AndroidHealthClinic

SCHIJVEN ACHTER TEPEL als ik er in knijp komt er een geel spul uit!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
willlem zei:
is wel lekker vlot behandeld zo...gewoon pus eruit knijpen en klaar is kees :)

konhet maar bij iedereen zo makkelijk gaan

haha ik zat me te vervelen en kneep beetje in mijn tepel en zag tot me verbazing dat er iets uitkwam:eek:
nooit gedacht dat mannan ook baby s kunnen voeden:D

Big_T zei:
Geen jeuk in eerder weken? Het is toch niet zo dat je plots schijven hebt. Dat bouwt langzaam op, eerst wat jeuk dan verdikking en word het steeds opvallender. Normaal begin je onmiddelijk met 1 week nolvadex bij het minste jeuk/zwelling.

nee geen jeuk gehad,,
en heb nooit problemen gehad bij mijn kuren,,
ze hebben me geadviseert geen test meer te gebruiken als ik ooit nog eens kuur:rolleyes:

als ik me verveel knijp ik wel ff in iets anders hoor..

:cool:

beachman zei:
nee geen jeuk gehad,,
en heb nooit problemen gehad bij mijn kuren,,
ze hebben me geadviseert geen test meer te gebruiken als ik ooit nog eens kuur:rolleyes:
Wellicht kan een aromataze blocker en of een combinatie van nolvadex preventief helpen, bij deca kan je ook gyno krijgen. Test is niet de enige anabool die het kan veroorzaken.

maar laat er eens naar kijken idd, of het operatief weggehaald dient te worden.

Big_T zei:
Kan gewoon vocht van de klier zijn hoor, misschien zelfs wat melk productie. ;)

hoop het maar want als ik nu een wat stakker shirt aan heb lijkt het net of ik vet ben je weet wel die mensen die een buik hebben die hebben ook van die tepels die hangen :D

je geeft al aan dat je tijdens je kuur schijven achter je tepel kreeg!
ik begrijp niet dat je dan het gebruik van nolva uitstelt???

waarschijnlijk kan je het niet meer terugkeren, maar zou toch maar wat nolva aanschaffen om het in te dammen..afspraak maken met je huisarts is de volgende stap..!!!

Wtf? Schijven achter je tepels, er in knijpen en er komt pus uit, daarom maar helemaal leeg geknepen, probleem opgelost.

Uhmmz, ok...?

beachman zei:
hoop het maar want als ik nu een wat stakker shirt aan heb lijkt het net of ik vet ben je weet wel die mensen die een buik hebben die hebben ook van die tepels die hangen :D
Ik weet wat je bedoeld want heb er ook wat last van gehad. Of het nog weg zal gaan bij jou durf ik niet te zeggen, vrees van niet. Weghalen is niet altijd goedkoop, zeker als het in een prive kliniek gebeurd en er liposuctie bijkomt. Dus zeker eens laten onderzoeken.

Rob G zei:
Wtf? Schijven achter je tepels, er in knijpen en er komt pus uit, daarom maar helemaal leeg geknepen, probleem opgelost.

Uhmmz, ok...?

de schijven zijn nu wel helemaal weg,,,
maar ga morgen naar huisarts dan hoor ik het wel weer,,

ik heb last van gevoelige teelballen en als ik effe an m'n fluit trek komt er ook een soort vocht uit...zal morge ook maar effe naar de dokter gaan...

Lekker dollen man,serieuze shit dit.

Kanker aan de borst bij mannen komt voor.Bij aromatiserende middelen is er een bepaald gen wat kan leiden tot borstkanker.Door bepaalde receptorbezetting kan de borst gaan "lekken" en het tepelhof opzetten,ik zou idd zo snel mogelijk naar de dokter gaan.

nix om over te geiten

niet slim om het zover te laten komen kerel, ga maar op zoek naar wat arimidex dat vindt ik zelf vereweg nog steeds het meest effectieve middel tyegen hevige gyno. Verder kan het stoppen met eenkuur vaak niet eens de oplossing zijn omdat je eigen test aanmaak nihil is en je dan vaak een slechte verhouding van oestrogenen tegenover testosteron krijgt waardoor je juist gyno zal krijgen.

Kijk als je schijven achter je tepel hebt zitten kan je spreken van gyno, maar ook kan er vocht-vet opslag optreden bij je tepel, meestal verdwijnt t vocht weer, maar het vet zal blijven zitten--->>> mijn inziens is wat je eruit kneep gewoon vet..... maar die schijven kan ik je garanderen dat het vette gyno is.

Als je vervolgens kuurt gebruik er sowieso een Aromatase remmer bij voorkeur voor A'dex of Femara...

Hoe lang heb je nagekuurd?
Hoe lang ben je nu van de Roids af?
Met welke middelen heb je gekuurd?
En hoe zag je kuur eruit?

B.t.w ook sowieso even naar de dokter gaan als je slim bent

hmm heb het antwoord nog niet echt voorbij zien komen...
Je hebt zeker deca of tren of oxy genomen? Door verhoging van prolactin, dus verhoging van progesteron zorgt dit ervoor dat de klieren onder de tepels melk gaan produceren.
Bij zwangere vrouwen schiet progesteron in hun lichaam ook omhoog om deze productie op gang te brengen. Echter worden ook exo-factoren beinvloed door deze productie. Als baby tepel gaat zuige wordt deze productie ook bevorderd. Oftewel als jij in je tepels loopt te vroete wordt het er niet minder op. Dit hoeft trouwens neit direct gyno te zijn, zijn ook mannen die dit van nature last van hebben.
Beste wat je kan doen is bromo/dostinex/t3/vit b6 en een anti-e gebruike

ik heb daar ook last van en ben toevalig gistere naar het ziekenhuis geweest en ze gaan nou een ego maken en dan gaan ze kijken of het vetweefsel of klierweefsel en dan gaan ze het weg hallen als het klierweefsel is en anders wor ik door verwezen naar een andere dokter ???

Hmm ik heb nog nooit wat gepakt, maar een paar jaar terug heb ik ook iets heel wazigs meegemaakt.

Zaten bij de vierdaagse (die wandelmars) langs de route in het zonnetje. Lekker aan de pils en aan het snacken.
Eind van de dag had ik gele kringen om mijn tepel heen in het shirt zitten (wit shirt). Zelfs naar meervoudig wassen, niet 100% schoon geworden.
Ook nooit meer gehad. Echt raar was dat.

Het enige juiste antwoord kan voorlopig zijn dat je eerst naar de huisarts gaat en het hele verhaal goed en eerlijk vertelt. Pas daarna ga je denken aan andere dingen. Blijkbaar kunnen het verschillende dingen zijn, dus ga je niet klakkeloos overnemen wat mensen hier neerzetten door zomaar medicijnen uit te proberen.

Dus ga naar je huisarts en wees eerlijk over je gebruik. Als je twijfelt over zijn opinion over de mogelijke oorzaak. Vraag dan om een doorverwijzing naar het ziekenhuis.

En laat ons weten wat de oorzaak is. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven