XXL Nutrition

SCHIJVEN ACHTER TEPEL als ik er in knijp komt er een geel spul uit!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ghehe..vaag man

Zit hier ook even flink te knijpen en idd er komt lichtelijk wat vocht uit...geil!

t*ring vindt het altijd wel kinky om lactating filmpies te zien........maar als ik dan jullie koppen erbij moet voorstellen,is het ineens niet zo geil meer:D

Bro's wat is dat voor ranzige shit neem dan gelieve nog een mooie vrouw dat kijkt wat lekkerder weg :D

Ik heb het ook gehad. Doorzichtig/geel spul niet echt water iets dikker. Gaat vanzelf weer weg en je tepels worden ook minder dik. Ben nou 2 maandjes verder en heb nergens meer last van behalve een klein beetje rare tepels..

hahaha, hoort erbij kerels, als je twijfelt of je wel echte gear heb gehad; knijp in je t**ten als er wat uitkomt is het goed!

sjit ik ook al, is eigenlijk best lekkahhhh :hornyna:

smaakt een beetje naar geitenmelk

Is het geen melk? :D Sorry, kon het niet laten.
ga naar de dokter! Ik heb nog nooit gehoord dat er bij gyno pus vrijkwam???

RichardV zei:
Hmm ik heb nog nooit wat gepakt, maar een paar jaar terug heb ik ook iets heel wazigs meegemaakt.

Zaten bij de vierdaagse (die wandelmars) langs de route in het zonnetje. Lekker aan de pils en aan het snacken.
Eind van de dag had ik gele kringen om mijn tepel heen in het shirt zitten (wit shirt). Zelfs naar meervoudig wassen, niet 100% schoon geworden.
Ook nooit meer gehad. Echt raar was dat.

Je had gewoon bier gemorst..

*knijpt ondertussen rustig verder*

Whahhaa, die laatste, die lust der wel pap van :P

• Topic Starter Topic Starter
waar blijft mijn karma ik heb toch wel wat verdient met dit interesant onderwerp hehe

train natural, heb je dit soort problemen niet..

erwinvdberg zei:
train natural, heb je dit soort problemen niet..

ik zat het ook juist te denken. Ik lees voor de verandering een keer in de anabolen sectie en het gaat hier al direct over een kerel die melk geeft

en dan blijkt nog eens half het bord en zijn tiet te knijpen en er van te proeven

stelletje wacko's :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven