MuscleMeat

SCHOKKEND: echt ziek wat mensen dieren aan kunnen doen..

Hier kan ik me dus zo kwaad over maken he :mad:

Een onschuldig beesie..

Als ik iemand zoiets in het echt zie doen sta ik niet voor de gevolgen in.

Homer17 zei:
Mjah zit even in een minder prettige situatie, dus dit filmpje doet me niet zo veel. Ik zeg niet dat het NIET erg is, maar er zijn altijd ergere dingen... Als je zo denkt dan ga je er gewoon minder om geven, en ga je je er minder druk om maken. Niet alles hoef gepaard te gaan met heftige drama etc. 't leven is geen soap ofzo.

Als de minder prettige situatie waar je nu in zit erger is dan weerloos op de grond liggen terwijl er 4 kerels je helemaal aan gort knuppelen, wens ik je heel veel sterkte toe.

Sportfood.nl zei:
Als de minder prettige situatie waar je nu in zit erger is dan weerloos op de grond liggen terwijl er 4 kerels je helemaal aan gort knuppelen, wens ik je heel veel sterkte toe.

Wat levert al dat gejank dan op voor deze dieren of voor jezelf...

Ik begrijp dat mensen naar methodes zoeken om zulke dingen wat te kunnen relativeren, want je moet al bijna ziek zijn om het echt te kunnen begrijpen...

Als jij compleet veganistisch leeft en er daadwerkelijk wat aan doet heb je idd een punt om zo te reageren, en anders roep je gewoon hard voor iemand die niets doet ;)

ziek!!!:mad: afknallen die gasten met magnums.45's !!!:shoot:

Wel geflipt filmpje ja, zelfs op het Gore subforum van necrohiphop.com
vonden ze dit niet kunnen. Ik ben dan ook gebant omdat ik ereen grapje over maakte.

LangeMan zei:
Wel geflipt filmpje ja, zelfs op het Gore subforum van necrohiphop.com
vonden ze dit niet kunnen. Ik ben dan ook gebant omdat ik ereen grapje over maakte.
:roflol: Hoe komen ze erop?
OT: Ik kijk het filmpje ook maar niet. Kan niet zo goed tegen dierenleed.

twjunk zei:
Nowp, ga ook niet kijken, maar verbaast me soms wel hoe dat mensen reageren op het leiden van een dier, en anderzijds onverschillig blijven bij het zien van een stervende baby in vb afrika.

k dacht precies hetzelfde

heb het wel heel even gekeken, maar na een paar sec wist ik wel genoeg.
En nu even realiseren dat met kinderen van 15 in Nederland (JA NEDERLAND) nog veel ziekere dingen gebeuren. WAKE UP!

Waarom moet er een vergelijking gemaakt worden met bij. kinderen? Dat zijn dooddoenders, al die mensen die onschuldigen onrecht aandoen moeten sterven.

eduardjanssen zei:
Waarom moet er een vergelijking gemaakt worden met bij. kinderen? Dat zijn dooddoenders, al die mensen die onschuldigen onrecht aandoen moeten sterven.

er moet niks, maar net als Twjunk zegt, zodra er een dier een dergelijke mishandeling ondergaat (wat natuurlijk vreselijk is!) schreeuwt iedereen moord en brand, en onder het genot van een maaltijd wordt onder lede ogen tijdens het journaal aangehoord wat er voor verschrikkelijks met mensen is gebeurd.
Laten we een beetje wakker worden, dit is echt geen ver van ons bed show!

Wil ik niet zien.

guardian zei:
Als jij compleet veganistisch leeft en er daadwerkelijk wat aan doet heb je idd een punt om zo te reageren, en anders roep je gewoon hard voor iemand die niets doet ;)

Ben vegetarisch, steun vele organisaties die dit soort misstanden tegen willen gaan, ga actief huis aan huis handtekeningen ophalen tegen bijv. zeehondenjacht, huisdieren komen allemaal uit het asiel, schrijf columns in de krant waar onder andere dit soort misstanden aan de orde komen etc.
Probeer dus niet alleen te roepen, maar een bescheiden bijdrage te leveren aan het welzijn van dieren.
Maar al deed ik dit allemaal niet, dan nog zou ik heel hard mogen roepen tegen dit soort gruwelijkheden. Iedereen moet gewoon met z'n poten van elkaar en van dieren afblijven.
Ik weet dat dit eutopisch denken is, maar je hoeft het de beulen ook weer niet te gemakkelijk te maken.
Oh ja, ik houd ook nog tijd over om te trainen;)

wil het niet zien, heb aan de hand van de reacties een akelig voorgevoel gekregen...... Dierenmishandeling is te erg:( :( :(

Sportfood.nl zei:
Ik denk niet dat mensen onverschillig blijven als ze een baby zien sterven in Afrika.
Ik denk alleen dat mensen bij dit soort dierenmishandeling heftiger reageren omdat hier bewust iemand, willens en wetens, bezig is om extreme leed aan een weerloos dier aan te brengen.
Bij uitgehongerde babies is het het klimaat en corrupte regimes waar je boos op moet worden. Je hebt niet direct 1 of 2 personen waar je je woede op uit kan leven. Maar is beslist niet minder erg!
niks aan toe te voegen :thumb:

Het is erg, maar het is maar een beest. Pure decandentie om je hier druk over te kunnen maken.

Ik wil het niet zien. Filmen waarin dieren mishandeld of gedood worden kan ik niet zien, ondanks dat het wel de bittere waarheid is. Ik snap niet hoe mensen zo gemeen tegen een onschuldig dier kunnen doen, die mensen zijn gewoon ziek en zouden ze voor eens en altijd moeten afmaken zodat ze die praktijken nooit meer kunnen doen. Als ik het ooit zie, dat iemand in mijn omgeving een dier pijn doet, dan weet ik niet tot wat ik in staat ben. Ik ga er zo 3 jaar voor zitten als het zou moeten, maar dood gaat 'ie!!

Hier kan ik dus echt niet tegen! heb het filmpje na 10sec uitgezet! En werd al super kwaad!!! Idd die gasten ook heel langzaam afmaken!!!:mad:

sinds ik hier dat varken met die kettingzaag aan bonken heb zien zagen, klik ik niet meer op die filmpies. Te bizar. Ik eet ook een biefstukkie, dus eigenlijk moet ik niet zeiken, maar dat mensen er lol aan hebben om dit ook nog eens uberhaubt te filmen, is te gek voor woorden.

Ik vindt het echt treurig. Volgens mij is dit ook in een behoorlijk primitief land gefilmd, want wat voor moeite kost het nou om zo'n diertje eerst snel te doden en dan pas van z'n vacht te ontdoen? Deze mensen zijn inderdaad ziek in in hoofd en kicken erop om dieren pijn te zien lijden :( .

guardian zei:

Ik eet vlees, en als ik in Finland e.d. had gewoond dan had ik ook geen moeite gehad met het dragen van bont (i.v.m. extreme kou).
Het gaat er voor mij niet om dat hier dieren sterven. Het gaat om de manier waarop ze sterven. Hoeveel moeite kost om een dier snel en pijnloos te doden?

Terug
Naar boven