XXL Nutrition

Schijtprobleem

EatDatMass

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
71kg
Sinds ik begonnen ben met bodybuilden schijt ik minstens 1x per dag, soms 2x, terwijl ik vroeger om de 3 dagen moest schijten. Ben nogal een ecto dus at vroeger helemaal niet veel (vandaar het weinig schijten), terwijl ik nu natuurlijk veel meer eet. Heb ook altijd al last van me darmen gehad. Ben wel benieuwd hoe vaak andere mensen hier per dag een grote boodschap moeten doen :D

Is geen troll topic maar een serieuze vraag.

allergie voor lactose?

2x per dag soms 3
het is dus vrij normaal hoor

Sinds ik begonnen ben met bodybuilden schijt ik minstens 1x per dag, soms 2x, terwijl ik vroeger om de 3 dagen moest schijten. Ben nogal een ecto dus at vroeger helemaal niet veel (vandaar het weinig schijten), terwijl ik nu natuurlijk veel meer eet. Heb ook altijd al last van me darmen gehad. Ben wel benieuwd hoe vaak andere mensen hier per dag een grote boodschap moeten doen :D

Je eet meer, je verbranding gaat omhoog dus, moet er ook wat uitkomen.

Ik schijt maar 1x max 2 per dag. Is dus idd heel normaal.

Dat is toch alleen maar goed?
Dan heb je weer extra poep om aan de vogels te geven in deze koude periode. Beter dan vogelvoer want daarmee lok je weer ratten.

Gewoon schijt aan hebben.

meer eten + meer vezels = vaker schijten.

in de bulk poep ik ook veel meer als in de cut.

Hangt allemaal van je voeding inname af.

wat is last? kramp? ruften? dunne poep?

OT: ik ga 1 meestal 2 en soms 3x per dag

Vezels eten help goed, ben nu net begonnen met bben en ben nu twee weken meer aan het eten. Had wel wat last van een heel opgeblazen vol gevoel, nu ik meer vezels eet heb ik beter stoelgang. Maarja mijn lichaam zal er ook wel aan moeten wennen.

genoeg drinken ook als je veel vezels eet
anders kejje nie meer poepe

In ga ook altijd 2 tot 3 x per dag. 1 tot 3 keer is zo'n beetje de standaard heb ik altijd begrepen.

wat schijten jullie veel! moet er niet aan denken om 3x per dag te schijten.

ik schijt om de dag, soms sla ik 2 dagen over en ik eet niet weinig.

schijttopic

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 13:15 ----------

OT: 2 soms 3 keer per dag

1 a 2 x per dag. heb ook soms last van darmen als ik te veel slechte vetten eet.

Als BB eet je gewoon veel meer. Ik schijt soms zoveel dat de berg gewoon tot boven het water uitsteekt.

Na de thaiboks heb ik dan vaak weer nucleaire spetterpoep. Waarschijnlijk van de adrenaline.

Wil je ook de gemiddelde kleur en consistentie weten? Misschien een instagram?

Gaan we nu echt allemaal opbiechten hoe vaak we moeten poepen op een dag?
Mafkezen

Terug
Naar boven