MuscleMeat

schema van highlander

zou je niet snel overkill krijgen,met zo'm schema?

• Topic Starter Topic Starter
zou je niet snel overkill krijgen,met zo'm schema?

als je het zou doen als zunnepitte zegt dan is het idd overkill.
die gozer is niet helemaal goed! want mijn doel is in bf te dalen en die gozer zit nou tegen me te zeggen dat ik 8000kcal per dag moet gaan eten! is trouwens ongeveer drie keer zoveel als dat ik nu eet.

maar schema nu gaat goed hoor begin steeds meer definitie te zien en dat is ook mijn uiteindelijke doel.

zou jij nog wat anders doen met dit schema? zo ja? laat het me ff weten?
opbouwende positieve (kritiek) is altijd goed:D

ik persoonlijk zou de helft van de trainingen schrappen!maar ik herstel ook niet zo goed,maar dit lijkt mij als natural niet echt fijn!

ik persoonlijk zou de helft van de trainingen schrappen!maar ik herstel ook niet zo goed,maar dit lijkt mij als natural niet echt fijn!

als eerst wil ik hierop zeggen dat er nog nix is gevraagd over de intensiteit en het aantal herhalingen die ik doe. ook heb ik er expres geen aantal kg bij gezet en weet niemand wat mijn max.
train ook niet elke dag op mijn max want dat zou ik ook niet trekken.

daarbij wil ik ook nog even zeggen dat ik ook natural ben.
heb hier en daar wel last van spierpijn maarja zoals ze wel is zeggen:
no pain no gain:D

als eerst wil ik hierop zeggen dat er nog nix is gevraagd over de intensiteit en het aantal herhalingen die ik doe. ook heb ik er expres geen aantal kg bij gezet en weet niemand wat mijn max.
train ook niet elke dag op mijn max want dat zou ik ook niet trekken.

daarbij wil ik ook nog even zeggen dat ik ook natural ben.
heb hier en daar wel last van spierpijn maarja zoals ze wel is zeggen:
no pain no gain:D

Zeg dat maar als je met een ontstoken pees zit omdat je de arme spier niet eens een dagje laat rusten.

ps. afvallen door middel van veel reps/sets is onzin. Je hebt geen 'cut trainingsschema'.
pps. Hoeveel meten die monsterbenen van je?
ppps. I`m calling bullshit on this one.

Zeg dat maar als je met een ontstoken pees zit omdat je de arme spier niet eens een dagje laat rusten.

ps. afvallen door middel van veel reps/sets is onzin. Je hebt geen 'cut trainingsschema'.
pps. Hoeveel meten die monsterbenen van je?
ppps. I`m calling bullshit on this one.

heb je weleens gehoord van pha training?
zoek het eens op dat weerlegt jou totale theorie!

me benen vallen nu gelukkig ook wel weer mee aangezien er veel vet af is gegaan. ze zijn nu 63cm

en die van jou?

heb je weleens gehoord van pha training?
zoek het eens op dat weerlegt jou totale theorie!

me benen vallen nu gelukkig ook wel weer mee aangezien er veel vet af is gegaan. ze zijn nu 63cm

en die van jou?

Ik ken PHA training, en weet dat het vroeger in bodybuild kringen gebruikt werd. Jij bent geen bodybuilder. Je bent een highlander, train als een highlander.

De omvang van mijn benen doen er niet toe, maar omdat je zo geintreseerd bent: 78cm op 20% bf.

Grappig ietsje van kerst: haar middel is 74cm.

CIMG0270.jpg

Als ik van jou was zou ik op de achtste dag ook nog mijn bovenlichaam trainen.
There can be only one (ontstekingen, schouders naar de kloten etcetera).

Whooow dis nog erger als mijnschema.. beetje veel.. Ik zou voorzichtig zijn metschouders enzohoor..

Ha.. leuk!

Jullie hebben gelijk als hij ontstekingen zou hebben zou rusten goed zijn!
Maar als het zover komt is hij al te ver heen.

Als jij dagelijks je volle lichaam traint op bijv 40% van je 1RM dan ondervind je lichaam zo goed als geen schade of irritatie! zou hij daarin tegen niet nadenken bij trainingen dan kan hij idd overbelastingen krijgen.. Daarom moet je je hersenen gebruiken en naar je lichaam luisteren.

Verder is het een duidelijke vorm van racisme als je denkt dat alle highlanders hetzelfde trainen. Dan kan je net zo goed zeggen dat alle Negroide mensen hardlopers zijn!
Powerlifters trainen ook niet allemaal hetzelfde en bodybuilders ook niet!

Tevens zou ik graag meer willen weten over die PHA training die volgens EmileV in BB kringen gebruikt zou worden?? ooh waarom dan? wat is het dan voor training? leg eens uit dan... Waarom zou een fitnesser of andere sporter er niets aan hebben?
Waar staat de afkorting eigenlijk voor?

Terug
Naar boven