eten! :cool:

Ik heb er heel goed over nagedacht! :-)
Ik vind jou doseringen wel erg hoog! 40mg Dboll en 50mg Winstrol en dat per dag op je lever???!!
Nou dat ga ik hem zeker niet aandoen.
Zoals ik al zei wil ik een licht kuurtje omdat dan de nadelige effecten evt veel minder zijn!

Groetjes,
Stefan

BodyMaster1 zei:
Hallo Dream,

Zijn 2 van deze verschillende tabletten niet erg schadelijk voor je lever?
Of is daar de hoeveelheid niet echt te groot voor?
Met zo'n lichte kuur? hoeveel kg kom je daarvan aan gemiddeld..?
En ja kan maar 5 weken gebruiken want daarna ga ik op vakantie.

:

-Hoe ziet dat schema eruit na mijn kuur?

Groetjes,

zoals dutch windmill zei in de vorige thread zolang je niet boven de 50mg oral/dag komt is het niet zo erg mits je veel water drinkt natuurlijk,en als eerste kuur zul je met het schemaatje die ik je heb aangeraden mooie resultaten boeken hoor,het belangrijkste bij je eerste kuur is dat je een dosis neemt die niet erg hoog is,je resultaten zullen zoiezo goed zijn(mits je de minimun te nemen dosis neemt)

Ik heb mn kuurtje dbol op 50mg/dag gedaan....nu wil ik niet zeggen dat je dat ook moet doen maar zou toch op zon 30mg/dag gaan zitten.

Mss de winnie ook op die dosering?

Ja vertel mij niets over voeding ;)
Maar dan zal ik zo rond de 30mg Dboll zitten en 20 mg Winstrol per dag.
Ik zal het dan verdelen over de dag bij een maaltijd.
Zoiets zal het dan worden 5-6 weken lang.

En dan nog die nakuur? welke is het beste en hoelang moet dat ingenomen worden? en vlak na je kuur of even wachten?

Ik dacht zoals ik al schreef zelf dus aan Nolva 40mg per dag een week lang en de 2e week 20mg.

dream warrior zei:
waarom maar 5 weken en geen 6?de winny is veel te laag gedoseerd daar ga je niks van ondervinden+ d-boll niet op en afbouwen ,het lichtste kuurtje
die je kunt doen met deze stack is
week 1-6 20mg d-boll/dag
week 1-6 25mg wistrol/dag

20mg d-boll=minimum dosis
25mg winstrol=minimum dosis

Ik hoor/lees vaak dat je moet op- en afbouwen. Ik heb zelf het ook niet toegepast in mijn toekomstige kuur, lees hier vaak dat af en opbouwen niet hoeft, maar waarom niet ?

die combinaties van een beetje dbol + een beetje winstrol. flutkuurtje dat niet veel zal uithalen. van alles te weinig om te groeien maar toch genoeg om uw hormonaal systeem plat te leggen. en dat omdat ze binnen twee maanden op vakantie gaan, denken dat ze vrouwen gaan versieren omdat ze er iets beter uit zien maar wel problemen hebben om hun pietje recht te krijgen. ik noem dat kuurtjes om mee te lachen. begin er niet aan want het zal echt niet veel uithalen. het verschil ga je bijna niet zien, je lever en libido krijgt een opdonder voor niets.

prinsjj zei:
Ik hoor/lees vaak dat je moet op- en afbouwen. Ik heb zelf het ook niet toegepast in mijn toekomstige kuur, lees hier vaak dat af en opbouwen niet hoeft, maar waarom niet ?

Weggegooide tijd en geld.

Stel je begint met 10 mg dbol/dag...dan moet je lever evengoed werken om de stof af te breken, tegelijkertijd is de dosering hoog genoeg om je lichaamseigen testosteronproductie plat te gooien en te laag om ook maar enig spieropbouwend effect te hebben.

Gewoon meteen vanaf dag 1 naar de gewenste dosering gaan.

Terug
Naar boven