XXL Nutrition

Schijtprobleem

Twee beste heuvels geurende excrementen

Ik poep zo vaak en zo luid als mogelijk.

Hardcore eten = Hardcore schijten dat lijkt me duidelijk

What comes IN..... must come OUT!!

ik moet 3 keer 1 keer voor of na het ontbijt, 2e keer na mn 3e maaltijd en 3e keer na mn 5e maaltijd... het is een gewoonte geworden

Moest voor mijn fitness makkelijk 2-3x per dag. Tegenwoordig 3-5x per dag.

Ik twee keer in de ochtend en nog een paar keer in de avond. Of het aan de eiwitten ligt weet ik niet. Ik merk wel dat wanneer ik me niet aan mijn dieet hou en brood ga eten en zo en chips dat ik dan gewoon de hele dag op de plee zit.

Schijten is een soort van zelfexpressie!

ik eigenlijk altijd 2x per dag

Hardcore eten = Hardcore schijten dat lijkt me duidelijk

idd minstens 5x per dag, dat op 6a7 maaltijden per dag, vooral smorgens, en indien je nog meer info wil, het ligt meestal tot boven de waterspiegel in de pot :) een leuk torentje haha

2x per dag. soms ook wel eens 1x op een dag. maar dan wil hij ook niet weg:(

1x per dag, elke ochtend.
Zit op 4500 á 5000kcal per dag, waarvan 600g koolhydraten,.

Ik kies expres voor witte rijst en witte macaroni, omdat ik door teveel vezels juist constipatie krijg.
Ik drink ca. 2 liter per dag en krijg zo'n 20 á 40g vezels per dag binnen, het verschilt nogal, hoe vaak ik een havermout shake pak(150g havermout, 500ml melk, 40g proteine) en proteine pannekoeken (nomnom!)

Eerst at ik 3 maaltijden met 150g zilvervliesrijst(ongekookt gewogen), voor een totaal van 450g..
En 2x 150g havermout.
Dat was samen al 57g vezels, en dat zijn puur mijn ontbijt en brunch/lunch/avondeten.. dan had ik om 2100 nog een maaltijd (vaak pizza, zitten ook veel vezels in, 10g in big american bijvoorbeeld).. en kwam ik soms wel aan de 70g vezels.

Ik dronk toen ook echt 3 á 3,5 liter water per dag maar het mocht niet baten.
Ik heb heel lang last gehad van constipatie, winderigheid, maag/darmkrampen zonder te weten waar het aan ligt.
Uiteindelijk bleken het dus gewoon de vezels te zijn.. Ik tik nu maximaal de 40 gram aan, en dat is op de hoge dagen.
Meestal rond de 30g vezels, hoger ga ik ook niet meer.
Sindsdien heb ik geen enkel constipatie probleem meer gehad.

Sinds ik begonnen ben met bodybuilden schijt ik minstens 1x per dag, soms 2x, terwijl ik vroeger om de 3 dagen moest schijten. Ben nogal een ecto dus at vroeger helemaal niet veel (vandaar het weinig schijten), terwijl ik nu natuurlijk veel meer eet. Heb ook altijd al last van me darmen gehad. Ben wel benieuwd hoe vaak andere mensen hier per dag een grote boodschap moeten doen :D

Is geen troll topic maar een serieuze vraag.
Ja, nou om de 3 dagen moeten "schijten" zoals je dat hier zo mooi verwoord, is vrij weinig. Beneden gemiddeld in ieder geval. Ik denk dat als we een gemiddelde dbb'er bekijken dan zal deze gemiddeld 1 keer per dag schijten, en dat is exclusief het onderschijten van andere leden hier.

Ik schijt 15 keer per dag.

Ik schijt zoveel dat mijn lichaam inmiddels denkt dat alles er aan de achterkant uit moet. Verdomd lastig bevruchten kan ik je zeggen.

ik heb keer me longen eruit gescheten..

..zoo toen had ik het benauwd zeg pfff

Terug
Naar boven