Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homer17 zei:Mjah zit even in een minder prettige situatie, dus dit filmpje doet me niet zo veel. Ik zeg niet dat het NIET erg is, maar er zijn altijd ergere dingen... Als je zo denkt dan ga je er gewoon minder om geven, en ga je je er minder druk om maken. Niet alles hoef gepaard te gaan met heftige drama etc. 't leven is geen soap ofzo.
Sportfood.nl zei:Als de minder prettige situatie waar je nu in zit erger is dan weerloos op de grond liggen terwijl er 4 kerels je helemaal aan gort knuppelen, wens ik je heel veel sterkte toe.

LangeMan zei:Wel geflipt filmpje ja, zelfs op het Gore subforum van necrohiphop.com
vonden ze dit niet kunnen. Ik ben dan ook gebant omdat ik ereen grapje over maakte.
Hoe komen ze erop?Mighty zei:Hoe komen ze erop?
OT: Ik kijk het filmpje ook maar niet. Kan niet zo goed tegen dierenleed.
twjunk zei:Nowp, ga ook niet kijken, maar verbaast me soms wel hoe dat mensen reageren op het leiden van een dier, en anderzijds onverschillig blijven bij het zien van een stervende baby in vb afrika.
eduardjanssen zei:Waarom moet er een vergelijking gemaakt worden met bij. kinderen? Dat zijn dooddoenders, al die mensen die onschuldigen onrecht aandoen moeten sterven.
guardian zei:Als jij compleet veganistisch leeft en er daadwerkelijk wat aan doet heb je idd een punt om zo te reageren, en anders roep je gewoon hard voor iemand die niets doet![]()

niks aan toe te voegenSportfood.nl zei:Ik denk niet dat mensen onverschillig blijven als ze een baby zien sterven in Afrika.
Ik denk alleen dat mensen bij dit soort dierenmishandeling heftiger reageren omdat hier bewust iemand, willens en wetens, bezig is om extreme leed aan een weerloos dier aan te brengen.
Bij uitgehongerde babies is het het klimaat en corrupte regimes waar je boos op moet worden. Je hebt niet direct 1 of 2 personen waar je je woede op uit kan leven. Maar is beslist niet minder erg!
guardian zei:Als jij compleet veganistisch leeft en er daadwerkelijk wat aan doet heb je idd een punt om zo te reageren, en anders roep je gewoon hard voor iemand die niets doet![]()