Fitness Seller

(Scholier) Hulp nodig bij het maken van een Bulk-schema op budget

pannenkoeken kun je ook maken. Snel, eenvoudig, goedkoop en ook lekker makkelijk om mee te nemen en koud te eten.

2 eieren, wat melk, eetlepel pindakaas, 120 gr havermout, 1 banaan, 2 scheppen whey (optioneel), klein beetje zelfrijzend bakmeel en hoppa. Voor nog geen 1 euro een dik ontbijt met heel wat goede voeding.

Doe je voordeel ermee!

Ik neem het shakepoeder altijd gewoon mee in een plastic zakje, deze dichtknopen en in de shakebeker zelf doen.
Zo kan het nooit vies worden. Dan gewoon water erbij als je het gaat nemen en klaar.

brinta, havermout, eiren groot pak (turkse winkel), kip voordeelpak van 5 filets, havermout van lidl.
Vaak heb je ook aanbiedingen zoals: pindakaas 1+1 gratis of tonijn in blik 1+1 gratis. Die zijn dus erg handig en daar moet je dan ook van profiteren en inslaan!

• Topic Starter Topic Starter
@normaldutchguy Dank u wel, dit is een heel goed idee, zou ik niet zelf op zijn gekomen haha, nogmaals bedankt!
@Sjedo Haha, dank u wel, zal ik gaan doen vanaf nu.
@DimaMarkov Dat is inderdaad een goed idee, ik zal die folders in de gaten gaan houden, dank u wel!

brinta, havermout, eiren groot pak (turkse winkel), kip voordeelpak van 5 filets, havermout van lidl. Vaak heb je ook aanbiedingen zoals: pindakaas 1+1 gratis of tonijn in blik 1+1 gratis. Die zijn dus erg handig en daar moet je dan ook van profiteren en inslaan!

lidl & havermout?

Namaakmagnums van de aldi.

Terug
Naar boven