MuscleMeat

Schijfopruiming

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Schijfopruiming: verwijderen overbodige bestanden..

Windows XP : Startmenu--> Programma's --> Bureau-accessoires --> Systeemwerkset --> Schijfopruiming

Nu ik mn HD eens wou defragmenteren, dacht ik dit eerst uit te voeren, goed idee of afblijven ?

Gaat uiteraard enkel om de C:\schijf

eerst schijf opruimen, overbodige programmas wissen, registry cleaner en zo en dan eens defragmenteren.

je begint toch ook pas het stof weg te doen als alles opgeruimd is, niet? ;)

Idd

Verder C:\Documents and settings\<username>\local settings\temp leeg maken (schijfopruiming pakt deze NIET mee)

Verder C:\windows\temp en C:\temp. (op sommige pc's is ie aanwezig en zit er een aanzienlijke hoeveelheid shit in)

• Topic Starter Topic Starter
eerst schijf opruimen, overbodige programmas wissen, registry cleaner en zo en dan eens defragmenteren.

je begint toch ook pas het stof weg te doen als alles opgeruimd is, niet? ;)

Kan ik iets mee Tweak UI doen mbt register ?
Géén CCleaner momenteel op pc.

Idd

Verder C:\Documents and settings\<username>\local settings\temp leeg maken (schijfopruiming pakt deze NIET mee)

Verder C:\windows\temp en C:\temp. (op sommige pc's is ie aanwezig en zit er een aanzienlijke hoeveelheid shit in)

Ok, bovenstaande maak ik al regelmatig eens leeg zodat er nu bijna niets in stond.
Bij schijfopruiming lees ik WebClient/Publisher tijdelijke bestanden net onder mn tijdelijke bestanden, wat is dit precies ?

Mwah ... kan 1 of andere plugin zijn die tijdelijk wat rommel heeft gemaakt ... aanvinken en weg ermee

Idd

ccleaner pakt deze toch wel mee ofnie?

• Topic Starter Topic Starter
Mwah ... kan 1 of andere plugin zijn die tijdelijk wat rommel heeft gemaakt ... aanvinken en weg ermee

:) Lol
Ik heb die aangevinkt (Webclient/Publisher bestanden..) en OK, gaat dus niet weg...
Na reboot nog eens gaan kijken ,staan er nog.

Terug
Naar boven