XXL Nutrition

Schijven na Injecteren!

BodyMaster1

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Sinds 3 weken bezig met een kuur Sust (250mg) + Deca(200mg) totaal is het 300ml wat op 1 plek in de bil wordt geplaatst.
Ik hou er echter wel schijven aan over die maar heel moeilijk weg gaan zo lijkt het.

Weet iemand hoe lang dit duurt voordat het weg gaat en of het nog wel weg gaat..?
Of andere ervaringen?

Groetjes,

Laatst bewerkt:
300ml? :eek:

Ik denk dat je 3ml bedoeld. ;)

Maar goed, het kan een tijdje duren voor het weg is. Soms wel een weekje. Je kan dan proberen het te splitsen. In elke bil wat. Of gebruik je benen/schouders erbij.

Je kan ook halverwege de naald iets terugtrekken en er dan opnieuw iets schuiner insteken. Zo verdeel je het ook weer wat de afgifte kan bevorderen. (PS: Wel weer aspireren dan!)

wow 300ml, dat is bijna 1 blikje cola!
Geen wonder dat je problemen hebt ;)

ik heb ze ook gehad verschoot er in het begin ook van maar na een klein weekje idd waren deze ook verdwenen

Hey bro,

Ik heb het ook weleens gehad..wat je even moiet doen is naar de apotheek gaan en Hiroduid creme vragen..dit moet je aanbrengen op de plek waar de schijf zit...als het goed is gaat het dan wat sneller weg.

Ook moet je opletten dat je diep genoeg en langzaam injecteert en niet te veel op een plaats, maar 3 ml in je bil moet makkelijk gaan..

Succes ermee!

D.W.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel idd 3ML :cool:
Bedankt voor de reacties!
Ik wacht maar rustig af tot ze weg gaan..

Terug
Naar boven