- Waardering
- 396
Ik heb ook bijna 4 uur reis tijd in totaal (moet na het Amstel station nog naar het Science Park). Maar al zou het 'n half uur zijn zou ik ook niet gaan eerlijk gezegd hehe.
goed punt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook bijna 4 uur reis tijd in totaal (moet na het Amstel station nog naar het Science Park). Maar al zou het 'n half uur zijn zou ik ook niet gaan eerlijk gezegd hehe.

Waar herkennen we GetXXL en Barbellman aan op het Amstel station![]()
Nee srs (of ben je dat?)

Sexy, al ga ik je zo niet herkennen, met die query krijg ik heel veel informatica studenten terug.

Zat laast vast aan de metrodeuren door mijn bretels
Dit is een van m'n favo's:
http://i223.photobucket.com/albums/dd120/hipsterrunoff/photographs/wolf_shirt_7.jpg
En in de winter zo'n jas:
http://i75.photobucket.com/albums/i316/angelic_moon/P1050775.jpg

Trouwens, als volgens jullie (en zelfs een leraar?) functioneel programmeren zo nutteloos is, waarom wordt het dan wel aangeleerd?
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 00:56 ----------
Verklaar nader?

Tweede jaars stof of niet? Wordt in je derde jaar nog veel leuker.
Functioneel programmerenLISP
Al programma algebra en automata gehad? ****ing gay, echt zo gay, zo verschrikkelijk gay.

even mezelf qouten topic is erg game kant incl kleding opgegaan

I.p.v. dat ze gewoon dat zooitje nietsdoeners van de opleiding afknallen 
Hangt van je ervaring en (soft)skills af. Een maat van mij is mbo opgeleid en verdient 1600-1800 voor 40u. Ik ben hbo opgeleid en maak 2700.ja verklaar nader in Y is X als gelijk B is aan A graag
geen wonder dat bedrijven zeggen dat ze verkeerd opgeleid worden.
ok zo iets als 4 jaar op school zitten om te leren wat je in 2 jaar kan doen..... echt verdoen van de tijd..
even mezelf qouten topic is erg game kant incl kleding opgegaan![]()
Haha, wordt zo meer een algemeen IT'ers op DBB-topic
Anyways, snap wel een beetje wat dit bericht bedoeld na wat ik hoorde. Heb al mijn "MyProgrammingLab" opgaven al af (voor een tijdje), is om je de basis te leren van programmeren in Java, online omgeving en is vrij simpel (wel online compiler met feedback dus soms wel een hel geweest maar 't is er nog niet zo lang geloof ik). Begin van het jaar was de situatie zo dat je 100% van alles gehaald moest hebben (ook binnen deadlines) en anders weg moest of iig slechts 1 herkansing kreeg (ook afhankelijk van je aanwezigheid in de les).
Nu blijkt dat het 'te moeilijk' is voor velen op de opleiding in het eerste blok dus is de norm even aangepast, nu moet je dus nog maar 70%(!) van elk hoofdstuk ipv 100% goed hebbenI.p.v. dat ze gewoon dat zooitje nietsdoeners van de opleiding afknallen
*zucht*.