AndroidHealthClinic

SCHIJVEN ACHTER TEPEL als ik er in knijp komt er een geel spul uit!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,

kzag deze topic staan en realiseerde me dat ik er ook (beetje) last van heb, of tis toch iets gelijkaardig.

Als ik op m'n tepels duw komt er zo'n klein beetje geel vocht uit, maar echt niet veel en mooi langs enkele poriën. Zijn dat gewoon m'n klieren? Heb het al enkele maanden en dacht dat het vrij normaal was, beetje dom om voor naar de dokter te gaan vind ik? is nog niet de hoeveelheid van een traan alles bij elkaar :D raar hoor :x
 
Het is nooit dom om ervoor naar de huisarts te gaan. Eerder dom om dat niet te doen. Ik vind het echt niet normaal dat er door de tepels van een man wat uitkomt hoor.

Altijd een kleine moeite om de huisarts te vragen wat het betekent. ;)
 
Hahaha, ik vind het altijd grappig dat mensen eerst hier op het board komen met hun kwaaltjes, voordat ze erover nadenken naar de dokter te gaan.

Tering jantje, als ik gele pus uit m'n tepels zie spuiten ga ik ECHT niet eerst de computer aanzetten, maar bel ik meteen een ambulance. :D
 
Is geen pus, is klier die vocht aanmaakt, die klieren in de borst zijn eigenlijk zweetklieren, als ze groeien gaan ze eerst meer vocht produceren en daarna melkachtige stof net als bij zwangere vrouwen.
 
Big_T zei:
Is geen pus, is klier die vocht aanmaakt, die klieren in de borst zijn eigenlijk zweetklieren, als ze groeien gaan ze eerst meer vocht produceren en daarna melkachtige stof net als bij zwangere vrouwen.


:kiss: mijn held

:D


stoute Jizza en Suat :mad: Ik ben gewoon een halve vrouw, leef ermee :p
 
das al heel vergevorde gyno kerel, klinkt alsof je dikke melkklieren hebt gevormd. een stapje verder en je kon borstvoeding geven (klinkt grappig, maar is verdomd klote voor jou)
enige oplossing momenteel: operatie
 
Blackadder zei:
das al heel vergevorde gyno kerel, klinkt alsof je dikke melkklieren hebt gevormd. een stapje verder en je kon borstvoeding geven (klinkt grappig, maar is verdomd klote voor jou)
enige oplossing momenteel: operatie


yup, ze gaan m'n tieten er morgen afsnijden :rolleyes:

dude, ik heb geen gyno hoor, m'n borst is stevig enzo, niets aan de hand :cool: (maar bij de volgende consultatie bij de dokter toch ff aankaarten :o )

of heb je het tegen de topicstarter? :d
 
Blackadder zei:
das al heel vergevorde gyno kerel, klinkt alsof je dikke melkklieren hebt gevormd. een stapje verder en je kon borstvoeding geven (klinkt grappig, maar is verdomd klote voor jou)
enige oplossing momenteel: operatie
bullshit
 
klaas zei:


niks te bullshit, deze kerel zit met vette schijven achter zijn tepels (topicstarter) die dan nog eens vloeistof gaan afgeven.
als jij een beter verklaring dan gyno op tafel kan leggen doe het dan, maar met deze lullige reply is niemand iets.
 
ik wilde het net zeggen , als je iets vind moet je ook zegggen waarom
 
Blackadder zei:
niks te bullshit, deze kerel zit met vette schijven achter zijn tepels (topicstarter) die dan nog eens vloeistof gaan afgeven.
als jij een beter verklaring dan gyno op tafel kan leggen doe het dan, maar met deze lullige reply is niemand iets.
zie mijn eerste post in dit topic...
 
Ik word echt misselijk van deze thread .. en toch lees ik em helemaal uit.
Wat is dat toch?
 
FF voor de duidelijkheid:
IK ZEG NIET DAT DE TOPICSTARTER HET HEEFT,
Maar ter info:
Test>oestrogeen>misschien dat het toch een risico inhoud bij sommige dragers van dit gen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
heb zelf ook gyno gehad heb het weg laten halen, wel maar aan 1 kant andere kant was niks te zien op de mammagrafie (foto van borst). T begon met een pijnlijk knobbeltje dacht toen dat t van de tepelp[iercing was (die had ik ruim een jaar ervoor eruit gehaald) Eerst een kuur gedaan met test en dianabol, geen gyno, nergens last van. toen kuur met alleen winstrol. Nog steeds nergens last van. toen een half jaar na winstrol kuurtje kreeg k last van pijn knobbeltje. Heb n maand gewacht en werd groter (nooit gedacht aan gyno omdat kuur meer dan jaar geleden was) Toen naar de dokter, foto gemaakt van alletwee de nborsten en was gyno. Verzekering deed erg moeilijk moest fotos opsturen ed van de borst en klachten/ medicijngebruik vermelden. Gebruikte toen geen medicijnen (:D) dus heb niet gelogen. Heb gyno weg laten halen door plastisch chirug kan iedereen dit aanraden. (laat er geen slachter (lees algemene chrurg) aan kloten. die plastische mannetjes weten wat ze doen je ziet er (bijna) niks meer van.

Ik raad je aan zsm naar de dokter te gaan als nolva niet helpt, hoe kleiner de gyno hoe kleiner de snede in je borst hoe minder last je ervan zult hebben. Wel uitkijken bij andere kuren want ze laten altijd een stukje klierweefsel zitten anders deukt je tepel in. Als iemand meer vragen heeft over operatie of gyno kun je altijd mailen.
 
probeer eens wat te proeven van die pus,

als het naar melk smaakt is er niks aan de hand.

als het smaakt zoals rotte eieren ruiken zou ik toch ff naar de dokter gaan
 
Loo zei:
probeer eens wat te proeven van die pus,

als het naar melk smaakt is er niks aan de hand.

als het smaakt zoals rotte eieren ruiken zou ik toch ff naar de dokter gaan

what the **** kerels, ik zit er grappen over te maken, lig ik net ff te chillen op bed, ik denk laat ik eens in mn tepels knijpen;

HAD IK HET OOK GEKKENHUIS!!!

een paar miniscule druppels vocht (doorzichtig wit) kwamen er uit een paar porien uit beiden tepels.

ik zit nu in mn nakuur, maar heb zeker geen opgezette/gevoelige tepels.

ik raad iedereen aan om ff in de tepels te knijpen (je eigen tepels dan), en je in deze topic te melden voor de melktepel-club.

nee ff serieus, ik hoop dat dit iets tijdelijks was......want straks wordt het erger....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven